Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

NECROTH

Gaan Julie Wel Eens Naar Feesten?

Recommended Posts

Nee ik ga niet naar feesten, want ik ben te bang dat er echte troep zit in alles wat je daar krijgt. Trouwens, kan iemand mij vertellen wat LSD precies is? Nogal befaamde drug via the beatles en etcetera... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feesten, ik hou er van! Zeker de laatste tijd. Heb alleen nooit zo heel veel geld, dus is het lastig om naar de grotere feesten te gaan. Laatste wat grotere feesten: Mania in 013 (darkraver, paul elstak, neophyte, vince, korsakoff) en afgelopen weekend Hard Nature in de Effenaar (gizmo, beholder & balistic, pavo en nog wat anderen).

 

Dit jaar in ieder geval nog lowlands en verder zien we het allemaal wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

@JimmyDylan: LSD (lysergic acid diethylamide) is een drug welke je laat hallucineren. Je gaat je omgeving totaal anders bekijken. Voorwerpen veranderen en je neemt de sfeer om je heen ook totaal anders waar. Maar het zien van dingen die er niet zijn is wel het meest vreemd. Meestal weet je verstand wel dat wat je ogen zien niet echt is. Maar er zijn ook wel mensen in hun trip van een flat gesprongen. Die waren dus die realiteitszin volledig kwijt. Ik snap wel een beetje hoe dat heeft gewerkt. Ik heb LSD ook gebruikt en wel eens drie hoog voor het raam gezeten. Ik was mijn perspectief volledig kwijt waardoor de auto's en bomen beneden heel klein en dichtbij leken. Alsof ik ze met mijn reuzenhand zo op kon pakken. En dan is de stap naar denken dat je zo uit het raam tussen die miniatuurautootjes kan stappen maar heel klein.

Een LSD trip duurt wel een uurtje of 8 a 12. En dat is echt supervermoeiend. Je hoofd gaat door terwijl je eigenlijk wilt slapen. BOvendien kan je de dagen erna een soort flashbacks hebben, waarin je weer een korte bewustzijnsverandering ervaart.

Niet een drug om zomaar even te nemen, vind ik. Dit is eentje waar je al wat ervaring voor moet hebben om er goed mee om te kunnen gaan. En voor sommige mensen helemaal niet aan te raden, vanwege spychoses en dat soort shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@JimmyDylan: LSD (lysergic acid diethylamide) is een drug welke je laat hallucineren. Je gaat je omgeving totaal anders bekijken. Voorwerpen veranderen en je neemt de sfeer om je heen ook totaal anders waar. Maar het zien van dingen die er niet zijn is wel het meest vreemd. Meestal weet je verstand wel dat wat je ogen zien niet echt is. Maar er zijn ook wel mensen in hun trip van een flat gesprongen. Die waren dus die realiteitszin volledig kwijt. Ik snap wel een beetje hoe dat heeft gewerkt. Ik heb LSD ook gebruikt en wel eens drie hoog voor het raam gezeten. Ik was mijn perspectief volledig kwijt waardoor de auto's en bomen beneden heel klein en dichtbij leken. Alsof ik ze met mijn reuzenhand zo op kon pakken. En dan is de stap naar denken dat je zo uit het raam tussen die miniatuurautootjes kan stappen maar heel klein.

Een LSD trip duurt wel een uurtje of 8 a 12. En dat is echt supervermoeiend. Je hoofd gaat door terwijl je eigenlijk wilt slapen. BOvendien kan je de dagen erna een soort flashbacks hebben, waarin je weer een korte bewustzijnsverandering ervaart.

Niet een drug om zomaar even te nemen, vind ik. Dit is eentje waar je al wat ervaring voor moet hebben om er goed mee om te kunnen gaan. En voor sommige mensen helemaal niet aan te raden, vanwege spychoses en dat soort shit.

Ik vat m, kortom, iets voor als je 20 bent, al veel hebt gedaan en veel vrienden met nog meer ervaring om je heen hebt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das goed ik las wel een paar mensen over awakenings, toevallig ook nog leden die zoals deze gast afgelopen zaterdag nog in Rotterdam geweest zijn?? :rofl

Was weer aardig gezellig, maar ja. Op den duur ben je al op zoveel van die feestjes geweest dat het niet echt zo speciaal meer is. Het gaat er uiteindelijk om met wie je er bent!!

:P :specool :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee afgelopen keer niet, maar ik kom zo nu en dan graag op Awakenings. Zaterdag waarschijnlijk naar de Powerzone, volgende week woensdag wederom een knalfuif en een zaterdag later nog een... Genoeg feestjes in de planning dus. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 juli is er een hardere stijlen festival: Ground Zero. Misschien dat ik daar wel heen ga, lijkt me leuk in ieder geval. Komt ook een goa tent, ben benieuwd wat dat is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanavond Leeuwarden, De Gloppe, presenteerd Gateways :lol: even een avondje helemaal gek no!

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond naar Drum and Bass feest @ Waterfront Rotterdam gegaan.. te brudus :o

12 jonkos met 3 man gesmookt.. k was kk peng :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch nog wat DnB fans hier. Ik was gister op blackout14 in tivoli utrecht, een goede herbal energizer en een paar jointjes later helemaal los. Zeker een aanrader voor de dnb fan, blackout is echt stukken beter geworden de afgelopen paar maanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm wanneer is het weer :o

 

I'm an every day jungelist, fight for survivers..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga wel vaker naar DnB feesten, vorige week naar PRSPCT XL 5 gegaan, in nighttown.

lekker tot half 7 doorgegaan, dnb is te erg :D

 

I WANT YOU

to start listening to DnB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt hier in Leeuwarden ook weer iets aan, paar weken terug Gates, en twee weken is er weer goaBoom. Dan wat bier jointjes en lift off!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je tegenwoordig moet betalen voor ruigoord.

Het is sindsdien geen moer meer aan vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga alleen uit in de plaatselijke disco ben te jong om naar grote feestne te gaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peek denk dat mensen graag om je heen hangengen.....,gr ewin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Defqon dat is toch gewoon overdag, en rond een uurtje of 12 'savonds weer afgelopen?

of was dat iets anders? :bier

 

binnenkort ga ik misschien wel naar technoboy, wat ik een van de beste hardstyle dj''s vind wat jullie?

beste dj???

 

Gizmo live vanwege z'n draaiskills.

 

Zitten hier mensen die nog naar de feesten in de energiehal te rotterdam zijn geweest ? de laatste feesten daar zijn toch al weer een jaar of 7 geleden denk ik . Gave hal was dat omdat ie zo lang was ,dit gaf een bepaalde sound aan de muziek .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...