Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DJ_guest

Hoeveel Keer Gaat Jouw Joint Uit?

Recommended Posts

dan ben je helemaal de weg kwijt ouwe als je klaar bent!! niets voor mijn denk veel te veel thc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, als die uit gaat gaat ie uit en als ie aan blijft blijft ie aan.

 

ik hou dr niet egt rekening mee, ik blow zoals ik het relax vind. en als hij dan uit is, dan steek je hem toch gewoon ff aan? zo smerig is dat niet hoor. hij blijft bij mij meestal wel aan trouwens;) maar als ik hem aan mn vriendin pass dan heeft ze hem soms wel 20 minuten vast en 10 keer aan gestoken voordat ik hem terug gepasst krijg. maar als zij dat zo wil ga ik niet klagen hoor. ik draai wel gewoon eentje extra voor me als ik egt trek krijg en ze is nog ni klaar :lol: maar dat gebeurt niet vaak, want ik heb toch geen haast :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flex.. je moet ook geen haast hebben. Maar ik raak soms wel ongeduldig als ik de ander constant door zie heisen terwijl ik een verhaal vertel ofzo.. dan zeg ik daarna soms ook gewoon dat ie 'em mag doorpassen :P Als vrienden onder elkaar begrijp je heus wel dat je soms gewoon ff wilt sucken :lol: Maar meestal laat ik andere gewoon hun beurt afmaken.. want ik zou het ook niet leuk vinden als andere hele tijd zouden zeggen: 'Hey geef die jonko nou is' terwijl je net 4 heisen op hebt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hadden we hier gister geen last van eigenlijk, toen gingen er in een ploegje van vier man drie stuks rond.. Dat tikt wel lekker aan en als je dan even een pauze wou gaf je de joint door aan de persoon zonder.. maar al gauw kreeg je weer een terug :lol: Even een luchtje scheppen om 1:15, maar om een uur of 2:30 begonnen we het toch koud te krijgen en was er de bekende trek in ne potsje bierrie..heerlijk!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij gaat de joint nooit uit.. ik wacht niet lang met hijssen.. een vriendin van me wel die is altijd met iets anders bezig.. en ik irriteer me daar kapot erg aan!! :lol: haha :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe , ik vind dat je niet moet hijsen aan een joint gewoon rustig , chill oproken , je niet laten opjagen , maar hem natuurlijk niet uit laten gaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoke gewoon door en als je zelf niet meer echt hoeft geef je hem door indien mogelijk :lol: anders gewoon zelf doorheisen gek :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er bij mij helemaal aan waar ik ben. Thuis op de bank gaat ie wel eens uit, dan doen we rustig een uurtje met een joint, die dan wel eens 'stil ligt' in de asbak. Op festivals of feesten is het gewoon doorhijzen tot ie op is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...