Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Outdoor Skunk #1 Zaailing

Recommended Posts

Hey mensen

 

Dit is niet de beloofde geruillakweek maar dit is een stiekume kweek met 1 plantje :lol: omdat ik het niet van me ouders mag, affijn.

 

Het gaat hier om een Skunk #1 zaailing. Ik heb hem ontkiemt in een bakje water en vervolgens een week op de vensterbak gehouden om er een beginnetje mee te maken toen mijn moder ontdekte van de plantjes op mijn vensterbak moest ik ze weg doen maar gelukkig kon ik er nog 1 stiekem in de tuin planten :P zo gezegd zo gedaan en dit is tot zover het resultaat. het is mijn eerste kweek. Ik heb wel 5 stekjes bij een maat van mij staan maar die tellen niet mee hehe :D

 

hier heb ik hem vandaan :P : pict00197tc.jpg

 

week 2: nr22deweek130520069wx.jpg

 

week 3: nr33eweek180520069ca.jpg

 

 

tips en commentaar heb ik altijd graag dus gooi de reply's erin mensen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

een stiekeme buitenkweek??

lijkt me niet slim..

wat nou als die plant straks dikke toppen krijgen en je ze 3 straten verder nog ruikt..

lijkt me dat je ouders em dat toch echt wel ontdekken..

maargoed, we zullen zien

ze zijn trouwens wel gul geweest joh, om je zomaar 1 zaadje te geven uit die berg!! :lol:

 

ik west je iig veel succes!!

 

-grz- Cannakid

Edited by Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen ik zie al wel van dat soort haartje in de oksels van de plant of is dit normaal zijn dat gewoon nog hele kleine bladeren, of kunnen dit ook de zaadballen zijn van een eventuele mannetjes plant :lol: ?

 

@Cannakid

Ja het is stiekum in de tuin zeg maar :P maar die berg zaden is wel van mij plus wat op de achtergrond nog ligt in die zakken heb bijna 2 kilo van dat spul liggen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die hele berg is van jouw? Wil je wat doneren aan een arme blowende muzikant? :P :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat allemaal van jou?! :lol:

hoe kom je in godsnaam aan zoveel zaden joh??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik ken iemand die het voor heel goedkoop wegdoet en meestal gewoon gratis weg geeft hij zegt dat hij iemand kent, een boer die kassen vol heeft staan voor het zaad kweken.

 

Maar hier nog ff een foto van 5 min terug na die 2 dagen nonstop regen, 1 blaadje is kapot gescheurd omdat er al een vreetplek inzat :lol: maar verder gaat die lekker :P

 

week 3 in het midden: nr43eweek210520065sn.jpg

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee maar die jongen krijgt het ook gratis dus ik ben zeg maar de 3de persoon aan wie het door word gegeven;) ach jong maak jullie niet druk het zit wel snor :P we zullen zien wat eruit komt oordeel zelf maar :lol: ik heb gezien wat uit deze zaden komt dus ik weet wat ik nu in de grond heb staan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

oef :P

 

Ik zat achter de computer ff het forum om te spitten en zie ik me pa opeens vanuit het tuintje achter de schuur de tuin inkomen en onkruid in de groene bak gooien, HIJ IS AAN HET TUINIEREN!! :lol: :P

dus ik vreesde het ergste. Ik gauw me schoenen en jas aangestrokken snel naar buiten om poolshoogte te nemen en tot mijn grootste opluchting stond die er nog ik ging er steeds voor staan als ie rondom bezig was hehe :D ik zeg zo tegen me pa weet jij wat voor plant dit is dan

Pa: nee, maar dat is geen onkruid

Ik: Denk dat je gelijk hebt :wOOt

 

Hier ff wat fototjes ik heb helaas geen foto van de tuin hoe het ervoor uit zag maar het stond vol met rotzooi :wOOt

 

omgespitte tuin: tuinomgespit6kd.jpg

 

plantje met omgespitte tuin: nr75eweek280520062zq.jpg

 

Plantje van dichtbij: nr95eweek280520068uj.jpg

 

de foto's zijn van week 5, 2e dag en het schiet me gvd gewoon niet op iemand tips? en kom niet met die watergeef tips want het heeft net een week nonstop geregend dus ik laat hem lekker droogtrekken :wOOt

 

Greetzz Cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej cannabusiness je hebt in je forum staan dat dit je 5de week is ?? loopt die dan niet 8ter

