Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Raval

Anti Detectie Folie voor 1 lamp?

Recommended Posts

Hi allemaal, mijn naam is Raval. Ik ben nieuw op het forum en kan al wel zeggen, dat hetgeen ik tot nu toe gelezen heb, veel info voor mij bevat. Ik ben van plan te starten met de "kweek Hobby" en de kennis die ik hier kan opdoen is daarvoor van veel waarde.

Nu heb ik onlangs gelezen over anti detectie folie. Is dit ook noodzakelijk als je, voorlopig in ieder geval, gaat kweken met 1 lamp van 400 W? Is het überhaupt noodzakelijk voor de kleine kweker?

Nu wil het geval dat ik thuis nog een aantal zg. reddingsdekens heb liggen, dit zijn van die dekens die ze bij een ongeval wel gebruiken om het slachtoffer te beschermen tegen onderkoeling, ze houden de warmte vast. Een kant heeft een alu/zilver kleurige coating. Weet iemand of deze dekens dezelfde eigenschappen hebben als het anti detectie folie dat je bij de growshop kunt kopen?

 

Groet,

 

Raval

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu wil het geval dat ik thuis nog een aantal zg. reddingsdekens heb liggen, dit zijn van die dekens die ze bij een ongeval wel gebruiken om het slachtoffer te beschermen tegen onderkoeling, ze houden de warmte vast. Een kant heeft een alu/zilver kleurige coating. Weet iemand of deze dekens dezelfde eigenschappen hebben als het anti detectie folie dat je bij de growshop kunt kopen?

 

Groet,

 

Raval

 

Lijkt me zoiezo niet verstandig!! Deze dekens zijn gemaakt om warmte vast te houden...gevolg...je krijgt een sauna ipv een hok waarin je je dames kan laten groeien!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu heb ik onlangs gelezen over anti detectie folie. Is dit ook noodzakelijk als je, voorlopig in ieder geval, gaat kweken met 1 lamp van 400 W? Is het überhaupt noodzakelijk voor de kleine kweker?

 

nope, mochten ze met een heli over je huis vliegen, dan zullen ze volgens mij een kleine warmte bron niet gelijk als een kwekerij bestempelen. T kan net zo goe d een elektrisch kacheltje zijn.

 

((titel enigszins aangepast))

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar je kan die dekens wel goed als spiegelend materiaal vor je hokje gebruiken, niet zo goed als mat wit, maar toch beter als niks

Share this post


Link to post
Share on other sites
nope, mochten ze met een heli over je huis vliegen, dan zullen ze volgens mij een kleine warmte bron niet gelijk als een kwekerij bestempelen. T kan net zo goe d een elektrisch kacheltje zijn.

 

Hier zou ik wel voorzichtig mee zijn, in de krant stond laatst een groot artikel over mensen die toen ze thuis kwamen een geforceerde deur aantroffen en een brief van de politie waarin stond dat er een inval was geweest op verdenking van hennepteelt, in de linkerkamer achterin zou een kwekerij moeten staan, daar stond alleen een zonnebank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hang je een bordje bij de voordeur

 

"Zonnestudio De Groene Hemel" <_< :specool :rofl

 

Heb je direct een verklaring voor je stroomverbruik............... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]

 

Hier zou ik wel voorzichtig mee zijn, in de krant stond laatst een groot artikel over mensen die toen ze thuis kwamen een geforceerde deur aantroffen en een brief van de politie waarin stond dat er een inval was geweest op verdenking van hennepteelt, in de linkerkamer achterin zou een kwekerij moeten staan, daar stond alleen een zonnebank.

 

Geeft een zonnebank niet veel meer warmte af dan een 400watter? (en over een groter oppervlak?)

 

 

Hang je een bordje bij de voordeur

 

"Zonnestudio De Groene Hemel" <_< :specool :rofl

 

Heb je direct een verklaring voor je stroomverbruik............... :rofl

Ja en een zooi mensen die willen zonnen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt, maar als ze een zonnebank al als kweek kunnen aanzien, gaat 't toch al wel wat ver.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt van meer af zoals de ventilatie , als die slecht is zullen de muren meer warmte opnemen en dus de indruk kunnen wekken dat er een paar duizend watt aan HPS brand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

anti detectie folie is natuurlijk altijd handig, beter dan niks, want als je ooit gepakt wordt zit je er toch mooi mee, had ik het dan toch maar gekocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...