Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NECROTH

Niet Kunnen Trippen Van Paddo's

Recommended Posts

Ik hoor altijd van iedereen allemaal verhalen over paddo's, maar ik heb er zelf nog nooit echt van kunnen trippen.

Ik heb diverse soorten geprobeert, binnen, buiten, met muziek, zonder muziek, eigelijk alles geprobeert, maar nog nooit een hevige trip meegemaakt.

Ik denk dat ik binnekort gewoon 2 porties australische ga halen (Volgens de smartshop de sterkste), en deze tegelijk nemen.

 

Zou het mischien komen omdat ik in mijn leven vrij veel harddrugs heb gebruikt, kan me best voorstellen dat door de ervaringen die je hebt met bijvoorbeeld MDMA de trip van paddo's hier niet aan kan tippen ofzo.

 

Heeft iemand een idee???

 

Groet NECROTH :whistling

Edited by NECROTH

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat het met andere hard drugs te maken zal hebben.

miss is het slecht shit in die growshop

ik neem hier altijd gewoon 2 porties mexicaanse en daar kan ik zeker 6uur lang zwaar trippen :whistling

maar gebruik je medicijnen of iets?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat het met je andere drugsgebruik te maken heeft. Heb zelf ook geregeld mdma, pep en toeverwante gedaan. Maar van paddo's kan ik altijd trippen zeker 6 uur lang! Haal anders bij de smartshop een zakje passieflore. Dit zijn gedroogte delen van de passiebloem. Passiebloem is een MAO remmer. Hierdoor zal de trip intenser worden en langer duren. Chocola werkt trouwens ook heel goed als MAO remmer. Ik heb wel eens paddo's in stukjes gesneden, en deze een middag in de chocolademelk laten weken. Daarna de chocomelk en het paddo prutje opgedronken.

 

hier een receptje:

 

CACAHUATL voor 1 persoon:

 

Hak 25 gram versgeplukte (of direct na het plukken diepgevroren) cubensis paddo's fijn en doe ze in een pan. Voeg honderd milliliter (een kopje) gesteriliseerde melk toe. Breng het aan de kook, voeg een theelepel cacao en evenveel honing toe. Giet alles over in een cafetière. Bewaar de geprakte paddestoelen ondergedompeld in de chocolademelk gedurende 6 á 12 uur bij 4 graden Celsius in de koelkast. Giet de drank via een trechter over in een maatfles (een 250ml flesje AA-drank of SiSi is prima). Voeg nog anderhalve kop melk bij de gehakte paddestoelen in de cafetière, roer alles om, schenk de melk bij de cacahuatl in het flesje.

 

suc6!

 

vrede,

 

bibbermans

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chocola werkt trouwens ook heel goed als MAO remmer.

 

Referenties aub. Kzou heel graag je bron willen zien, ik geloof er namelijk geen drol van.

 

Als het zo zou zijn zou iedereen z'n DMT oraal actief maken door een paar repen pure chocolade of een hoop cacao te eten. Als het zo zou zijn zou er talloze literatuur in de medische wereld over bestaan omdat het nogal voor wat gevaarlijke combinaties kan zorgen. Dus, laat die referenties toch maar zitten, kdenk niet dat er wat zinnigs te melden valt.

 

Sorry dat ik het zeg, maar zo worden mythes in stand gehouden en tot leven gebracht, het is echt het typische "smartshopadvies", en dat verafschuw ik een beetje.

 

Ik heb wel eens paddo's in stukjes gesneden, en deze een middag in de chocolademelk laten weken. Daarna de chocomelk en het paddo prutje opgedronken.

 

Als je daarmee insinueert dat de trip er sterker op zal worden, dan is het tot op een zekere hoogte waar. De trip zal sneller inkicken en een iets hoger plasma level; dus een ietwat sterkere, maar ook weer kortere piek bereiken vanwege de betere opname omdat het een suspensie/extractie is geworden. Je kan er beter gewoon een thee van trekken als je zo'n effect wil bereiken.

