Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ghost7

Tipjes?

Recommended Posts

hey,

ik wil zelf een een joint rollen, en ik heb al opzoeking gedaan,

tot nu toe versta ik alles met vloeitjes en stuff

 

maar wat zijn die tipjes, ik bedoel, waar kan je die kopen ( zoals vloeitjes in elke winkel?)

of is dat iets dat je gewoon zelf moet maken met een stukje papier

 

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey,

ik wil zelf een een joint rollen, en ik heb al opzoeking gedaan,

tot nu toe versta ik alles met vloeitjes en stuff

 

maar wat zijn die tipjes, ik bedoel, waar kan je die kopen ( zoals vloeitjes in elke winkel?)

of is dat iets dat je gewoon zelf moet maken met een stukje papier

 

thx

 

Kan je kopen bij de winkel waar je ook langs vlos kan halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is verkrijgbaar in elke growshop en coffeeshop,je kan het ook uit een dun stukje karton maken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je bij de shop vloei koopt krijg je er ( hier in de buurt tenminste ) altijd tippapier bij.

 

Je kan je tip gewoon oprollen, je kan er ook eerst een M in maken of met kamers...zijn meerdere manieren.

 

Het draaien is gewoon oefenen, staan veel guides daarvoor op internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt tipboekjes kopen in growshops/coffeshops/sigarenwinkels.

In coffeshops staat vaak een bakje op de toonbank met tipjes erin, pak daar gewoon een paar van.

Of vind papier dat iets dikker is dan normaal computer papier, dus 120 grams ofzo en knip daar strookjes van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of vind papier dat iets dikker is dan normaal computer papier, dus 120 grams ofzo en knip daar strookjes van.

 

naar mijn idee luistert het heel nauw qua tippapier. Niets is frutrerender dan te dik of te dun papier. En wist je dat het gebruiken van bedrukt papier voor een tip extra risico op ----EDIT---- met zich meebrengt? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wist je dat het gebruiken van bedrukt papier voor een tip extra risico op ----EDIT---- met zich meebrengt? :wOOt

 

 

Dat had ik ook gehoord, maar geloof er eigenlijk maar weinig van.

 

De tip verbrand immers niet zelf en je rookt dit papier dus niet op, in dat opzicht is het dus gewoon hetzelfde als door bedrukt papier ademen...

 

Je kan zeggen dat de inkt zich hecht aan de rook, en zo in je longen komt, maar dit betwijfel ik ten zeerste tot er echt een onderzoek komt wat dit bewijst ( of dit al gedaan is, en iemand mij het bewijs kan leveren.)

 

De covers van sommige tijdschriften ( zoals de national geographic...:wOOt) zijn van een mooie dikte voor als je toevallig geen tipboekje meer hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De covers van sommige tijdschriften ( zoals de national geographic...:wOOt) zijn van een mooie dikte voor als je toevallig geen tipboekje meer hebt.

 

Idd :P. voor en achterkant van schoolschriften doen het ook erg goed... :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet zelf bepalen wat je het beste vindt brede vloei, of minder breed, het merk: ik vind jaja goud erg goed.

en de tipjes enkel of dubbelbreed.

Of rook keer een bluntje zeker aan te raden vind ik :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je bij de shop vloei koopt krijg je er ( hier in de buurt tenminste ) altijd tippapier bij.

 

Je kan je tip gewoon oprollen, je kan er ook eerst een M in maken of met kamers...zijn meerdere manieren.

 

Het draaien is gewoon oefenen, staan veel guides daarvoor op internet.

 

 

guides?? waar is den tijd naartoe waar we het allemaal zelf ontdekten :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de meeste krantenwinkels kan je ze ook wel vinden...

of je kan ze inderdaad ook gewoon zelf maken van wat papier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...