 

en over het watergeven ik zou nu een dag of 3 effe geen water geven en dan dus een soort rooster aan houden een dag wel een dag niet

kijk ook eens bij mijn veel suc6 cannabusiness

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het rooster was niet aan te houden door die regen, maar ik had elke dag heel weinig water gegeven maar ik ga het om de dag proberen en ik geef hem nu ff voorlopig geen water omdat die al genoeg water heeft van de regen... maar thnx :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen de plant krijgt een 5 vingerig blad dus als iemand langskomt die het in de gaten krijgt is ie denk ik weg, ik heb zat plekken waar ik de plant kan herplanten, maar ik heb goed advies nodig over de "transport"

want ik denk dat ik hem in ene rugzak of iets moet mee nemen naar de eindbestemming :o dus ik denk dat ik er een schop onderzeten en de wortels in de aarde laat zitten waar die nu inzit en vervolgens weer in de grond zet gewoon, moet mij geen probleem lijken, of zie ik dingen over het hoofd.

 

Tips altijd welkom hollaaaa @ meeee :rofl

Greetzz C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hem maar bij een maat van mij neergezet, we hadden al een zaadplant staan maar die is door een klein familielid omgeknakt dus die was er geweest.

Dus ik kwam met het idee om deze daar neer te zetten en hoppa. hij staat nu netjes in een bak voor een paar dagen tot ik een leuke grote bak heb gescoord. een prullebak ofzo :o een lekker hoge, dat de wortel goed diep kan schieten. ik hou jullie op de hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

lang niks van me laten horen in dit topic mensen dus ff een update.

 

De plant gaat lekker hij is nu in het begin van de 9e week ik heb het idee dat hij nu de smaak te pakken heeft om te groeien hij is de laatste 2 weken het dubbele geworden van wat die 2 weken terug was dus dat is iig een vooruitgang. Ik ga zo derek nog ff langs de gamma of weet ik veel wat ff kijken voor een grotere bak want ik wil hem lekker groot hebben.

Hij gaat niet meer geurilla omdat hij hier lekker veilig staat en ook omdat de stekken er niet veel belovend meer uitzien die staan er al bijna 3 maanden en die hebben nog steeds geen spoortje wiet gegeven. Maar die laat ik gewoon lekker gaan we zien vanzelf wel wat er van komt. Ik denk dat deze skunkplant het iig beter zal doen.

 

FF een vraag voor de kenners. Je ziet al van die haardingen van die sprietjes in de takoksels (geen bladeren) betekend dit dat het een vrouwtje is? want hij staat nog niet in de bloei of hebben alle planten dit?

 

hier nog ff een paar resente foto's van zo net:

 

week 9:

nr149eweek190620065zr.jpg

 

nog een:

nr129eweek5ry.jpg

 

en van de zijkant:

nr179eweek190620069yj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben geen kenner, maar toch : dit kunnen voorbloeiverschijnselen zijn :D

als je zeker weet dat het wel degelijk witte haartjes zijn en geen nieuwe blaadjes heb je grote

kans op een vrouwtje :D

pas op voor herma's :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ze zijn niet echt wit gewoon beetje groen, ik denk dat ik vanavond wel een closup kan maken ik ben vanavond tog nog op bezoek mij een maat van mij voor de voortgang pruple geruilla kweek (ander topic :bier ) en daar staat deze plant dus komt wel goed.

 

igg thnx voor je reply :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die groene "haartjes" bij de oksels zijn geen vrouwelijke bloemen. Je moet letten op echt witte haartjes. De eerste haartjes beginnen bovenin de top van je plant in de oksels. Wat je nu ziet is gewoon het begin van een nieuw blaadje waarschijnlijk. Je zult nog even moeten wachten voordat je tekenen van bloei kunt zien, denk ik.

 

In ieder geval succes met je plant, hij is erg mooi aangeslagen in die nieuwe pot, ziet er gezond uit. 7-vingerige bladeren geven aan dat ie het prima naar z'n zin heeft. :D

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt Blimey. hier even ter ondersteuning een fotootje. Je ziet hier duidelijk het verschil:

 

gallery_5211_120_369349.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wazzup

 

zo lijkt het precies alleen niet bij die bolletjes ertussen dat zijn blaadjes bij mij (hele kleine)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een andere bakgescoord bij de gamma van 50L lekker hoog, 2 keer zo hoog als de pot waar die nu instaat, stond er vanochtend lekker sterk en stevig bij maar ging wat hangen naarmate de zon door de wolken doorbrak, denk tog dat de stress nu fftjes toeslaat. Ik heb er al letterlijk een stokje voor gestoken :D

alleen bij het overpotten hoorde ik wel een hele enge "knak" want die maat van mij was wat overhaastig met het potgrond erin gooien en toen kwam de wortel ertussen :D

Maar ik denk dat die er wel weer bovenop komt :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...