Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Voor Het Blowen...

Recommended Posts

hey, ik blow eigenlijk al ruim een jaar, maar voor iedereen en toch om tips uit te wisselen, wat kan je nou het best doen vóór het blowen ?

- Volle maag

- Uitgerust

enz.

 

Tips ? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker met de vrouw in bad en samen heerlijk :specool (OF VENT IS MAAR NET WAAR JE VAN HOUD) <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ervoor zorgen dat je relaxt zit en niet te veel zorgen hebt, anders ga je er automatisch minder van genieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zorgen dat je eten bij de hand hebt, ookal heb je een volle maag, THC versterkt de eetlust

 

een chille plek waar rust is en je niet continu gestoord kan worden.

 

chille muziek of film

 

Genoeg drinken bij de hand voor een droge mond en keel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je buiten gaat zitten en het is koud: warm aankleden, dikke sokken enzo...

 

veel snoep uiteraard,

een paar vrienden waarmee je kan lachen.

 

En wat ik zelf merk, ik doe het niet zo heel vaak.

maar als je erop gaat letten dan word het vervelend en wil je dat het overgaat.

Je moet je dus laten meenemen door de wiet niet te veel nadenken.

Anders is het niet relaxt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst alles doen waar je tegenop ziet, zoals huiswerk, brief op de post doen, naar de winkel etc.

Dan heb je tijdens die klote werkjes nog een leuk vooruitzicht en je blowt zonder zorgen <_< :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap niet waarom jullie allemaal zo over dat eten bezig zitten. als ik een joint gesmoord heb en ik begin veel snoep ofzo te eten dan gaat het "stoned" gevoel veel sneller over. ok je kan wel vreetbuien krijgen maar dan voel je der al veel minder van dan normaal. Ik vreet soms ook wel enorm veel ze als ik gesmoord heb daar niet van maar denk dat het het zwaarste effect heeft als je op ge nuchter maag eentje rookt <_<, denk wel niet dat het zo gezond is :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
lekker de plee gaan schijten en ondertussen een blow smoken heerlijk!!!

 

 

Ik scheit altijd heerlijk na een blow <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zet altijd met paar maten rustig muziek op, Cypress Hill en Bob Marley zijn favoriet. Verder gewoon genieten van de omgeving en van de wierie uiteraard. Als je bier hebt en de zon schijnt maakt dat het af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sowieso met veel drinken, eten alleen drna maar drinken is wel noodzakelijk met droge mond en ookl als je een dikke blow hebt dat het in je keel blijft kriebelen. Geen volle maag had ik vroeger nog wel is last van maar nu allang niet meer. Vind vaak een jonkel in de ochtend het lekkerste wat er is, op de lege maag dus. Komt misschien ook omdati k een peuk meteen na het wakker worden ook het lekkerst vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lekker met de vrouw in bad en samen heerlijk :nerd (OF VENT IS MAAR NET WAAR JE VAN HOUD) :verrygood

WHAHAAHAHAHA :P AHAHAHAH ging helemaal stuk toen ik dit las sorry..

 

ik heb er meestal al een dagje ofz zin in... en als ik het dan op heb is het heerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, dat gevoel ken ik, dat je je helemaal verheugt op de volgende blow :nerd

- neem ook wat dextrose mee / suiker, voor als het misgaat

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow nu al 3jaar en altijd is het het zelfde probleem hier je kent het wel (ouders,politie,BELGIE)

Nou als ik wakker word ligt er altijd en lekkere dikke joint naast me voor direct opstesmoken altijd lekker!

In de middag van school ook paar jointjes :whistling

Een na school de blunts etc je kent het wel.1goede tip heb ik voor iedereen :P Neem altijd Cappri Sonne mee :P :D :D Teh PWN ! :D :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik blow nu al 3jaar en altijd is het het zelfde probleem hier je kent het wel (ouders,politie,BELGIE)

Nou als ik wakker word ligt er altijd en lekkere dikke joint naast me voor direct opstesmoken altijd lekker!

In de middag van school ook paar jointjes :P

Een na school de blunts etc je kent het wel.1goede tip heb ik voor iedereen :D Neem altijd Cappri Sonne mee :D :D :D Teh PWN ! :D :whistling

Jij blowt tantoe veel whahaa :whistling :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, echt he, na school de blunts :whistling bij mij was het in principe alleen in de weekenden blowtjes smoren en in vakanties wel elke dag zowat :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep,weekend en vakantiedagen...Maar soms ook wel eens 'savonds thuis of op woensdag :whistling .

 

Ik zorg ook altijd dat ik niet nog een werkje ofzo moet doen als ik ga roken.En dan zorgen voor goede muziek of een film met wat maten,en eventueel nog wat bier :whistling .

 

Heb me er tijdje geleden mee bezig gehouden m'n vreetkicken te negeren en zo wat bij het gevoel laten te horen...ALs ik ze nu krijg zie ik ze niet meer zo irritant als in het begin...Als er nu geen eten is,is het niet zo erg meer voor me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een paar lekkere macdonalds cheeseburgers eten,als je een hond heb je hond 2 uurtjes uit laten,ondertussen op je blow verheugen,dan smaakt ie t lekkerst :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha, dat is ook een mogelijkheid :D

maarja, lekker bob marley luisteren via je psp als je buiten zit... :bier

Echt zalig,heb ik nog geen moment spijt van gehad die te kopen

En da scherm dan,overdreve helder.vooral als gebegaaid zijt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind naast een lege maag een leeg hoofd ook erg helpen. Blowen is voor mij echt voor het ontspannen na de dag. Ik blow elke dag, maar zorg er vrijwel altijd voor dat ik alles heb gedaan voordat ik mn jointje ga roken. Als ik bijv. weet dat ik over 4 uur nog met de trein moet en ik dan toch nog even een dikke knetter ga roken ben je gewoon minder relaxed.

 

En op een enkele uitzondering na in de zomer rook ik mn dagelijkse portie groente het liefst als de zon alweer onder de horizon is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn "What to do"-lijstje voor en tijdens het blowen:

 

1. ga naar de winkel en koop eten en véél drinken (beperk alcohol, en als het alcohol is,

dan iets sterkers, Martini Fiero ofsoow ;) )

2. Als je uit de winkel komt check juh ff of je je wiet/hasj nog hebt, zoniet ga nieuwe halen :D

3. Ga naar een natuurreservaat f aan nadere mooie natuurplek waar juh moeilijk kan komen

en zoek een lekker zitplekje uit, en installeer je

4. Drink wat, eet wat en klets gezellig

5. Begin met het draaien/ voorbereiden van de pijp

6. Smoke ze! :wOOt (puur als t ff kan, dan ga juh al die dingen uit de natuur mooi vinden enzoow :smoke )

7. Eet verder en drink tot bijna alles op is

8. Blijf genieten en word rustig

9. Maak lol met juh maten (of juh chikkie :D )

10. Eet en drink alles wat juh nog over hebt op

 

Daarna, ga heen en maak de straten onveilig met juh stonede kop :smoke

 

Zo ongeveer gaat het vaak bij ons, suc6 gegarandeerd! :bier

 

Mazzel :( ...BeLg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...