Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greenf1ngers

Salvia Sux?

Recommended Posts

Nou ik en een makker hadden dus gehoord dat salvia super heftig was enz.

wij naar de shop en salvia 5x gehaald, naar huis, waterpijp en smoken maar.

Beetje stoned werden we ervan zeker niet meer. Terug na de shop beetje teleurgesteld, toen maar de 10X gekocht (portie voor 4 a 5 personen) en die met zn 2en opgerookt, de verkoper was super benieuwd naar ons verhaal en we MOESTEN de dag erna terug komen om ons "super" verhaal te vertellen. Wij na huis alles relax gemaakt kaarsjes dit dat en ik teug aan de pijp een teug en nog een teug tot het halve zakje weg was sloot me ogen en blies na 40 sec uit en nee hoor weer niks aleen weer stoned meer niet. Tja what the F*ck ? weer terug na de shop en de verkoper wist absoluut niet hoe dit kon hij geloofde ons nauwelijks toen maar wat candybars gekocht alle2 een reep gegeten en na 3 kwartier begonnen we alleen wat anders te denken maar Spacen zeer zeker niet ! heeft iemand er verklaring voor hoe dit kan dat ik niet space ??? :wOOt

 

Gr33nie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd genoeg heb ik ook een keer met Salvia gehad dat het totaal niet werkte...echt helemaal niets van gevoeld. Terwijl er ook genoeg keren zijn geweest dat het wel werkte....en hoe!

 

Ik ben erg benieuwd of dit aan de Salvia zelf ligt, of aan de persoon... Intereaant om eens uit te zoeken.

 

Ik zou zeggen, probeer het eens bij een andere shop te halen, want ALS het werkt is het zeker de moeite waard :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou ik en een makker hadden dus gehoord dat salvia super heftig was enz.

wij naar de shop en salvia 5x gehaald, naar huis, waterpijp en smoken maar.

waterpijp?? je moet het in een normale pijp roken, alles in een hit, en zo lang mogelijk inhouden.

 

Een keer gedaan, was best grappig maar niet bijzonder speciaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens mij is dit idd ook afhankelijk van de persoon.

gewicht, stofwisseling, gezondheid e.d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salvia werkt vaak niet omdat er sprake is van een verkeerde manier van roken, een soort van omgekeerd tolerantie effect en het feit dat niet alle extracten gestandaardiseerd zijn, dus dat niet alle materiaal evenveel salvinorin bevat.

 

Gewoon blijven proberen als het niet lukt, of een sterker extract kopen ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja ik had al de sterkste die ze hadden en om nu 500 euri te gaan stoppen in potjes salvia zie ik niet echt zitten hehe. Dan maar geen salvia trip jammer genoeg of ik moet mezelf eens een stekje aanschaffen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan doe je zelf iets verkeerd.. Of is er sprake van die omgekeerde tolerantie..

 

Salvia sucks helemaal niet als er wel iets gebeurt, dan is het een ongelooflijk sterk tripmiddel.. Khad er zelf ook moeite mee om door te breken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan ik echt moeilijk geloven :wOOt

 

Had vorige week salvia getest voor de 1ste keer.

een 10 X extract van Azarius.nl

 

Ja man.

Ik had zonder deftig af te wegen een heel kopje vol in mijn waterpijp ik had ongeveer iets meer dan 1/8ste binnen van een gram.

Ik had 1 zware trek genomen en dit redelijk lang ingehouden ongeveer 20 seconden. dan trok ik nog een 2de maar die moest ik niet lang inhouden want ik voelde iets naar mijn hoofd stijgen en op dat moment werd ik zo zwaar naar links getrokken echt nie normaal zo trekken dat lady salvia deed. :wOOt

Ook was er op dat moment iemand of meer een aanwezigheid van iemand of eerder "Iets" dat me in zekere zin vertelde van : jaja te laat man, je bent nu van ons.(alsof de salvia een lokmiddel was en dat het leven er zo uit bestond dat het met dit "lokmiddel" eindigt. Ik was nogal op zijn minst verschoten en begon wat in paniek te geraken. Toen plots na een zekere tijd (verzekerst maar een paar seconden maar het leek een hele tijd) ik ergens van in slaaptoestand terug bewust was maar op dat moment was er vanalles aant gebeuren. ik werd van de eene locatie (wereld) naar de andere getrokken/ gedraaid.

