Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sealzor

Geurilla Kweek 2006 Mislukt!

Recommended Posts

Smoker99 :whistling en ik waren van plan, om onze planten in een natuurgebied vlak bij ons huis te zetten.

Aangezien ik al een beetje ervaring heb met Guerilla kweken leek dit mij een goed idee.

 

We hadden een tijdje gefiest door het natuurgebied en een geschikte open plek gevonden.

De boompjes waren laag en er zaten vogelnestjes in en er groeiden paddestoelen, gras.

De geschikte plek leek mij aangezien de grond vaak goed vochtig is ivm gras, paddestoelen.

 

Een foto van onze plek

p1010012small0tf.jpg

 

Een week later had smoker99 z'n eerste plant Shedevil er al neergezet.

Link naar smoker99kweekverslag

 

Ik was van plan om er 5xww neer te zetten 2 week later gingen we er dus heen met een uitgebreide uitrusting.

  • Een inklapbare schep van het (leger)
  • Een zaag voor het kappen van de jonge boompjes, om meer zonlicht te vangen
  • Zak universele potgrond (40 Liter)
  • Een persoonlijke rugtas waar ik de schep en de zaag in had gestopt

We hadden totaal 3 jonge boompjes gekapt die het zonlicht blokkeerden.

Daarna waren we bezig met het maken van gaten om m'n planten volgende week te kunnen potten.

 

Totdat ik een hond voorbij zag rennen tussen de bosjes op 10m afstand ongv, ik waarschude smoker99.

Deze dacht dat ik een grap maakte en toen zag ik al snel een man naderen van 15m afstand en hoorde

het gekraak van de dode takken op de grond.

 

We lieten al onze spullen liggen en rende weg Echt de DOMSTE! beslissing ooit :smoke op de achterkant van m'n tas stond namelijk m'n adres telefoon nr alles!

 

Dit drong echter tot me door toen ik de man hoorde schreeuwen alsof z'n kinderen waren vermist en hij ze

dood aantrof door de adrealine hebben we zeker wel 1,5km gerend als gekken.

 

De hond hebben we nog zeker een paar keer horen blaffen de man was blijkbaar achterons aangerend.

we moesten terug naar de fietsen die vlak bij onze Geurilla plek lagen, hij had onze banden laten leeg lopen

en de ventielen wegegooit.

 

Geurilla 2006 MISLUKT!, maar het ergste is nog dat m'n tas daar nog steeds lag met m'n adres en alles. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

2006 is nog niet voorbij he.

het buitenseizoen is net begonnen :whistling

 

Nieuwe ronde,nieuwe kansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende keer beter,trouwens wel een stoere vent,jullie banden leeg laten lopen...(hoewel ik t vroeger ook wel eens flikte,toen ik 8 jaar oud was)

de man dacht zeker met zware criminelen te maken te hebben,dat ie jullie nog achterna rent met een hond bij zich.

zo''n vent moet je niet serieus nemen joh,hij wou jullie bang maken,als jullie wat breder gebouwd waren had ie zo langs jullie gelopen alsof zn neus bloedde.

volgende keer een betere plek zoeken(nog tyd zat!!)

greets

lee

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien was het de boswachter wel als ie zo achter jullie aan kwam rennen en jullie banden leeg laat lopen. Waarom zou die anders moeilijk gaan doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zolang je er geen planten had staan , heb je ook nog niks "illegaals"gedaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een trieste vent, iemand z'n banden leeg laten lopen omdat 'ie een wietplantje zet. Dat moet je zaterdag bij zijn auto ook eens flikken als 'ie aan komt lopen met een kratje bier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En... leeft She Devil nog?

 

Stomme boswachters... ben je al gebeld?... enne, natuurlijk nooit persoonlijk ID meenemen als je guerilla gaat spelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bwhehehe noobs :tu

 

suc6 met het vervolg.

 

zolang je niet in een natuur reservaat zat is er niks aan het handje :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het inderdaad de boswachter zelf was.

Op bomen onkappen in een natuurreservaat staan hoge boetes.

 

Ik ga er binnenkort weer heen, om de spullen op te halen.

De boswachter alleen maakt opzich niet zoveel uit, maar als ie z'n enorme herder de volgende keer maar thuislaat :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan hoop ik voor je dat je spullen er nog liggen! Suc6 dermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer hij die enorme herder op jullie afstuurd en laat bijten heeft die vent een veel groter probleem.

