Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
seba

Eerste Keer ! Vragen....

Recommended Posts

hoi !

ik ben 14,5 jaar en ga een van de weeken mijn eerste keer doen!

Nu had ik een paar vragen! Een vriend van mij gaat mij purple bezorgen, maar zou ik het nu puur doen of gewoon met wat tabak erbij ? Ik ken er niets van ! niet eens het verschil tussen de soorten! :wOOt

Maar is het erg als je er wat alcool bij zuipt of ni echt ?? Geef mij aub wat tips voor de eerste keer met purple! en als jullie toevallig een filmpje ofzo hebben hoe je moet rollen :wOOt !! geven maar!

Alvast bedankt!

seba

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zijn wat filmpjes... maar hoeveel filmpjes je ook bekijkt, het lukt meestal tog nooit in 1 keer echt goed...

 

http://www.hempcity.net/movies/grinder/index.html

 

/edit

en ik zou geen alcohol gaan drinken... niet omdat het echt kwaad kan, maar dan komt de weed niet tot zn recht vind ik ;o (uitzonderingen daargelaten... maar voor een eerste keer dan)

Edited by dAblap

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja dat is aan hemzelf... hij snapt vast wel dat het verslavend is... want dat is het toch wel op lange termijn xD maar het is en blijft wel OWNAGE :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

minderjarig bedoel ik !!!

 

tuurlijk is het zijn eigen keus, en hij moet ook zeker doen wat ie wil.

ik ben zelf ntauurlijk mede schuldig hieraan, ik lever tenslotte ook.

alleen is de shop er vanaf 16. dat bedoel ik.

 

aub, neem nu niet alles te serieus :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
minderjarig bedoel ik !!!

 

tuurlijk is het zijn eigen keus, en hij moet ook zeker doen wat ie wil.

ik ben zelf ntauurlijk mede schuldig hieraan, ik lever tenslotte ook.

alleen is de shop er vanaf 16. dat bedoel ik.

 

aub, neem nu niet alles te serieus :wOOt

roflmaoplane, zo serieus was het ook weer niet... maar shop vanaf 16? hier moet je 18 zijn volgens mij ;o (in roosendaal dan)

Edited by dAblap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet gewoon niet moeilijk doen, je laat gewoon iemand je jonko draaien, want ik neem aan dat je het samen met een ervarener iemand doet. Waarschijnlijk zal hij wel weten wat het beste is(ik denk toch met tabak). Verder kun je er gerust een lekker pilsje bij nemen, want dat deed ik ook, en evengoed werd ik de eerste keer knetterstoned. Ik was toen ook 14,5 jaar, ben nu bijna 15 :wOOt . Ik zou btw geen shot aannemen, want dat lijkt mij niet goed voor je eerste keer... ik heb er nog steeds geen gehad :wOOt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

minderjarig bedoel ik !!!

 

tuurlijk is het zijn eigen keus, en hij moet ook zeker doen wat ie wil.

ik ben zelf ntauurlijk mede schuldig hieraan, ik lever tenslotte ook.

alleen is de shop er vanaf 16. dat bedoel ik.

 

aub, neem nu niet alles te serieus :wOOt

roflmaoplane, zo serieus was het ook weer niet... maar shop vanaf 16? hier moet je 18 zijn volgens mij ;o (in roosendaal dan)

Tis overal 18 hoor :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de eerste keer blowen gewoon nix erbij zuipen, hierdoor kan je wat eerder duizelig raken en ziek worden wat je waarschijnlijk niet wil. gewoon lekker rustig aan, NIET puur, MET tabak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haal voor je eerste jonk gewoon even een goede voorgedraaide bij de shop.

Eerste keer zelfdraaien gaat altijd fout, hoeveelheden gaan altijd fout dus, voorgedraaide zijn meestal niet te sterk en gewoon goed gedraaid.

 

( behalve als je smoked met iemand die al veel vaker smoked en kan draaien natuurlijk :wOOt )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haal voor je eerste jonk gewoon even een goede voorgedraaide bij de shop.

Eerste keer zelfdraaien gaat altijd fout, hoeveelheden gaan altijd fout dus, voorgedraaide zijn meestal niet te sterk en gewoon goed gedraaid.

 

( behalve als je smoked met iemand die al veel vaker smoked en kan draaien natuurlijk <_< )

 

ik ben nu over paar dagen 15 en alweer een jaar geleden begon ik, ik zou het met een ervarener doet die hem gewoon lichtjes draait, want ik kan nog wel herinneren dat toen ik net begonnen was een voordgedraaide aardig sterk aankwam, Purple Haze is ook nogal een sterke soort, je zou ook skunk of silver pearl of hasj (Blond, goed voor een lichte roes, of Polm, ietsie zwaarder vind ik zelf, maar wel lkkr)

Ik werd de 1e keer in ieder geval kk knetter van een paar hijsen, dus bouw het niveau op en houd rekening met school, door het blowen haalde ik wel lagere cijfers en is mijn rapport nu ook niet echt lekkr.

 

Gewoon lekker muziekie aanzetten, met wat mensen doen waar je je vertrouwt bijvoelt, zorg dat je geen lege maag hebt en neem evt. iets zoets mee voor als het misgaat (na een uur is het ergste wel voorbij en suiker e.d. zoete etenswaren helpen het effect sneller te neutraliseren).

