Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
purple28

White Widow Geoogst

Recommended Posts

IMG_0018.jpg

 

IMG_0016.jpg

 

IMG_0014.jpg

 

zijn ni veel fotos heb filmpje ook maar hoe zet ik het erop ????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gerritje2

Die heb je wel heel vroeg binnen gehaald ik had ze zelf nog eff laten staan. Maja moet je zelf weten. Had je wel het dubbele aantal grammen gehad. Volgend jaar maar een vroeg bloeier pakken net als mij :verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had hetzelfde met White Widow buiten. Weinig volume, veel toprot en te vroeg geoogst. Wel veel kristallen, maar helaas ook veel bladgroen. De oogst van vorig jaar ligt nog steeds in een donker hoekje te wachten op een goede hasjzeef, want van roken word je wel kneiterstoned, maar niet al te vrolijk...

 

Niet vervelend bedoeld verder hoor! Je hebt tenminste een oogst, maar als ik eerlijk ben heb ik wel eens betere WW gezien dan die van mezelf en (waarschijnlijk) die van jou. Beetje gevoelig plantje ook die WW. Ik zal haar niet snel meer buiten kweken. Hoe dan ook veel rookplezier gewenst, want niks rookt lekkerder dan zelf gekweekte wiet! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik weet het een weekje te vroeg maarja beter iets dan niets :verrygood ik schat op zo'n 50 gr droog

is niet veel mrja men eerste keer gekweekt :s

wat ik heel raar vond dat aan de hoofd top 2 zaadjes aangekomen waren :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook een enkel zaadje hier en daar ja. Niks om je druk over te maken. En inderdaad gewoon 50 gram wiet zonder dat je daar je spaarcentjes voor naar de shop hoeft te brengen. Prima toch! Eerste keer en vast niet de laatste... Wedden dat het volgend jaar nog beter gaat?

 

Smoke-ze! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgend jaar zet ik early girl :smoke

geen white widow meer die bloeit te laat:)

deze keer ga ik het wel groter aanpakken :wOOt

10/15 plantjes:) overdekt :verrygood

maareuh ik zou een soort moeten vinden die relatief klein blijft max 0.70 m :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliceteerd :specool met je oogst planterke, maar ik vind inderdaad dat de toppen er een beetje raar uitzien.

 

Als jij er maar blij mee bent en zoals die "gekke" al zei, volgend jaar gaat het vast beter, je kunt natuurlijk ook overwegen om voor de winter natuurlijk nog een keertje binnnen te oogsten. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja drent maar ik zoek daarvoor kleine plantjes :specool korte groei en bloeiperiodes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja drent maar ik zoek daarvoor kleine plantjes :wOOt korte groei en bloeiperiodes :smoke

 

 

ok belg, maar als je binnen kweekt wordt je plantje ongeveer 70 centimeter hoog en kun je na 8 week oogsten...................... :verrygood en dan maakt het niet zo heel veel uit welk ras je neemt.........

 

das toch korter dan een hele zomer wachten of niet dan............ :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 8 weken helemaal afgebloeid zijn de meesten ook binnen niet , alleen Indica's zoals top 44 of K2 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci voor de raad emanne :smoke

ja ik heb dus een zaadje van men white widow en ik ga die zeker zetten :verrygood

en volgend jaartje ga ik early girl en orange bud zetten denk ik :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgend jaar zet ik early girl :smoke

geen white widow meer die bloeit te laat:)

deze keer ga ik het wel groter aanpakken :wOOt

10/15 plantjes:) overdekt :verrygood

maareuh ik zou een soort moeten vinden die relatief klein blijft max 0.70 m :specool

Neem dan een indica achtige soort die goed tegen schimmel bestand is !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...