 

En theorethisch gezien zou je zware hardrugs gebruik er misschien wel wat mee te maken kunnen hebben, als je bijv. overdreven veel aan de MDMA hebt gezeten en je nog steeds kampt met heftige serotonine tekorten. Psilocine/psilocybine werkt namelijk ook op serotonine, (met name) op de 5ht2a receptoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tik voor de gein chocola en mao remmer of Cacahuati in op google! Het is wel eens waar een lichte mao remmer maar het is een mao remmer! Ik trip geregeld zon 1x per maand, en als ik chocolade husca gebruik is de trip een stuk intenser. Maar als je zelf je aya husca gaat brouwen met dmt planten kun je beter syries wijnruit gebruiken is een veel sterkere mao remmer.

 

Hier een ref

http://www.bazaar-roosendaal.nl/html/KRUIDEN-NL/mao-rem.HTML

 

gaat om dit stukje

De werking van Ayahuasca, een Zuidamerikaans entheogeen brouwsel dat o.a. in de Santo Daime religie wordt gebruikt , berust voor een grot deel op de MAO-remmende werking van het middel harmine. Harmine maakt het mogelijk dat de eigenlijke werkzame stof DMT, oraal ingenomen kan worden: Zonder harmine zou het al direct na inname worden geneutraliseerd.

In verschillende Middenamerikaanse culturen gebruikt men de milde MAO-remmende werking van chocolade om het effect van entheogene paddestoelen te versterking. De paddestoelen worden daar verwerkt in een mengsel van cacaopoeder, water en honing. (een drank die in vroeger eeuwen bekend was onder de naam Cacahuati).

 

 

 

 

Maar ga in het vervolg eerst zelf ff googlen voordat je mijn advies als onzin verketterd

 

peace,

 

Bibber

Edited by drbibber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ga in het vervolg eerst zelf ff googlen voordat je mijn advies als onzin verketterd

 

Dude, je gaat me dit niet verkopen als referentie. Dit is een of andere fucking smartshop site, die mensen moet je NOOIT geloven, met referenties bedoel ik artikelen, bijv van pubmed of zoiets dergelijks.. Met googlen kom je op allemaal onzin uit, zoals die shit van jou.

 

In de merck index staat geen zak over een stof die MAOI eigenschappen heeft:

http://www.erowid.org//chemicals/chocolate...chemistry.shtml

 

De 2 stoffen die de grootste pharmacologische werking hebben zijn theobromine en caffeine, er zijn verder wat theorieen over opioid peptides en phenetylamine en anandamide, maar oraal ingenomen komen die 2 laatste niet door de BBB (blood brain barrier), de eerste is een vergezochte hypothese. Als chocolade trouwens een lichte MAOI zou zijn, zou het brouwsel opzich nog voor problemen kunnen zorgen omdat een MAOI met caffeine en theobromine voor een nogal gevaarlijk hoge bloeddruk kan zorgen..

 

Sorry maar je claims moeten toch echt ff gebacked worden door research, geen uit de duim gezogen internet sites die geen enkele referentie bevatten (en je ook nog eens shit willen verkopen met allemaal gladde praatjes). Ik zei al eerder dat je het wel kon laten zitten, want je gaat gewoon geen referenties vinden, die bestaan niet. Ik heb deze discussies al eerder gevoerd en het eindigt elke keer hetzelfde, je verdoet je tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.drugsbase.com/artikel.asp?artikel=4417&admin=

 

dit stukje vond ik ook nog ergens http://www.drugs-forum.co.uk/forum/archive...hp/t-11135.html

 

En dit op http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/vapaddo.php4?pagina=18

Vraag: 18 November 2003

Hallo daar,

 

Ik heb wel eens gehoord dat wanneer je MAO-remmers gebruikt tijdens/na een paddestoelen trip het effect nog heftiger is of langer nablijft.

Hoe zit dit tov van speed/xtc gebruik met die MAO-remmers???

 

Vraagje?

Hoelang kun je truffels in de koelkast bewaren voordat je het niet meer kunt nuttigen??

 

 

 

Antwoord:

 

Je code was: Viva Feyenoord

Beste vraagsteller,

 

Het klopt dat mao-remmers een trip kunnen versterken. Chocola is een milde mao-remmer en wordt hier wel eens voor gebruikt.

Voor speed en xtc (en andere oppeppende of verdovende middelen) geldt dat je die nooit met een mao-remmer moet combineren omdat dit gevaarlijk kan zijn. Het bloeddrukverhogende of bloeddrukverlagende effect van deze drugs wordt namelijk ernstig versterkt door het gebruik van mao-remmers.