Ik wist op dat moment totaal niet wie ik was, waar ik was, ik wist ook niet dat ik iets genomen had. Ik wist enkel dat ik in een verwarde toestand zat en dat ik zo snel mogelijk terug in een stabielere situatie moest komen maar hoe dat moest wist ik dus ook niet é want ik wist niet dat ik iets genomen had en dat ik gewoon de tijd moest afwachten. echt wel best eng. In mijn trip ben ik bijna daarmee constant bezig geweest met het "terug komen op deze wereld" Wat die wereld dan ook was want ik wist echt geen fucking reet meer over deze werkelijkheid.

Ik ben tijdens die 20 minuten ook een paar keer terug in de werkelijkheid gekomen en toen heb ik echt VET moeten lachen maar het was niet echt ik die aan het lachen was, het was meer de groep en ik was de groep of dat "iets"

En dat voordurend getrek was echt wel lastig, ik werd continu van de eene plaats naar de andere getrokken en net telkens ik terug ff hier was en ik mij wilde sterk houden om daar te blijven werd ik terug de diepte ingetrokken.

 

In sommige verhalen of ervaringen hoor je toffe dingen maar die gaan over mensen die hun ogen nog konden open en toe doen. Ik Kon dus helemaal niets meer. Na die heftige trip was ik nog een half uurtje stoned.

gelukkig dat er iemand bij was om mij in het oog te houden want die trip was echt veel te zwaar en ik was zelfs ook eens opgestaan zonder dat ik er veel besef van had want heel die trip was 1 zware verwarde droom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat kan ik echt moeilijk geloven :wOOt

 

Had vorige week salvia getest voor de 1ste keer.

een 10 X extract van Azarius.nl

 

Ja man.

Ik had zonder deftig af te wegen een heel kopje vol in mijn waterpijp ik had ongeveer iets meer dan 1/8ste binnen van een gram.

Ik had 1 zware trek genomen en dit redelijk lang ingehouden ongeveer 20 seconden. dan trok ik nog een 2de maar die moest ik niet lang inhouden want ik voelde iets naar mijn hoofd stijgen en op dat moment werd ik zo zwaar naar links getrokken echt nie normaal zo trekken dat lady salvia deed. :wOOt

Ook was er op dat moment iemand of meer een aanwezigheid van iemand of eerder "Iets" dat me in zekere zin vertelde van : jaja te laat man, je bent nu van ons.(alsof de salvia een lokmiddel was en dat het leven er zo uit bestond dat het met dit "lokmiddel" eindigt. Ik was nogal op zijn minst verschoten en begon wat in paniek te geraken. Toen plots na een zekere tijd (verzekerst maar een paar seconden maar het leek een hele tijd) ik ergens van in slaaptoestand terug bewust was maar op dat moment was er vanalles aant gebeuren. ik werd van de eene locatie (wereld) naar de andere getrokken/ gedraaid.

Ik wist op dat moment totaal niet wie ik was, waar ik was, ik wist ook niet dat ik iets genomen had. Ik wist enkel dat ik in een verwarde toestand zat en dat ik zo snel mogelijk terug in een stabielere situatie moest komen maar hoe dat moest wist ik dus ook niet é want ik wist niet dat ik iets genomen had en dat ik gewoon de tijd moest afwachten. echt wel best eng. In mijn trip ben ik bijna daarmee constant bezig geweest met het "terug komen op deze wereld" Wat die wereld dan ook was want ik wist echt geen fucking reet meer over deze werkelijkheid.

Ik ben tijdens die 20 minuten ook een paar keer terug in de werkelijkheid gekomen en toen heb ik echt VET moeten lachen maar het was niet echt ik die aan het lachen was, het was meer de groep en ik was de groep of dat "iets"

En dat voordurend getrek was echt wel lastig, ik werd continu van de eene plaats naar de andere getrokken en net telkens ik terug ff hier was en ik mij wilde sterk houden om daar te blijven werd ik terug de diepte ingetrokken.

 

In sommige verhalen of ervaringen hoor je toffe dingen maar die gaan over mensen die hun ogen nog konden open en toe doen. Ik Kon dus helemaal niets meer. Na die heftige trip was ik nog een half uurtje stoned.

gelukkig dat er iemand bij was om mij in het oog te houden want die trip was echt veel te zwaar en ik was zelfs ook eens opgestaan zonder dat ik er veel besef van had want heel die trip was 1 zware verwarde droom.

salvia owns! ik wou dat ze me ook terug meenamen naar het paradijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De volgende keer neem ik toch wel heel wat minder, want als ik het zo bezie zweefde ik tussen stadium 4 en 5 :wOOt

 

en het was zeker niet plezierig... spijtig (alhoewel ik eigenlijk toch wel 2 keer veel te vet gelachen heb, heel raar die salvia :wOOt )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...