Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MicrophoneColossus

Waddeneilanden Drugsvrij?

Recommended Posts

Ik hoorde laatst van iemand dat de waddeneilanden drugsvrij zijn verklaard.. klopt dit?

Ik ga namelijk in augustus 7 dagen naar terschelling met 9 anderen. We willen ieders rond de 80 euro inleggen voor wiet en hebben dus 800 euro wiet mee ongeveer. We proberen een mooi dealtje te fixxen en hopen op n grammetje of 300..

niet alleen voor eigen gebruik natuurlijk, maar hoe nemen we dit mee? kan dit gewoon worden meegenomen of moet dit echt goed verborgen worden, of kan het simpelweg helemaal niet?

n rubberbootje is ook nog n optie natuurlijk, maar liever wat anders..

 

thnx alvast

 

MC

Share this post


Link to post
Share on other sites

er gaaan 1000zende mensne heeen, pleur je zooi in eeeen wekpot, wat kleren eromheen en in je koffer...

 

 

relax gewoon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zoiets had ik zelf ook, totdat er allemaal lui para gingen doen om het zogenaamde drugsverbod op de waddeneilanden..

ik snap wat je bedoeld, gewoon meenemen, maar kan dit ook als het om 300 gr gaat?

 

heb zelf nog nooit een slechte ervaring gehad ofzo in duitsland of belgie, altijd wel gelukt, maar dat ging dan om een grammetje of 5/10 en wie weet worden de eilanden wel streng gecontroleerd, vandaar de vraag maar ff :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het ook niet zo moeilijk. Ga je met tent enzo? Heb je toch zat ruimte om het in te verstoppen.

 

Check het topic van TAW even, over die strijkzakken, dat lijkt me wel een goede :P

 

Oh en ik ben 2x naar Texel geweest, nog nooit gecontroleerd ofzo hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lig helemaal in een deuk ...

 

 

Je gaat niet naar Parijs kerel !!

 

desondanks zijn ze die drugsabsorberende tieners die alles slopen en platneuken helemaal kotsmissleijk zat op de wadden ... en geef ze is ongelijk.

 

Dat goddelijke paradijs wordt verstoord door een legioen debielen die geen grenzen kennen ...

 

 

Een strijkzak in een lingerie doos ?

 

Hoe dan ook een strijkzak is niet doorzichtig dus je kan niet zien wat erin zit, als je de zak niet vacuum zuigt dan rammelen de toppen flink.

 

Dus voor luchtvervoer zijn andere wetten en regels !!!

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerel, lach zo hard als je wil

ik zeg toch, ik heb zelf in belgie en duitsland ook nog nooit problemen gehad, maar aangezien er wat lui para dingen ginge roepen dat het helemaal drugsvrij is daar en dat er streng gecontroleerd wordt..

 

ik snap ook niet waarom jullie denken dat ik me er druk om maak.. ik hoor alleen rare dingen en vraag hier (de juiste plek hiervoor dacht ik) het toch maar ff naar, het zekere voor t onzekere

 

verder zijn we inderdaad jongeren die veel wiet meenemen, maar asociaal kan je ons niet noemen, niks geen vandalisme of shit, gewoon een weekje ----EDIT----hard chillen in ons huisje, aan t strand, in de duinen huppakee.. niks mis mee toch? of zijn alle jongeren die daar komen standaard 'drugsabsorberende tieners die alles slopen en platneuken helemaal kotsmissleijk zat op de wadden'?

 

:lol:

Edited by MicrophoneColossus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo was ik wel ..... anders ben je ook niet waardig in oorden als Valkenburg en Texel .....

 

 

Het is geen aanval .... als je ouder wordt begrijp je me beter ....

 

De kans op een verscherpte controle is door die slechte naam wel aanwezig ik zou een strijkzak vullen .....

 

 

Voor de zekerheid ...

 

Succes

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap nu ook best wat je bedoeld..

tegenwoordig kan ik met me vrienden niet eens meer normaal een jointje buiten roken zonder als n stel apen aangekeken te worden.. mensen doen ook agressief tegen ons zo van; ja willen jullie ff weggaan (op zo'n agressieve toon weetje) en dan zeggen wij altijd; ja is best joh .. maar wat doen we verkeerd? en dan krijg je meteen zo'n hele laag over je heen, jaaaa weet je dat dan niet, kijk maar es goed naar wat je in je hand heb blablabla..

en overal waar t overdekt is en waar je ff staat omdat t regent wordt je weggestuurd

 

en dit puur allemaal omdat er een aantal groepen zijn die het voor iedereen verpest..

vandalistische acties, ruzies, knokpartijen uit pure verveling ofzo.. maar hun vormen het beeld wat de mensen tegenwoordig hebben van jongeren.. en daar baal k hard van want ik zit nie zo debiel in mekaar als die agressieve rotjochies zonder leven..

maarja ik snap best dat mensen bang voor jongeren zijn enzo omdat tja dr zitten genoeg van die tjappies tussen die je gewoon doodsteken, neertrappen of slaan, als je zegt van hey wil je dat ff niet doen.. k snap t best maar vind t verrot dat ook ik dr voor wordt aangekeken..