 

Meestal staat er een houdbaarheidsdatum op het doosje van de truffels (of andere paddo's). Het hangt er namelijk nogal vanaf hoelang de paddo's al in de winkel hebben gelegen. Soms kun je ze nog maar drie dagen bewaren en soms twee weken. Als er geen datum opstaat, ga dan af op je zintuigen. Als ze er raar of rot uitzien gooi ze dan weg.

Als je ze droogt kun je ze langer bewaren (koelkast is erg vochtig, waardoor je ze niet al te lang kunt bewaren), maar kan de werkzame stof wel afnemen.

 

Groeten,

 

Jitske

 

EN nog wat van het drugsinfoteam

Antwoord:

 

Je code was: snaakje

Beste vraagsteller,

 

Chocolade heeft een remmend effect of de afbraak van THC. In technisch jargon heet het dat chocolade een lichte MAO remmer is. Veel mensen merken echter niets of bijna niets van het versterkende effect van chocolade op de roes van cannabis. Bij paddo's is dit effect veel duidelijker merkbaar.

 

Veel mensen merken bij zichzelf dat de roes van THC minder wordt als men zoete stoffen tot zich neemt. Chocolade bevat suiker.

 

Beide reacties zijn dus verklaarbaar. Nogmaals, het versterkende effect van chocolade is zeer gering.

 

Met vriendelijke groet,

 

Martin Sijes

 

Hier nog wat info http://www3.schoolweb.nl/default.asp?intdo...electedMenu=511

 

Gaat om dit stukje

Enkele bekende MAO-remmers zijn:

 

Antidepressiva

 

Harmala

 

Alkoïden

 

Harmine

 

Harmaline (Peyote)

 

Yohimbe (Ritual Spirit)

 

Passiebloem

 

Chocolade

 

Hier nog meer http://www.geocities.com/ouch_nl/Paddestoeltjes.html

tevinden in dit stukje Afkicken medicatie

Sommige medicijnen blokkeren het effect, anderen versterken het juist. Het is het best om 5 dagen clean te zijn van elke vorm van medicatie. Er zijn aanwijzingen dat psilocibine dan beter werkt.

Imigran en andere triptanen blokkeren het effect, hiervan moet je minstens 3 dagen clean zijn. Methysergide en Ergotamine mogen niet gecombineerd worden met psilocibine, dus ook hier minstens 3 dagen clean.

De z.g. MAO-inhibitors versterken het effect van psilocibine. Lithium is er zo een!! Veel antidepressiva ook! Maar ook in koffie, thee, chocolade en wijn zijn ze b.v. aanwezig. MAO (Mono Amine Oxidase) is een lever-enzym dat de werkzame stof van paddo's afbreekt. Een 'inhibitor' blokkeert dat enzym, dus wordt psilocibine langzamer afgebroken en daarom werkt het steviger. Anti-depressiva werken op het serotonine level. Psilocibine werkt juist op de serotonine receptoren, dus combinatie lijkt een slecht idee.

 

 

Cluster quiz

 

http://www.drugsbase.com/artikel.asp?artikel=3805

Paddestoeltjes

De werking van psilocine wordt versterkt door MAO inhibitors, zoals tyramine. MAO inhibitors komen oa. voor in koffie chocolade en wijn.

Deze stoffen remmen de werking van MAO, en versterken of verlengen de werking van psilocine.

Dit kan onder bepaalde omstandigheden gevaren opleveren. Zie risico’s gebruik paddo’s

 

 

Dit zijn slechts enkelle artikellen die ik binnen vijf minuten heb kunnen vinden! Nogmaals het is een lichte mao remmer! De inca's en azteken gebruikten het al duizenden jaren! Uit persoonlijke ervaring weet ik dat het werkt! Laat jij maar eens een artikel zien dat het tegendeel bewijst! Ik vind het bovendien heel zwak dat jij de deskundigheid van smartshops afvalt! De info die in smartshops te krijgen is, is over het algemeen zeer betrouwbaar!

 

liefde,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit zijn slechts enkelle artikellen die ik binnen vijf minuten heb kunnen vinden!

