Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
geoxkepoe

Dingen Vergeten Als Je Stoned Bent.

Recommended Posts

Yoop,

 

Ik denk dat iedereen die regelmatig blowt er wel last van heeft, het kortterijmgeheugen , maar mij gaat het specifiek over m'n rookmateriaal dat ik altijd vergeet waar ik ze gelegd hebt. Ik heb dat bijna constant, ookal heb ik er maar 1tje op. Daarnet had ik het weer, ik was al lekker stoned toen ik er nog eentje wou draaien maar ik vond mij wiet niet, heb ik een kwartier moeten zoeken voor ik de niet altijd kleine (-lees zak van 25 gram) terug vond.

 

Heeft er iemand tips voor het niet te vergeten van dingen als je stonedf bent, ik had al gedacht van opschrijven, maar dat is dan weer zo'n ongelooflijke moeite, toch? <_<

 

Pz~ geoxke :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je dingen op een vaste, logische plek opbergen. Dan zit het na een tijdje vanzelf in je hoofd <_<

 

Ja.. of stoppen met smoken natuurlijk, maar dat wille we niet :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg lastig allemaal, ik vraag me af of die beschadigingen aan je korte termijn geheugen eiglijk definitief zijn, of dat het vanzelf weer over gaat na een tijd niet blowen?

 

Groet NECROTH <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet bewezen dat het op lange termijn ook aanhoud. Dus waarschijnlijk als jij stopt met blowen dat je korte termijnsgeheugen langzaam weer terug krabbelt tot zijn oude niveau <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah het is zeker zo dat als je stopt met blowen dit wel weer weg gaat, ben wel eens een maandje gestopt, en voelde me toen over het geheel echt wel scherper. Maar ook al lijkt het soms of je na een paar uurtjes er echt niks meer van merkt, THC blijft 6 weken in je bloed. Dus pas na 6 weken kun je echt zeggen dat je "clean" bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heeft er iemand tips voor het niet te vergeten van dingen als je stonedf bent, ik had al gedacht van opschrijven, maar dat is dan weer zo'n ongelooflijke moeite, toch? :nerd

 

Pz~ geoxke :P

 

Dit vergeetachtige met spullen had ik ook altijd :nerd

 

Als je nou met jezelf afspreekt dat je bijvoorbeeld al je rookwaar voortaan in de linkerzak doet, en je volgt dit patroon zul je niet lang meer hoeven te zoeken :blink:

 

Btw, ben 8 weken clean <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heb ik ook last van,bv als ik naar de keuken loop voor een blikje cola,dat ik in de keuken me zelf afvraag wat ik ook al weer in de keuken moest doen.

het best is inderdaad wat wat chilltyperiod en 16 gram zeggen,je spullen op een vaste plek leggen. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeten jullie hier stoned voor zijn?

 

Ik heb dit al als ik nuchter bent <_< kan je nagaan wat het wordt als ik stoned ben :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, ik zal zeker proberen om het altijd in m'n zak te steken, maar ik voel al dat ik altijd ga vergeten ze in men broekzak te steken <_<

 

Groetjes :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik word er ook altijd erg dom van dan zegt iemand wat tegen je, begin je te praten, maar dan weet je niet meer waar je t over had <_<

whehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa.. dat heb ik ook altijd als ik écht stoned ben <_<

Normaal natuurlijk niet :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khad het soms nog steeds hoor als ik nuchter ben dan zit ik echt van uuuuhh ohjah!! lol

 

@stijlloos LOLLOlOLOLLOLOLOLLOLOLLOLOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow nu 10jaar dagelijks ongeveer 5 joints en heb zeer veel last van geheugen...gelukkig maar alleen als ik blow.

Is wel erg...kijk naar spelprogramma en tegen dat ze het antwoord geven ben ik de vraag al vergeten.

 

Verder heb ik tegenwoordig meer negatieve effecten dan positieve effecten van cannabis...maar ben blijkbaar goed addicted.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol die antwoorden komen ook pas 2 uur later want ze gaan eerst nog de hele tijd

200 EURO cash voor jou

 

2000000 euro voor jouw

2000000000000000000000000000euro voor jou

zo ik geloof dat we wel genoeg geld van de ont beantwoorde telefoontjes hebben kom we laten iemand van de studio bellen lekker goedkoop!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa.. dat is ook idd een goed onderwerp voor een topic; belspelletjes. Jezus wat haat ik die programma's. Nog zo schijnheilig gaan lopen doen van:

 

'Dames en heren... dit is niet normaal, dit is echt bizar gewoon..we hebben nog steeds GEEN beller! :tu . Ik weet dat het weer buiten niet zo goed is en dat er veel mensen televisie aan het kijken zijn.. maarja.. het ligt dus aan de opgave. Jongens bel nou eens.. 10.000,- Euro spelen we voor! 10.000,- Euro!! Wat krijgen we nou?! Een extra letter mensen! Even kijken wat er nu staat: A . . R I . K A Denk aan George Bush, denk aan het land van de onbeperkte mogelijkheden en de dollar! :specool . Ik geloof dat we een beller hebben.. Ja hallo met wie spreek ik? Ja met Willem uit Zoetermeer. Hallo Willem zeg het juiste antwoord maar! Is het Amerika? Willem.. GEFELICITEERD :P Je hebt sowieso 100,- Euro gewonnen! En nu maar hopen dat jij er met die jackpot van door gaat Willem! Wat denk jij dat er in de hokjes moet worden ingevuld? Eeh.. 6..3..9 en 1. We gaan ze voor je invullen Willem.. Aghh.. helaas, en ook jammer genoeg geen enkele letter op de juiste plek. Oh da's jammer. Willem mag ik je bedanken voor het meespelen? Doe wat leuks met die 100,- Euro he! Ja, zal ik zeker doen. Dag Willem! Dag hoor..'

 

 

Zooooo voorspelbaar :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet gewoon een vaste plaats hebben waar je je wiet opbergt als je het heb gebruikt gewoon meteen weer daar terug leggen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen heeft er wel last van dat je wat vergeet achtiger wordt, en vooral tijdens het blowen. idd vaste plek werkt het beste :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...