 

Die vent is toch geen smeris wat wou hij gaan doen dan ?? je oppakken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met die legerschep kon ie een klap op zijn kop krijgen, onder de grond gooien, groeit je plant goed op!

 

even zonder gein: ik had denk ik hetzelfde gedaan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal je wel iets uit geleerd hebben.

 

spannend verhaal.

Heb ff wat chips bovengehaald.

 

tja, als jij zegt dat je zonnebloemen ging planten,

dan heeft niemand daar toch iets aan te veranderen?

Hoe gek het ook klinkt. Wie zal zeggen dat het niet zo is.

waar is het bewijs.

Die boompjes (dat doe je wel niet he) die zijn omgewaaid he, of van vandalen die jij zag weglopen.

gelukkig dat je daar nog was he :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan mag je blij zijn dat hij die herder niet heeft laten stellen, als de hond hierop getraind zou zijn!!!!!

 

 

gr.

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

stellen,vroeger had ik een doberman,je kon zeggen''pak m''dan deed die niets,maar als je zei''stellen''dan gingen zn haren in zn nek overeind staan.

zo worden ze idd getraind.

greets

lee

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

De herder van ons hebben we het commando "peer" geleerd :P

Hij komt uit het water en dan roep je: Peer, mensen denken dan dat het zijn naam is maar dat is het commando dat hij moet schudden :rofl :tu

Van een hond komt dan heel veel water af en zo heerlijk als hij net in de buurt van iemand loopt :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
zal je wel iets uit geleerd hebben.

 

spannend verhaal.

Heb ff wat chips bovengehaald.

 

tja, als jij zegt dat je zonnebloemen ging planten,

dan heeft niemand daar toch iets aan te veranderen?

Hoe gek het ook klinkt. Wie zal zeggen dat het niet zo is.

waar is het bewijs.

Die boompjes (dat doe je wel niet he) die zijn omgewaaid he, of van vandalen die jij zag weglopen.

gelukkig dat je daar nog was he :rofl

 

Jullie beschouwen die vent bij voorbaat al als een soort autoriteit . Als het een boswachter betreft kan hij je alleen verzoeken weg te gaan. Waarom zou je uit gaan leggen wat je daar aan het doen bent?

Het lijkt wel alsof je een stoffelijk overschot aan het begraven was :tu in dat geval zou ik ook rennen

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie weet wat de beste boswachter zelf voor duistere praktyken in t bos uitspookt :specool :tu

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha wat een lol...

idd slim om je id mee te nemen.. :rofl

ik snap niet waarom jullie bang waren.. jullie hadden tog geen stekken bij?

je kon tog zeggen dat je duits was en een kuil wilde gaan graven?

ik snap t niet hoor.. 2 + schep vs 1 + doggy..

net een inbreker die zijn id mee neemt en verliest lol :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

jone,

je had moeten blijven staan en jezelf verdedigen, niet met vechten ofzo maar je hebt toch een mond,

wie is hij als ie problemen wou maken had je hem knock out moeten slaan je was toch met zn 2e haah ja tochhh zo zie ik het kk mogolen wat denken mensen wel neit hahaha

 

greetzz raza

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt ook aan t formaat/prikkelbaarheid van de boswachter zelf en zijn hond vica versa.

de hond is nog wel t gevaarlijkst van de 2.

maar nogmaals,misschien heeft de boswachter zelf wel iets te verbergen,

boswachters zijn vaak vage personen die door de bomen het bos niet meer zien :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek dan echt een goede plek daar komt ook geen 'boswachter ' of weekendwandelaars met hun hondjes ofzo.

en kijk eens wat een schoon aangeplante jonge beukjes dat zijn dan weet je toch dat je in een gebied zit waar ze aan milieubeheer doen, en dat er waarschijnlijk verder op het jaar nog wel eens wat werkzaamheden kommen uitvoeren , zou best toch kunnen , dus k denk dat je op dat plekje niet zo best zit

en wie ben jij om te beslissen om die boopjes te kappen ? beetje snoeien ok maar je legt ze toch niet tegen de grond om !! juist voor weer enkele weedplantjes.

 

succes verder met het verder zoeken van een goede plek

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie hadden als ik de boswachter bekijk mischien wel van alles hadden kunnen doen.

Mischien waren jullie wel aan het stropen of zo iets.

Dus zo raar is die boswachter ook niet en een volgende keer de boel wat beter aanpaken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...