 

Dat is wel te merken ook zeg, er staan zoveel onwaarheden in dat ik er geen eens op ga reageren, wijn een MAOI give me a fucking break..

 

Laat jij maar eens een artikel zien dat het tegendeel bewijst!

 

Als jij dat wilt, jongen, goed, ik zal ff zoeken en zo wat posten. Maar of het nodig is? Nee, eigenlijk niet. Als je m'n replies hebt gelezen en de logica die ik je gepresenteerd heb niet snapt, denk ik niet dat ook maar iets je kan overtuigen. Als chocola en wijn etc, al die shit die hierboven in die onzin staat ook werkelijk (lichte) MAOI's zijn, zouden er TALLOZE mensen zijn overleden aan hypertensive crisis, serotonin syndrome, etc.. Er zou TALLOZE literatuur aanwezig zijn. Er zouden GROTE waarschuwingen staan op elk pakje chocolade die je zou kopen. Is dat het geval? Niet echt volgens mij, het spreekt dus voor zich dat chocolade geen MAOI is.

 

Ik vind het bovendien heel zwak dat jij de deskundigheid van smartshops afvalt! De info die in smartshops te krijgen is, is over het algemeen zeer betrouwbaar!

 

Ja, zoals eet suiker als je in een bad trip zit of neem vitamine C om je trip te versterken, óf af te breken, "is het niet geweldig jim, ongelooflijk mike!" Verschillende effecten van verschillende soorten paddo's terwijl de werkzame stoffen altijd hetzelfde blijven, etc.. Het is een zaak die je waren probeert te verkopen, alle smartshops, op internet of niet zijn allemaal fucking ondeskundig als het op details aankomt, dat heb ik in al die jaren echt niet gehallucineerd hoor. Ze verdraaien de hele boel, verkondigen hypotheses of onwaarheden als deskundige informatie en maken je allemaal dingen wijs die mij af en toe zo gek maken dat ik wel kan kotsen.

 

Ga jij anders eens ff leuk met wat neuropharmacologen praten op www.bluelight.ru in het Advanced Drug Discussion forum, ga ik ff lekker achterover zitten met een bak popcorn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje, dit raakt je wel persoonlijk geloof ik? Geloof me, chocola is een lichte mao-remmer! En suiker en vitamine c werken inderdaard om een trip tevereindigen en om sneller weer op de grond komen te staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup. Ik hou deze discussie voor gezien nu ik weet dat je in zulk soort shit gelooft. :whistling

 

1 woord advies nog voor die laatste zin van je: placebo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jup. Ik hou deze discussie voor gezien nu ik weet dat je in zulk soort shit gelooft. :whistling

 

1 woord advies nog voor die laatste zin van je: placebo

 

Probeer het het maar eens blowende aap! Draai een hele dikke joint. Blow zo erg dat je zo stoned bent als een aap. Eet daarna iets met heel veel suiker! Een mcflury bijvoorbeeld, of drink maar eens een paar glazen cola! Je zult zien dat je dan een stuk minder stonend of zelfs bijna nuchter bent!

 

Voor paddo's geld het zelfde!

 

Dus mijn advies aan de jongen die graag een keer wilde trippen op paddo's, eet veel chocola, of koop bij de smartshop wat passiebloem! In tegenstelling wat blowaap beweert is het personeel in smartshops over het algemeen heel deskundig! suc 6 ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probeer het het maar eens blowende aap! Draai een hele dikke joint. Blow zo erg dat je zo stoned bent als een aap. Eet daarna iets met heel veel suiker! Een mcflury bijvoorbeeld, of drink maar eens een paar glazen cola! Je zult zien dat je dan een stuk minder stonend of zelfs bijna nuchter bent!

 

Dat komt omdat, in tegenstelling tot paddo's, wiet invloed heeft op je bloesuikerspiegel. De enige manier waarop paddo's invloed hebben op de bloedsuikerspiegel is door het vasten voor de trip/kotsen/vergeten te eten tijdens de trip. De manier waarop suiker of vit C invloed hebben is dus door het placebo effect.