 

 

back ontopic: waar haal ik een strijkzak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de GS om de hoek hoop ik voor jou ...

 

Anders bij een andere een blok verder ...

 

Had je al gedacht al voorverpakken ....

 

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het anders een rommeltje gaat worden ...

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben al vaak naar Terschelling geweest. Stuk of 10 keer met mn ouders en 2x met vrienden. Laatste keer was 3jaar geleden. Nog nooit iets van controle gezien of gemerkt. Zolang er geen preventief fouilleren van de politie is, hoef je niemand in je spullen te laten kijken: je gaat niet de grens over. Als iemand van de boot toch wil kijken(wat me heel onwaarschijnlijk lijkt) dan zeg je nee en neem je de volgende boot.

 

Als ieder gewoon zn eigen paar grammen meeneemt is er sowieso geen probleem lijkt me. Ik zou me er niet druk om maken! Zorg wel dat het niet te overal te ruiken is natuurlijk.

 

Op Terschelling is geen shop en er zijn in Augustus genoeg mensen die wat willen kopen. Er is zeker vraag naar op Terschelling in de zomer.

 

Op de camping waar wij zaten, wij hadden wiet voor eigen gebruik, kwamen veel mensen vragen of we wat te koop hadden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou niet met 300 gram wiet op zak gaan lopen als ze je dan catchen ben je wel dik de lul denk je mag toch nie zoveel bijhebben ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach...

 

je mag maximaal 5gr bij je hebben... maar 'ze' kunnen het ook gewoon van je afpakken :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou niet met 300 gram wiet op zak gaan lopen als ze je dan catchen ben je wel dik de lul denk je mag toch nie zoveel bijhebben ofzo?

 

Als je met 9 mensen gaat en iedereen neemt ongeveer 30g mee, dan denk ik dat ze dat gewoon afnemen en verder niks mochten ze je pakken, maar dat ligt natuurlijk aan de situatie en wie het aantreft etc. De kans dat je gepakt wordt is alleen heel erg klein lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach.. de afgelopen 2 jaar heb ik niks van controle's gemerkt op terschelling. en als je in een huisje zit zal er ook niemand wat van zeggen, behalve als je op een andere manier herrie gaat lopen schoppen. gewoon zorgen dat je niks tot zo min mogelijk ruikt. niemand zal je waarschijnlijk lastigvallen. maarjah die garantie zal niemand je kunnen geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou gewoon thuis al verpakken in 2 grams zakjes en er dan 30 meenemen en dna per 10 in zo eeen strijkzak, dan ruik je er niks van :o

 

 

dan heb je ook geeen wietrommel liggen gewoon strak verpakt zo om te dealen...

 

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik had ook gehoord van vrienden dat ze wiet hadden verkocht aan duitsers daar voor 9 euro per gram.. ze wilden een grammetje of 10 dacht ik :o das wel lekker verdienen

 

maar t komt verder vast wel goed, thnx voor de info

Share this post


Link to post
Share on other sites

blowverbod op waddeneilanden d8 het niet...

Me zus was daar tijdje terug ook nog heengegaan en heeft daar ook gewoon gesmookt toen zonder problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even gekeken op www.terschelling.nl . Er is een heel verslag van de algemene plaatselijke vordering( http://www.terschelling.nl/index.php?simac...=12&stukid=2479 ) en daar staat niet echt veel over drugs behalve dit:

 

Afdeling 7 Drugsoverlast

 

Artikel 2.7.1 Drugshandel op straat

Onverminderd het bepaalde in de Opiumwet is het verboden op of aan de weg post te vatten of zich daar heen en weer te bewegen en zich op of aan wegen in of op een voertuig te bevinden of daarmee heen en weer of rond te rijden, met het kennelijke doel om middelen als bedoeld in artikel 2 en 3 van de Opiumwet, of daarop gelijkende waar, al dan niet tegen betaling af te leveren, aan te bieden of te verwerven, daarbij behulpzaam te zijn of daarin te bemiddelen.

 

 

Maar dat lijkt me niks speciaals.

 

Ik neem aan dat een blowverbod er toch wel in zou staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus wat een enorme zin. Of te wel het is gewoon legaal om wiet te smoken, niet om te dealen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gewoon met de auto gaat, kun je die in de boot zetten, je gaat eruit, beetje op de boot rondlopen, in no time ben je op texel, en er wordt heus niet gecontroleerd, als je wil kun je de hele kofferbak volpleuren, als je het maar goed verpakt. zodat het niet meurt

 

Ik ben er een paar keer geweest en niks geen controles hoor, no worries!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom al jaren op terschelling! Mn ouders hebben er een huisje.

De enige controle die er is is voor je vervoersbewijs mja.. die pikkies doorzoeken je tas/bagage echt niet! nooit!

 

Oosten.

 

-edit-

Waar en wanneer ga je heen btw? Jongerenkamping? Appelhof/terpstra ..?

 

Oosten.

Edited by Oosten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...