Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Prozac

Coffeeshops zijn veel te duur !!!

Recommended Posts

Hoi,

 

Hiermee zou ik gewoon wat reacties willen krijgen wat jullie ervan vinden en of er misschien geen goede oplossingen zijn. Ik vind het eerllijk gezegd niet normaal dat ik ongeveer voor 50 EUR per week rook en dan rook ik s avonds nog maar 3 kleine pijpjes. Zoiets kan erbij mij niet in.

 

"Puff the magic dragon"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg 25gr steengoeie hasjies voor 100€ =-)

 

En dat bij een thuisdealer in België!!!

 

Reden te meer om niet naar coffeeshop te bollen :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor 50 EUR per week rook en dan rook ik s avonds nog maar 3 kleine pijpjes

 

"Puff the magic dragon"

 

voor 50 euro moet je zeker 7 gram kunnen krijgen, dus een gram per dag...en dat in 3 pijpjes, 'kleine pijpjes'...heb je paardelongen zeker :-D

maar het is inderdaad belachelijk als je je realiseert waar je het eenvoudig zelf voor kunt verbouwen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik krijg 25gr steengoeie hasjies voor 100€ =-)

 

En dat bij een thuisdealer in België!!!

 

Reden te meer om niet naar coffeeshop te bollen :-)

 

 

 

 

 

ik krijg 20 euro 5 gr. santa maria ofzow bij een dealer.

 

Lol is dat niet hetzelfde?? :lol: :lol: :idea: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja duh je kan geen een wiet vergelijken met een ander. zelf niet als ze het zelfde zijn. het gaat om de kwaliteit en die is altijd anders bij andere shops.

 

daarom lijkt het soms goedkoop maar is het gewoon miskoop

Share this post


Link to post
Share on other sites

de antwoord op de post vraag ... ja ik vind wiet bij een cofeshop teduur en je komt toch vaak tegen dat er onderling een groot prijs/kwaliteits verschil is zonde eigelijk want als het allemaal giemporteerd zou worden dan denk ik dat de problemen duidelijk minder worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duur? dan gewoon zelf kweken.

Goedkoop natriumhogedruk erboven. en het lukt.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks dealers

k krijg bij de shop 4,5 gram steengoeie orange vbud voor 20€

maar thuiskweken blijft et relaxeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

wees blij dat weed legaal is en dat je het gewoon overal kan kopen

ja toch niet dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook niet zo veel wiet en ik vind het wel cool om steeds een andere te probeeren dus dan moet je eigenlijk wel naar een coffeeshop toe

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik rook niet zo veel wiet en ik vind het wel cool om steeds een andere te probeeren dus dan moet je eigenlijk wel naar een coffeeshop toe

 

das idd wel klote als je naar een dealer gaat, je kan niet kiezen welke soort je koopt, de soort die hij op dat moment heeft koop je of je koopt niets (weet nie of dit bij elke dealer zo is, maar bij de mijne is het toch zo).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij mijn vaste shop 18 pleuro 5 gr skunk en 21 euro 5 gram northern light :rofl

(sticky fingers in den haag)

 

 

helaas zijn ook die tijden voorbij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet ieder voor zich uitmaken, ik heb jaren besteld via goede dealers in België, zaten vaak takken in, nat of te droog en gewoon de kwaliteit is totaal niet te vergelijken met shopweed.

Pas op: soms kreeg ik ook goede weed maar je had nooit 100% de zekerheid, was afhankelijk wat de dealer te bieden had. Nog iets storend was bv dat als je dringend weed wou dat het soms niet kon, je moet afspreken en dergelijke of dat het soms moeilijker vast te krijgen valt omdat je dealer bv in de gevangenis is beland.

Vaak zit je dan ook in een sfeer van mensen die hard drugs gebruiken, maar ja je wilt nu eenmaal je weedje hé.

 

Ik reed soms af en toe naar Nederland en feit was dat ik gewoon een pak meer stoned was, met een goede WW van 0.3 g was ik knetterstoned en de kwaliteit van de roes is beter met coffeeshop weed.

Maar natuurlijk moet je de goede shops eruit nemen. Nu is het een mindere periode in het algemeen.

In Goes (coffeeshop High Life) heb je ook goede weed en is maar kwartiertje van de Checkpoint.

Hoe dan ook is het sinds ik coffeeshop weed ontdekte ik altijd de voorkeur gaf naar Nederland te gaan, misshien ben ik verslaafd aan de zware THC nederweed dat kan zijn natuurlijk :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het duurder worden van de coffeeshops wordt bewust door de overheid en de politie gedaan. door in Nederland alle middelgrote kwekers van 100-1000 planten op te pakken zijn coffeeshops gedwongen duurdere en slechtere wiet uit het buitenland, voornamelijk Polen, te halen. door dit beleid willen ze ervoor zorgen dat minder mensen blowen en coffeeshops sneller failliet gaan. de enige manier om dit tegen te gaan is door op kleine schaal KWALITEIT te leveren aan coffeeshops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duur ?? Welnee. Gaat nog veel duurder worden dus sla maar alvast in :verrygood :P :jump: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het blijft steeds duurder worden tot er teveel mensen stoppen met halen in coffeeshops en illegaal gaan kopen of zelf kweken en op deze manier wil de overheid de wiet op een indirecte manier illegalizeren.. via de politiek is daar teveel weerstand tegen maar op deze manier kan niemand er wat aan doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het nieuwe kabinet (CDA-CU) een einde zal maken met het gedoogbeleid en de coffeeshops hun deuren zullen moeten sluiten (zij het op termijn)

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoeveel de overheid er uit haalt dacht zo'n 40% ofzo maar dat is dan toch een grote bron van inkomsten dat toch verloren gaat? Het is zo een beetje zoals de overheid het sigarettengebruik probeert te verminderen maar daar toch ook heel wat accijnzen door mist. Nog maar alleen het toerisme in Amsterdam zal er onder lijden. Dan niet op grote schaal maar uiteidenlijk staat Amsterdam toch bekend om drugs en hoeren of niet ;) .

Beste zo nog altijd zijn dat we hier een Europees akkoord kunnen bekomenn naar Nederlands voorbeeld toch

Edited by estee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit Amsterdam zijn de hoeren zijn ook al bijna weg...... ;)

 

Ook bijna geen alcohol meer drinken en een blowtje roken is er ook niet meer bij.

 

Ik ga maar verhuizen........

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...