Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
the chronic

White Widow

Recommended Posts

hey mensen,

 

ik smoke nog niet zo lang eh heb ook nog niet zo veel verstand van de wietsoorten,

maar ik kan via iemand aan white widow komen.

Zouden jullie me kunnen vertellen of white widow goeie shit is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is niks mis met goed gekweekte white widow.

 

De high vind ik opzich niet heel speciaal.

 

Ik vind de geur van white widow trouwens wel erg lekker, ruikt erg fris en naar limoen.

 

Zeker geen slecht wietje, maar het ligt er natuurlijk aan hoe het gekweekt is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goede white widow is dan zal het zeker een chill wietje zijn, Beetje scherp en je word er goed gaar van :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n eigen WW is een beetje te stoned al zeg ik het zelf, niet scherp ook, gewoon een heel zacht rokertje, maar m'n hart bonst als een gek na een jointje ervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je de goede whitewidow krijgt dan is het wel relaxte weed !

 

Relaxed in de zin van? Dat je er stoned van wordt? Zeker. Beetje te stoned naar mijn gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de goede whitewidow krijgt dan is het wel relaxte weed !

 

Relaxed in de zin van? Dat je er stoned van wordt? Zeker. Beetje te stoned naar mijn gevoel.

 

Ja maar het verschilt ook bij persoon... want de een word er minder stoned van dan de ander.

Ik word er iig best stoned van ja... maar ik heb vrienden die er veel minder stoned van zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind wel chill op zich, word er wel goed knetter van. k rook niet echt vaste soort, had eerst altijd Silver Haise (of hoe je het schrijft), nu heb k vaak White Widow. Hasj vind k ook chill trouwens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vaste soort is white widow, rook het bijna alleen maar. Wel bijna altijd bij ongv dezeflde 3 shops, maar heel lekker wietje en je word er sowieso stoned van. Misschien soms te, ook al heb ik dat ene tijd niet meer gehad maar ook dat is gewoon chill.

Share this post


Link to post
Share on other sites

White Widow is best goed te doen, heeft een redelijke sterkte maar ik vind het effect toch tegen vallen. Je wordt er zo loom van :P Wel lekker voor het slapen gaan maar niet om een dagje echt van te spacen :P Maargoed, dit verschilt natuurlijk per persoon...

Share this post


Link to post
Share on other sites
white widow pikt in de keel. altijd al gehad. maar geen slecht wietje.

Daar heb ik nou echt nooit last van.. maarjah echt met geen een wietsoort!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...