Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jessy

Invoer Lucht Uit Tuin

Recommended Posts

ik heb echt al zitten zoeken op het forum maar kan er niks zinnig over vinden;

 

heb een schuur in de tuin tussen bomen en struiken, het is hier koel en vochtig, dus veel ongedierte... krijg ik hier dus last mee als ik de lucht invoer??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan span je toch effe een panty ofzo over je luchtinlaat? Dan blijft het ongedierte buiten en zuig je toch lekker lucht aan! Of begrijp ik je verkeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry was niet echt duidelijk..

 

de schuur staat achter struiken, koniferen, bomen enz,

totaal verscholen dus en weinig licht, maar wel een hoop ongedierte dus zoals slakken, spinnen, torren en wat je allemaal nog meer hebt in een bosrijke omgeving.

 

Ik vraag mij nu af of ik geenn last krijg hiermee, is een panty voor de aanzuigbuis wel voldoende????

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb over men aanvoer buis een gaas van een vliegeraam gedaan blijven de grote beesten mee buiten hoor :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ray

maak een hok in een hok, om om de inlaatgaten een panty en je hebt denk ik op deze manier het minst kans op ongedierte. zo'n hok is ook makkelijker / beter / goedkoper te isoleren.

 

ga je direct in een schuur kweken zoals je beschrijft, kan het naar mijn inziens idd

problemen geven

 

suc6

 

gr. ray :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan

je kan ook opteren voor een airsock,is een uitwasbare filter en verdeeld de lucht gelijkmatig in je ruimte,is gewoon een katoenen holle luchtbuis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

het word een hok in een hok, dat was al de bedoeling.

die panty moet het dan maar worden....

 

die airsock heb ik ook ergens op deze site gezien, wat kost dat ding???

 

trouwens bedankt voor alle info

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan
het word een hok in een hok, dat was al de bedoeling.

die panty moet het dan maar worden....

 

die airsock heb ik ook ergens op deze site gezien, wat kost dat ding???

 

trouwens bedankt voor alle info

tussen de 40 en de 60€,volgens lengte en diameter...

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor nog een alternatieve oplossing is het ook mogelijk om een interieurfilter te halen bij de vw dealer...(14 eu p/s) deze heb ik ook in me vorige hok gebruikt en dat werkte aardig goed, niks geen last van bug's/ongedierte ik heb er ook ooit nog eens een topic over geopend weet alleen niet zo snel meer waar die staat....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan
voor nog een alternatieve oplossing is het ook mogelijk om een interieurfilter te halen bij de vw dealer...(14 eu p/s) deze heb ik ook in me vorige hok gebruikt en dat werkte aardig goed, niks geen last van bug's/ongedierte ik heb er ook ooit nog eens een topic over geopend weet alleen niet zo snel meer waar die staat....

maar op die manier lever je een groot deel van je vermogen in van de aanzuiger,en dat heb je niet met een panty of airsock waar dit maar miniem is...

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor nog een alternatieve oplossing is het ook mogelijk om een interieurfilter te halen bij de vw dealer...(14 eu p/s) deze heb ik ook in me vorige hok gebruikt en dat werkte aardig goed, niks geen last van bug's/ongedierte ik heb er ook ooit nog eens een topic over geopend weet alleen niet zo snel meer waar die staat....

maar op die manier lever je een groot deel van je vermogen in van de aanzuiger,en dat heb je niet met een panty of airsock waar dit maar miniem is...

ja dat is idd waar ja, maar ik ondervond daar niet echt veel problemen mee (had dan ook een grotere afzuiger dan nodig met een dimmer ertussen.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar wel een hoop ongedierte dus zoals slakken, spinnen, torren en wat je allemaal nog meer hebt in een bosrijke omgeving.

 

Ik vraag mij nu af of ik geenn last krijg hiermee, is een panty voor de aanzuigbuis wel voldoende????

ik zal vooral uitkijken voor die slakken................. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...