Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
greenf1ngers

Dikke Stekkencrisis??

Recommended Posts

Merken jullie het ook zo dat er nergens meer stekken te krijgen zijn !!?? voor een stekje of 500 kom je toch al snel 4 dagen uit aant trekken wil je over de 2,50 zitten per stuk ! belachelijk die kut popo's hebben weer een paar grote stekkenhokken opgerold en nu zit half nederland te kijken met zn lampjes ;)

Mss dat we nu dan toch eindelijk de overstap gaan maken naar zelf stekken en kweken met zaad !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Merken jullie het ook zo dat er nergens meer stekken te krijgen zijn !!?? voor een stekje of 500 kom je toch al snel 4 dagen uit aant trekken wil je over de 2,50 zitten per stuk ! belachelijk die kut popo's hebben weer een paar grote stekkenhokken opgerold en nu zit half nederland te kijken met zn lampjes ;)

Mss dat we nu dan toch eindelijk de overstap gaan maken naar zelf stekken en kweken met zaad !

Is het weer zo ver.. ieder jaar hetzelfde gvd!

 

'k zal eens informeren, qua levertijd.

 

2.5 is me nogal een geld voor zo'n kleine groene :S

 

groetjes Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het word hier idd steeds lastiger om goedkope stekken te krijgen.

 

Komt volgens mij door de blauwe petten en door de opkomst van verticaal kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad ja.......... mijn stekkenboer levert ook de wereld stekken aan

die gasten met die kweekketels en zo.............. stja daar gaan er direct een stuk

of 300 in ;)

 

Laat die gasten met hun ruimte besparende kweekmethodes lekker zeluf zorgen

voor hun stekken............

 

 

als het goed is houden jullie ruimze ZAT over............... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
inderdaad ja.......... mijn stekkenboer levert ook de wereld stekken aan

die gasten met die kweekketels en zo.............. stja daar gaan er direct een stuk

of 300 in ;)

 

Laat die gasten met hun ruimte besparende kweekmethodes lekker zeluf zorgen

voor hun stekken............

 

 

als het goed is houden jullie ruimze ZAT over............... :unsure:

208 stuks...

 

fix je eigen moeders -> eigen stekken!

 

Nepalese Katmandu Sativa / Dalat

 

The way to go :rofl

 

Groetjes Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij mogen ze compleet zijn uitverkocht omdat ik geen stekken meer hoef sinds ik het kweken vanuit zaad goed onder de knie heb . Door heel vroeg te bloeien of gelijk al op 12/12 te starten zijn de verschillen tussen de planten onderling helemaal zo groot niet meer , op dat punt zijn het dus net stekken . 10 cm verschil in eindhoogte is toch heel acceptabel .

 

Ok ,om met zaad te starten heb je wel wat extra ruimte nodig ,zo'n 125 stuks op een M² . Na 2,5 week kun je de vrouwen (bv 60 stuks) verdelen over 3 M² ,voor het afbloeien .

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol in tilburg is er ook nergens geen stek meer te krijgen ffs

zit nu al geruime tijd te wachten op decent stekken telkens ik bel heeft ie er wel maar als je dan gaat kijken weet je dat je eraan bent voor de moeite want ze trekken op niks echt wel kut had er anders graag een 25 buiten gezet

nu ben ik genoodzaakt uit zaad te kweken dus zal niet veel meer halen deze zomer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet echt als we bellen zeggen we nooit stekken of dergelijke hoor anders ben je wel een beetje achterlijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs al vervang je het woord stekken door een ander woord ,dan loop je nog risico omdat men wel weet waar het over gaat en dus aanwijzingen krijgt .

 

Zelf ben ik 2 maanden lang getelefoontapt door de heren opsporingsambtenaren,dus ik ken hun werkwijze . Heb nog steeds het complete dossier (afluisterprocedure + gesprekken ) hier liggen, erg leerzaam.

 

Pas op altijd : telefoongesprekken zijn voor politie zeer goede info bronnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uit zaad ..vrijwel meteen op 12/12 ..

hoe groot laat je ze vantevoren worden dan?

of hoe gaat het in zijn werkje atmos? :unsure:

alvast bedankta...

 

greets Me :rofl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie dit topic: hier

 

Over de telefoontapprocedure zal ik nog een keer een stuk schrijven, het is vrij veel namelijk .

 

Een feit is dat het in Nederland zeer veel wordt toegepast, en internettap gaat ook steeds meer voorkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeeer interessant ..het kweke meteen op 12/12..

meschien wel de moeite waard als ik het zo lees ;)

thanx..

 

greetsa me :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor goede stekken wil ik best 4 per stuk betalen, er is momenteel zoveel troep....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies goed startmateriaal is het halve werk . Die 4 euro haal je er toch wel uit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel ik, je hebt ze die leveren troep en als je er wat van zegt zijn ze verbaasd en ligt het aan je hokkie.............

 

weleens ingeschat wat je verliest op een draai met 450 slechte meisjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pas op altijd : telefoongesprekken zijn voor politie zeer goede info bronnen.

volledig mee eens hoor maar ik heb namelijk 2 nummers 1 die op men naam staat en 1 herlaadkaartje waarvan ze niet weten van wie het is (en daar ben ik 100% zeker van )

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel eens van spraakherkenning gehoord???? of printlijsten????

 

daarbij als dat prepayd geval dagelijks dezelfde zenders aanstraalt als je reguliere telefoon is de link gauw gelegd. gewoon niets per telefoon doen

 

 

gezegend zijn zij die niets verwachten, zij zullen nimmer teleurgesteld worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pas op altijd :  telefoongesprekken zijn voor politie zeer goede info bronnen.

volledig mee eens hoor maar ik heb namelijk 2 nummers 1 die op men naam staat en 1 herlaadkaartje waarvan ze niet weten van wie het is (en daar ben ik 100% zeker van )

Ook dat heeft totaal geen nut in het geval ze een officieel onderzoek naar je zijn gestart . Via observatie en een speciale werkwijze achterhalen ze dan de nummers van de toestellen waar je mee belt .

 

Natuurlijk start men niet zo snel een officieel onderzoek naar je , daar gaat eerst een gerechtelijk vooronderzoek aan vooraf en je moet wel echt iets serieus hebben uitgevreten. Maar als ze dat eenmaal wel doen dan is geen enkel toestel / buzzer ,pre-paid , of wathever veilig .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...