Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
brianw

-godver-

Recommended Posts

k%% zooi kom ik net thuis van school doe ik de schutting open

en wat zie ik tot mijn grote verbazing wiet planten weg, komt me pa naar

buiten ja de politiewas hier ze kwamen even naar je planten kijken en

ik mocht voor je kiezen of je wietplanten wegflikkeren of naar het bureau en een boete krijgen dus heeft me pa heeft mijn bijna oogstrijpe planten maar omgehakt

niet zijn schuld maar wel vet balen, ik kan wel huilen :verrygood :specool :smoke

 

(sorry moest dit egt ff kwijt hier zoveel moeite en liefde voor niks)

 

groeten Brian.w

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon gewoon in nederland en had 7 plantjes ik dacht dat ze daar niet zo moeilijk over doen maarja blijkt maar weer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

dan had je pa er gewoon 3 om moeten hakken!

 

4 in je tuin mag, dus kan de kit de pot op! jatoch!?

 

 

zwaar klote man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 mag, dat is door een smeris hier persoonlijk

goedgekeurd (heb ze ook op bezoek gehad.)

Er is igg. geen wet die zegt dat je maar tot 4 mag

gaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gerritje2

Er mag helemaal niks !!! Het wordt alleen oogluikend toegestaan d.w.z van sommige agenten mag het en van andere niet . Hier in de wijk zijn ook al meerdere mensen hun bomen kwijtgeraakt aan de politie. Dus je bent niet de eerste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

God wat een fanatisme dan ineens he. "Oooh meneer heeft hoogst illegale wietplanten in de tuin staan! Ja ja dat zijn drugs he!" Ik wou dat ze eens zo op hun strepen gingen staan wanneer m'n autoruit weer eens ingeslagen is, m'n spiegel eraf getrapt, m'n deur bekrast of m'n fiets voor de honderdzoveelste keer gejat is... Maar nee, ze houden zich (mede dankzij het prestatiecontract) liever bezig met het aanpakken van burgers die in alle onschuld een paar planten (ja van die groene dingen die bij iedereen in de tuin staan en waar sommige industrieën alcoholische dranken van maken waar jaarlijks duizenden door om het leven komen in het verkeer en dankzij huiselijk/publiek geweld en waar de Staat grote hoeveelheden accijns over ontvangt) kweken zonder enige kans op brand- of waterschade, afgetapte stroom etcetera... Maar ja, prioriteiten he. Het is een stuk gemakkelijker van een kind snoep te jatten dan de hele verrote bureaucratie en alle daarmee gepaarde witwaspraktijken die miljarden opleveren aan te pakken. Daar kun je namelijk je handen nog wel eens aan branden want op hoog niveau duldt men geen tegenspraak. Dapper hoor. :pooh :verrygood :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan
God wat een fanatisme dan ineens he. "Oooh meneer heeft hoogst illegale wietplanten in de tuin staan! Ja ja dat zijn drugs he!" Ik wou dat ze eens zo op hun strepen gingen staan wanneer m'n autoruit weer eens ingeslagen is, m'n spiegel eraf getrapt, m'n deur bekrast of m'n fiets voor de honderdzoveelste keer gejat is... Maar nee, ze houden zich (mede dankzij het prestatiecontract) liever bezig met het aanpakken van burgers die in alle onschuld een paar planten (ja van die groene dingen die bij iedereen in de tuin staan en waar sommige industrieën alcoholische dranken van maken waar jaarlijks duizenden door om het leven komen in het verkeer en dankzij huiselijk/publiek geweld en waar de Staat grote hoeveelheden accijns over ontvangt) kweken zonder enige kans op brand- of waterschade, afgetapte stroom etcetera... Maar ja, prioriteiten he. Het is een stuk gemakkelijker van een kind snoep te jatten dan de hele verrote bureaucratie en alle daarmee gepaarde witwaspraktijken die miljarden opleveren aan te pakken. Daar kun je namelijk je handen nog wel eens aan branden want op hoog niveau duldt men geen tegenspraak. Dapper hoor. :pooh :verrygood :smoke

inderdaad,sta hier op 1 lijn met je! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
God wat een fanatisme dan ineens he. "Oooh meneer heeft hoogst illegale wietplanten in de tuin staan! Ja ja dat zijn drugs he!" Ik wou dat ze eens zo op hun strepen gingen staan wanneer m'n autoruit weer eens ingeslagen is, m'n spiegel eraf getrapt, m'n deur bekrast of m'n fiets voor de honderdzoveelste keer gejat is... Maar nee, ze houden zich (mede dankzij het prestatiecontract) liever bezig met het aanpakken van burgers die in alle onschuld een paar planten (ja van die groene dingen die bij iedereen in de tuin staan en waar sommige industrieën alcoholische dranken van maken waar jaarlijks duizenden door om het leven komen in het verkeer en dankzij huiselijk/publiek geweld en waar de Staat grote hoeveelheden accijns over ontvangt) kweken zonder enige kans op brand- of waterschade, afgetapte stroom etcetera... Maar ja, prioriteiten he. Het is een stuk gemakkelijker van een kind snoep te jatten dan de hele verrote bureaucratie en alle daarmee gepaarde witwaspraktijken die miljarden opleveren aan te pakken. Daar kun je namelijk je handen nog wel eens aan branden want op hoog niveau duldt men geen tegenspraak. Dapper hoor. :pooh :verrygood  :smoke

inderdaad,sta hier op 1 lijn met je! :specool

Ik heb gewoon principieel iets tegen politieagenten, vooral om zulke dingen idd...

Stelletje arrogante amtenaartjes die veel te makkelijk hun macht kunnen misbruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De schuld ligt in feite bij de overheid , daar worden de regels verzonnen .

 

Volgende keer zorgen voor 5 vreselijk grote planten in je tuin !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gerritje2

Tja en ook die 5 pakken ze je af!!! Dan gooien ze het wel op iets anders zoals je mag maar 30 gram in bezit hebben. Dus ben je ze alsnog kwijt als je een eikel van een agent hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik woon gewoon in nederland en had 7 plantjes ik dacht dat ze daar niet zo moeilijk over doen maarja blijkt maar weer

moet je maar eens heel lief aan je pa vragen of je vanaf nu niet binnen mag kweken................ :smoke

 

anders doe je het samen met je pa en delen julie de winst.......... :verrygood :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...