Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Brakkie

Masturbatie Tijdens De High...

Recommended Posts

Ok dan ik neem aan dat iedereen hier oud en verstandig genoeg is dat we hier een serieus normaal gesprek over kunnen hebben... Geen gezeik maar komop ff een serieuze discussie over dit onderwerp moet kunnen toch?

 

Vorige week had ik het met een vriend van me over rukken als je stoned ben... Ikzelf vind het geweldig om te doen als ik knetter ben! Je kan lekker lang doorgaan en wanneer het einde nadert is het echt HEERLIJK! Ikzelf kan soms ook redelijk geil worden van het blowen... Die vriend had dat dus ook...

 

Wa vinden jullie hiervan? Hoe vind je het om met jezelf bezig te zijn tijdens (hoe je wil gaan blowen tijdens het rukken vraag me dan af... <_< ) of na het blowen? Beter or niet?

 

Jullie mening graag :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

het feit dat je ermee over je vrienden praat zegt genoeg over hun en over jouw <_<

 

Vriendinnen is wel ok :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met vrienden kan je er beter over praten.

Met meiden beter doen.

 

Sex en drugs gaat goed samen.

Zeker met een vleugje rock and roll!

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sex en drugs gaat goed samen

 

 

 

Ben wel geen man, maar ben het er helemaal mee eens.

 

 

Maar moet wel oppaasen met wat ik rook, want er komt ook wel eens helemaal niks van terecht door de lachkicks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Belly Boy: Het feit dat jij er blijkbaar niet over kan praten met je vrienden zegt meer over jouw vrienden dan over de mijne <_< Het feit dat ik zelfs onderwerpen als dit met één vriend (heb er nooit meervoud van gemaakt :smoke ) kan bespreken laat zien dat ik open en eerlijk kan zijn tegenover hem... Jij kan blijkbaar niet open en eerlijk zijn tegenover jouw vrienden... Toch maar eens te raden gaan of je wel de juiste vrienden heb jonge :D En kom op nou man... Het is heel normaal om over sex te praten met anderen...

 

Dat jij blijkbaar je mening klaar hebt liggen over mij en m'n vrienden omdat ik het met een vriend over rukken na kan hebben laat wel zien dat je wel ERRUG closed-minded bent...

 

 

@Snsie: daar ben ik het HEEL erg mee eens! Het ligt totaal aan het wietje of ik er zin in heb of niet... Als ik alleen maar knetterstoned voor me uit kan staren dan komt er natuurlijk niks van... Dan ben ik veels te veel geboeid daar een potlood (bij wijze van spreke) dan iets anders...

 

@Mono: Sex, Drugs and Rock n Roll is the way to go... :whistling damn wat een cheesy quote is dat toch eigenlijk nu ik erover nadenk... lol Wie heeft er ooit die quote verzonnen man :whistling :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Brakkie was gewoon even aan het lache jo <_<

 

Nee kan hier wel degelijk wel over praten met men vrienden hoor en vind het zeker geen bezwaar dat jij dit ook doet. Goed voor jouw :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij rukt iedereen wel hoor.. kinderen van 17 dus niet meer :whistling

en ik vind dat als je goede vrienden hebt kun je het er best met hun over hebben, niks homo's achtig aan of iets dergelijks.. gelukkig heb ik vrienden die dit ook denken.. (althans een paar <_< )

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zuinge prutser: rukken is heel normaal joh... Het is niet alleen voor kids tussen de 12 en 16 maar gewoon voor elke leeftijdsgroep... Maarja als iemand er geen behoefte aan heeft dan is dat zijn keus... Moet ieder voor zich weten vind ik...

 

@Neus: Precies! Er is niks homo-achtigs aan het praten over sex of masturbatie met vrienden... En dan nog wat is er mis met homosexualiteit? Ik ben opgegroeid met een bisexuele halfzus een homosexuele vriend... Ieder moet dat voor zich weten... Of iemand nou bi, homo, hetero, zwart, blank, geel of oranje is het boeit mij geen zak! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijt zelfs zo te zijn dat volwassen mannen met fulltime sex nog regelmatig rukken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, luister maar eens naar het liedje van de doorrukkers met ruk eens lekker door :whistling <_< :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik praat wel met mn maten over lekkere kontjes en lekkere tieten,en lekker kaal'''''''''''''''''''''poezen,maar over trekken hebben we t niet,ik denk als een van mn maten daar over begint,dat ie dan goed voor joker staat,(maar ik heb denk ander soort maten als jou).wel weet ik dat ik van blowen iets geiler wordt,en veel van mn vriendinnen worden vaak nog geiler van blowen.mijn ervaring is dat vrouwen geiler van blowen worden dan mannen,of t lijkt me maar zo,vrouwen worden in ieder geval volop melig,dus ik denk ook iets geiler. :smoke (vrouwen''durven''meer en gaan ''gemakkelijker''het bed in.......nadat ze goed stoned zijn <_< :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dat was weer gezellig zo.........

 

Voor meer info.www.rukjesuf.nl

 

Hier gaat slotje op

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...