Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
anti bombstic

Ballon Shot

Recommended Posts

ey

 

we hebben ff wat bedacht

 

benieuwd of iemand het al eens gedaan heeft

 

als er geen negatieve antwoorden komen ga ik het cker proberen in de loop van deze weken

 

 

 

je neemt een ballon en een joint

je hijst en blaast het meteen in de ballon

 

 

op een duur als de ballon al aardig vol is

 

doe je hem in je bek en doe je hem open en adem je hem in

 

zo krijg je een hele boel lucht tegelijk in je longen geperst

 

 

 

 

gaat dit werken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ey

 

we hebben ff wat bedacht

 

benieuwd of iemand het al eens gedaan heeft

 

als er geen negatieve antwoorden komen ga ik het cker proberen in de loop van deze weken

 

 

 

je neemt een ballon en een joint

je hijst en blaast het meteen in de ballon

 

 

op een duur als de ballon al aardig vol is

 

doe je hem in je bek en doe je hem open en adem je hem in

 

zo krijg je een hele boel lucht tegelijk in je longen geperst

 

 

 

 

gaat dit werken?

yep,

 

In weert hebben ze zelfst een discotheek waar ze dat doen :P

 

Je moet hem wel in 1x leegzuigen haha anders slaat het niet in

 

Gr M.

 

ps: niet doen als je voor het 1st wiet rookt enzo.... (kon wel eens 'out' gaan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar gaat er niet veel werkzame stoffen verloren als je hijs van een peuk neemt en uitblaast in de ballon

 

(natuurlijk niet eerst in je longen die rook doen en dan pas in de ballon blazen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan kan je net zo goed emmeren...

 

Dan hoef je het niet eens eerst in te ademen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde van de wiet, meeste thc condenseert namelijk op de zijkanten van de ballon. En hoe langer je wacht, hoe minder thc er in de rook zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie je je al ergens naar binnen gaan met een paar opgeblazen ballonen....??

 

en dan zeker zeggen ik ben stoney de clown en ik ga kindertjes aan het lachen maken............. :P :) :rofl :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

emmeren lijkt mij ook een stuk chiller.....word tenminste niet die rook naarbinnen geperst door de druk van de ballon.

 

'Voor de mensen die niet weten wat emmeren is:

Je neemt een literfles en zaagt de bodem eraf.

Je zet hem in een bak met water ( vult de fles zich met water dus...) en doet een joint in het gat in de dop.

dan trek je de fles uit het water naar boven. ( door de zuigkracht van het water vult de fles zich helemaal met rook.

haal de joint eruit en zuig de fles leeg ( je kan hem tegelijk weer onderwater duwen om zo de rook uit de bovenkant te persen, als je dit doet kun je ook je mond er gewoon boven houden en de inademen.)'

Share this post


Link to post
Share on other sites

balon shot bah!

 

 

lekker veel rook zonder thc

geef mij maar dan een emmer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe dit lijkt mij nix ga geen clown uit hangen wil gewoon een jonko roken en als het niet aanslaat neem ik er nog een whaha :bier

 

Maar ben wel benieuwd naar het effect?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik deed het emmeren vroeger nog net ff anders:

 

* bodem dus van een petfles zagen

* ik maakte bovenin aan de zijkant van de petfles een tuitje van een halve balpen waar ik mijn joint in kon prikken.

* de fles zover mogelijk naar beneden in het water duwen.

* dan de flessehals in je mond nemen of afdekken en de fles langzaam naar boven trekken zodat de fles zich vult met rook

* en nu terwijl je zuigt aan de flessehals de fles uit het water trekken

 

Doordat je het vacuum opheft zuig je in 1 klap alle rook uit de fles naar binnen :bier

en daarna kroop ik naar mijn stoel of viel gewoon achterover om het volgende half uur te proberen te bepalen wat nu boven en onder was :D

 

Dat was wel een heftige tijd, ja. We hebben op deze manier wel eens op het Snekermeer gedobberd in een bootje, en dan met de petfles over de rand. Rookte ook behoorlijk wappie, en dan lekker schommelen in je boot en een beetje naar de blauwe hemel staren......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik een tijd terug ook nog iets geprobeert wat ook van dit forum kwam

 

water een in fles

gaatje onderin

joint aan de bovenkant

 

en dan vinger voor gaatje weg halen en het water stroomt eruit en de fles zuigt lucht aan langs de joint

 

en als het water eruit is joint eraf halen en flesje leeg sucken :bier

 

 

 

 

ik lees nu dat sommige mensen me verkeerd begrepen hebben met die ballon mee nemen

IK BEDOELDE GEEN VOLLE BALLON MAAR EEN LEGE

dus dat je een ballon zo mee kan nemen in je broekzak :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss J ik hoop dat uw bootje niet te klein was, ik heb eenkeer bij Eernewoude rondgedobbert maar als we daar van plaats wouden verwisselen of iets pakken dan kregen we een heel wiebelig bootje.. Ik denk dat dat soort acties zich het best laten omschrijven als buurman en buurman acties :bier (van het gelijknamige villa programma).. Van die totaal onhandig aangepakte acties dat heb ik wel vaker en dan vooral met de vrienden waarmee ik regelmatig eentje rook gewoonte gewijs merk ik dat we dat soort acties ook doen als we nuchter zijn, dan in een soort wazigheids deja'vu :D Stoned tomaten plukken en je dan voorstellen dat het allemaal wietplanten zijn en dan achterin de kas een paar echte wiet planten tegenkomen stimuleert dit soort buurman en buurman gedrag...

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...