 

Succes ! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm... 14,5 jaar vind ik wat jong

ik was 16 toen ik er mee begon.

maar.. ja, kom..beter gewaarschuwd dan een rund zoals ze in belgie wel eens zeggen.

ik zou er niet op drinken want dan heb je veel kans (als je dit voor de eerste keer doet) dat je alles onderkotst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vtmuis

Wel erg jong naar mijn mening :specool

Ik was vele jaren ouder (25) en de eerste viel echt heel slecht <_<

Nu ben ik vanwege pijn ermee begonnen maar ben dan 37 jaar oud.

 

Maar ik wilde eigenlijk weten, waarom ga je het roken? Wat verwacht je er zelf van??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kzal btw eerst maar eens een kwart of een halve joint roken...

Ik lag bij mijn eerste joint bij mijn vriendengroep na 2 hijsjes al plat vant lachen...

Hangt van de persoon af hoesnel en of het aanslaat, maar wees beetje voorzichtig, want als je na 1 joint in het begin even bang word dat ben je bij kleine jongentjes vaak de lul want die flippen compleet.

 

Geen alcohol maar water erbij drinken.

En rook samen met iemand die vaker heeft geblowed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 16 en ik heb 3 weken terug voor het eerst geblowt.

Maar dat was met meerdere mensen en maar iets van 2 hijsjes van een voorgedraaide.

Nu wil ik gewoon wiet halen, en dan zelf draaien.

Maar hoeveel gram krijg je gemiddeld voor 10/12 euro?

En kan ik ook gewoon wat alcohol erbij drinken?

Ik wil natuurlijk niet een bad trip hebben ofzo dus ik blow niet meer als 1 blow.

Maar hoe weet je hoeveel gram je in een blow stopt. En hoeveel gram moet je er voor je eerste keer er in doen?

 

grtzz//

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik begon met blowen en nog niet kon draaien, ging ik gewoon thuis zitte met genoeg vloei, 1 tip, en gewoon tabak, ik ging dan steeds opnieuw en opnieuw draaie net zolang totdat ik een mooie blow had gedraaid, dat doe je dan nog aantal keer en patss je kan draaien <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah, ik zou zeggen dat het natuurlijk niet zoveel kwaad kan om er een biertje bij te houden maar ga in ieder geval niet egt zuipen nadat je gesmookt hebt, dat gaat vaak fout :specool .

Neem wel koekjes ofso meej want datis een puur genot alsje stoned bent <_< .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo te jong? Ik was zelf ook 14 toen ik voor het eerst ging..

Mijn advies ga nooit met mensen die irrietant gaan doen en dan denken dat het leuk is.. daarmee bedoel ik net als je een trekje neemt ze op je midderif rammen zodat je niet meer bijkomt van het hoesten...

 

in iedergeval ik nam me eerste keer niet een hele joint.. we waren met 4 tjappies.. en er zat wel wat tabak in..

zorg er ook voor dat je het gematigd blijft doen ikzelf ging dus op een gegeven moment 3 X per dag.. niet echt goed voor je geheugen en je kan oppeens de woorden niet zomakkelijk meer vinden :verrygood

 

BTW ik ben nieuw hier geef me een hartelijk welkom!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste keer had ik tog zo'n ongelooflijke big stick met nog 3 gasten gesmoked, heeft 3 kwartier gebrand! Was wel gunstig.. Maja was op mijn eigen feest, zonder ouders, ging k daarna nog vet veel zuipen. Had ik beter niet kunnen doen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
De eerste keer had ik tog zo'n ongelooflijke big stick met nog 3 gasten gesmoked, heeft 3 kwartier gebrand! Was wel gunstig.. Maja was op mijn eigen feest, zonder ouders, ging k daarna nog vet veel zuipen. Had ik beter niet kunnen doen :verrygood

Kotsen zeker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste keer had ik tog zo'n ongelooflijke big stick met nog 3 gasten gesmoked, heeft 3 kwartier gebrand! Was wel gunstig.. Maja was op mijn eigen feest, zonder ouders, ging k daarna nog vet veel zuipen. Had ik beter niet kunnen doen :verrygood

Kotsen zeker?

 

Jah echt, maar kwartiertje later was het over

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eerste keer was toen ik 14 was en toen was ik op een feest waar ik te lam was, toen vroege ze of ik mee wou blowe en ik dacht schijt ja wil het wl keer probere (had hiervoor al paar keer nee gezegd). Maar ik blowde dus me eerste keer toen ik lam was denk die avond 3 jonkels en het was heeeerlijk, echt beste 1ste ervaring ooit, kwam ook omdat ik me daarvoor al lekker lam had gezopen. Dus het verschilt gwn per persoon ken genoeg mense die eerste keer echt kut vinden maar later pas chill.

Share this post


Link to post
Share on other sites

me 1e keer was net 14 jaar geloof ik, en ik was goed stoned, eigenlijk was ik toen het ergst stoned :verrygood want je voelde dat effect gelijk na 2 hijsen al op me neerslaan, dat was echt waus :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi !

ik ben 14,5 jaar en ga een van de weeken mijn eerste keer doen!

Nu had ik een paar vragen! Een vriend van mij gaat mij purple bezorgen, maar zou ik het nu puur doen of gewoon met wat tabak erbij ? Ik ken er niets van ! niet eens het verschil tussen de soorten! :whistling

Maar is het erg als je er wat alcool bij zuipt of ni echt ?? Geef mij aub wat tips voor de eerste keer met purple! en als jullie toevallig een filmpje ofzo hebben hoe je moet rollen :whistling !! geven maar!

Alvast bedankt!

seba

wel wat jong om al te blowen,hoewel ik 13 was met mn eerste blow,maar aan minderjarigen ga ik geen advies geven wat je nou t best kan roken,sorry.

 

:P terug met dat blowtje!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...