Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

larson

Wat Is De Idiale Game Als Je Stoned Bent?

Recommended Posts

nee nee nee, jullie hebben het helemaal fout, de snes!

 

en dan mario en super tennis.

 

En nog een leuke als je met 4en bent: worms armageddon op de ps

 

Hehe, ik speel nog wel eens sonic als ik stoned ben, ook goed te doen. Gister met huisgenoot Soul Calibur apestoned zitten spelen. Lekker op de knoppen rammen. Was de eerste keer dat ik een puur jointje had gedraaid van NorthernLight, damn! Dat was lekker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik speel meestal UT of Diablo 2 als ik stoned ben. Lekker verstand op nul en knallen/hakken. :lol:

Of natuurlijk BF1942 (lekker vliegen in een Messerschmit en knallen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NFS Most Wanted

Keen

ping pong

pokemon

 

etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwah denk dan toch aan spellen als mario kart. worms! of iets mevan die balletjes die je op een rij moet schieten met een kanon en dan drie kleuren op een rij moet hebben en dan ploppen ze en ploppen ze en dan krijg je een aantal punten. Zijn geloof ik op alle platforms wel een aantal delen van verschenen. heerlijk.en wat je ook eens zou kunnen spelen is galaxy! dat ouwe kutspel op de oudste spelkomputer:P

Of fucking duckhunt en dan met je pistool tegen de tv!:wOOt vraag me trouwens af hoe dat ding werkte:S!

en dan had je die verneukte vliegende skotels derbij ! en die foking hond was kicke!!

:D :P :lol: :wOOt :wOOt :wOOt :wOOt :P :unsure:

 

of pro evolution soccer en dan zelf commentaar geven!;)

 

en wat ik ook ziek leip vind is een snes emulator dmet beavis en butthead en dan op mensen spugen. maar wel gare graphix maar goed als je vaag bent ben je creatief.

 

ik speel verder wel eens poker, ook een aanrader

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...