Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
technologickill

Thai?

Recommended Posts

ja ff vraagje

ik had pas bij een shop in rotterdam wat gehaald en toen kreeg ik er een zakje thai bij

kan iemand me ff uitleggen wat het is en waarom het er zo raar uitziet (lijken net op mekaar gestampte

bedorven brandnetels ofso...)

misgien weet iemand ook waarom ik dit er gewoon gratis bij kreeg? ( is het heel slecht spul ofzo??)

ik hoop dat iemand me kan helpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien de beschijving die je geeft lijkt het idd op troep, en das ws ook de reden waarom je t gratis kreeg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er zo raar uit omdat het samengeperst is tot blokken voor transport, de zogenaamde 'bricks'. Zo is het makkelijker te smokkelen.

 

Thai heeft bij veel mensen een niet al te beste naam. Vaak zitten er zaden in de wiet, veel takjes en bladgroen en omdat thai een pure sativa is word je van deze wiet eerder high dan stoned. Het is een beetje onbegrepen zeg maar. :specool

 

Het is meestal de goedkoopste wiet op de menukaart, maar ik ken wel een paar shops die echt goede thai verkopen. De gramprijs is laag vanwege alle troep die je er eerst uit moet vissen en het ziet er inderdaad niet aantrekkelijk uit. Maar voor een dagje op het strand of wanneer je niet direct behoefte hebt aan loden benen is het prima wiet. Of in een mix met een wat verlammender soortje.

 

Maar goed, dat het gratis weggegeven wordt heb ik nog niet meegemaakt. Vind ik wel wat oneerbiedig, want thai heeft voor mij zeker d'r charme... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gaan we zo beginnen... Doet u mij dan maar een flesje Krug Clos du Mesnil en wat Belugakaviaar op een bedje van van prei en asperges met broccolipuree met een licht gegrild lauwwarm toastje! <_< :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja gaan we zo beginnen... Doet u mij dan maar een flesje Krug Clos du Mesnil en wat Belugakaviaar op een bedje van van prei en asperges met broccolipuree met een licht gegrild lauwwarm toastje! <_< :specool

 

dat is eens wat anders dan bier met vermicelli erin he mad :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier had je thai ook in de aanbieding, 3 gram voor een tientje ofzo.. Jezus wat een tering troep. Je word er niet scaff van, het ziet er niet uit en 3 gram word alles meegeteld. Je houd misschien een grammetje wat rookbaar is over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol mad

 

(om in herhaling te vallen)

 

 

geef mij maar oostendse platte oesters met moët et chadon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...