 

Leuk experiment om thuis uit te proberen; probeer het maar eens bij iemand die LSD heeft genomen en bad gaat, geef hem iets wat veel suiker bevat en zeg dat het daardoor beter zal gaan. In veel gevallen zal dit ook het geval zijn. Dit is niet omdat de bloedsuikerspiegel word hersteld door de suiker te nemen, want LSD, grappig genoeg, verhoogd de bloedsuiker spiegel zelf al een klein beetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ookal zou het een placebo effect hebben, dan werkt het toch nog? :whistling

Heb zelf geen ervaring met bad gaan of een trip proberen te stoppen! Kan bij mij vaak nooit lang genoeg duren! De info die ik heb komt van mensen die veel meer ervaring met tripmiddelen hebben dan mij. Ik heb slechts 1x een date met alice gehad. Ik vond het geweldig, maar had een lichte dosis gehad. Weinig visuals maar wel in die demensie zitten. Vond het veel lijken op lsa. Maar goed het gaat al lang niet meer over de topic

 

liefde,

 

bibber

Share this post


Link to post
Share on other sites
woon je in rdaal???

 

Nope ik woon in Didam ook wel bekend als diem is een klein gat tussen arnhem en doetinchem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties allemaal, ik ben een tijdje weg geweest, en las dus net pas de reacties.

 

Ik heb vrij veel geprobeert, ook wel eens meer dan een portie genomen, en ik kan niet zeggen dat ik er helemaal niks van heb gevoeld, maar geen hallucinaties gehad ofzo, alleen een beetje trippend gevoel, en af en toe een rare actie ofzo.

 

Ik ga het binnekort nog een keer proberen, maar diti keer peyote of een andere cactus denk ik.

 

Groet NECROTH

Share this post


Link to post
Share on other sites

technisch geouwehoer, waar het om gaat is dat iemand zich op een cruciaal moment beter voelt en niet afdraait. Ik heb meer dan eens meegemaakt dat suiker zeker hielp maar heb ook meegemaakt dat als die negatieve spiraal er eenmaal was niets meer hielp. Maar ach, om nou weer te roepen dat het gaat om dat spul te nemen als je je goed voelt en ander niet, zucht...

 

het schijnt dat peyote niet erg sterk is en je er dus veel van moet nemen wil je iets merken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoor altijd van iedereen allemaal verhalen over paddo's, maar ik heb er zelf nog nooit echt van kunnen trippen.

Ik heb diverse soorten geprobeert, binnen, buiten, met muziek, zonder muziek, eigelijk alles geprobeert, maar nog nooit een hevige trip meegemaakt.

Ik denk dat ik binnekort gewoon 2 porties australische ga halen (Volgens de smartshop de sterkste), en deze tegelijk nemen.

 

Zou het mischien komen omdat ik in mijn leven vrij veel harddrugs heb gebruikt, kan me best voorstellen dat door de ervaringen die je hebt met bijvoorbeeld MDMA de trip van paddo's hier niet aan kan tippen ofzo.

 

Heeft iemand een idee???

 

Groet NECROTH <_<

 

 

try some lsd...the other world...

Share this post


Link to post
Share on other sites

reactie op de originele topic:

Misschien verwacht je te veel van paddo's, Mijn eerste paddo trip had ik ook niks van hallucinaties, slechts een mild trippend gevoel. Als je het wat vaker gebruikt (niet elke week ofzo) dan kan je op een gegeven moment een beetje het gevoel herkennen zoals in feite natuurlijk met alle drugs, als je je rustig concentreert en goed gaat staren zal je zien dat je zelf voor wat vervormingen kan zorgen. Maar zoals het daadwerkelijk t vage shit zien als met mdma heb ik ook nog niet met paddo's gehad.

 

tip: neem een avond mdma, slaap weinig, eet de avond daarna pas laat paddo's, op die manier heb ik me een keertje helemaal kapot gespaced. (mix van moeheid en wat after effects denk ik)

 

greetz en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een domme vraag, maar van mdma ga je toch nauwelijk halucineren? Bij mij zijn kleuren gewoon super intens, en zijn alle dingen mooi. Heb altijd een soort verliefdheidsgevoel dat dan aan niemand te koppelen is. Ik zou zeggen, voor een goede paddo ervaring, neem gewoon 2 porties op een nuchtere maag. Eventueel een theetje van passiebloem erbij, of veel chocomelk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...