Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Roll-it

Wit Poeder?

Recommended Posts

Guest joint venture

speed is zwaar chemisch, en niet te roken....net als xtc...

 

geloof me , ik heb in mn gabberperiode alles gerookt wat we slikten...en het werkte niet...

 

het stonk ook heel vies, niet zoals een ploffie (cokeblowtje)...

 

 

 

misschien is dat witte peoder baby poeder, voor op billetjes....

klik voor mij aannemelijk, want dit topic is een groot kontverhaal! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het werkt wel, maar is niet efficient. Pillen roken en zwaar versneden speed gaat natuurlijk al een stuk minder werken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had laatst helemaal iets vaags in men wiet. Was 15 euro WW was ongeveer 3,4 gram. Er zaten kunststof pluisjes op. Ik verbrandde die pluisjes nl. en t rook echt moeilijk chemisch. Was duidelijk niet plantaarig :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest guppy

De toppen die je in coffeeshops koopt worden inderdaad wel gemanipuleerd soms.

Ik denk bv nog maar aan een jaar of 7 terug, dan kon je B52 kopen. Kheb geen idee of dat nu nog te verkrijgen is.

B52 was echter wel bewerkt met een hallucinogeen. Het kan zijn dat het enkel actieve bestanddelen waren van gewone wiet die opgefokt waren, maar naar mijn idee werden die toppen echt met een aftreksel van lsd behandeld.

Dat voelde je aan het effect, je was niet stoned of high, je was echt wel trippy.

Feit was wel dat je daar nix wit aan zag.

Dat ze bewerkt zijn met speed verwacht ik zeker niet, dat proef je, dat chemische. (kan evengoed waspoeder zijn :verrygood.

Met coke nog minder, ook al zou je dat minder merken als je het rookt, aangezien verhouding/effect te klein zijn naar mijn idee.

Mssn .. kalk .. of waspoeder :specool

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij niet....... dit tintelde op je tong, en het plakt verder niet of zo..het is gewoon poeder.

Ik hoop het niet voor je, maar het schijnt dat er wel eens haarlak over grote partijen wiet wordt gespoten om het witte poeder van thc na te bootsen. Dit zou vooral gebeuren door dealers die doorverkopen in wat grotere hoeveelheden. Misschien dat zoiets in de shop terrecht is gekomen. Verder hoor je wel van meer materiaal dat gebruikt wordt om hetzelfde effect te bereiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ohja, over die coke. In Sittard werd verteld dat een lokale shop daar (de babylon) coke door de toppen mengde. Zoiets kan makkelijk als roddel worden afgedaan maar iedereen zegt het en hij is er daadwerkelijk voor gesloten door de politie... Misschien zijn dat dezelfde shops waar coke onder de toonbank verkocht wordt. Ik moet daar niks van hebben. Hebben we de overheid eindelijk duidelijk gemaakt dat er een verschil is tussen soft- en harddrugs, wordt het door de producent/consument zélf alsnog vermengd. Als een shop dat mij flikte dan zou ik dat zeer serieus opvatten en zeer serieus vergelden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
er gaan hier in België van die verhaaltjes rond dat er coke op de wiet gedaan wordt in nederlandse coffeeshops :specool ( echt waar )

 

natuurlijk,dan blijven de toeristen komen,we strooien er zelfs heroine over heen.en kijk uit in een nederlandse coffeeshop want voor je het weet steekt iemand een naald heroine in je reet. <_<

 

geintje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had laatst ook van een junkie gekocht, 1 dikke zak voor 5 euro, hij was een beetje gek in zn hoofd... maarja.. oja.. het was 5 euro en een sigaret :wacko:

maar daar zat ook wit poeder op, en ik werd er een beetje dizzy van.. en een vriend van mij moest helemaal kotse ervan... en werd ziek daarna.... toen bleek dat er ook coke op zat, dat zeiden andere junkies die hem kende, en dat zei hij zelf ook... hij noemde het ploffy ofzo iets.... :lol: dus misschien klopt het wel ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

plofje is inderdaad een sigaret met coke erin :wacko: dat je wiet koopt van een junk tot daar aan toe maar dat jullie die sigaret roken :wacko: meestal wordt je van coke niet dizzy :lol: wie weet wat die junk erin doet lekker maf :wacko:

 

 

greetz bjorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

achh ja, wat die junk betreft, hij is een beetje gek : hij zei dat hij verloofd was met shakira, en dat hij even veel geld had als bill gates dus, maarja 5 gram voor 5 euro :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat witte spul wat je op je top vindt , is spul dat ze tegenwoordig verkopen om de wiet zwaarder mee te maken. Kost 650,- per kilo. Flesserij dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik was laatst in een coffeeshop waar ik een mooie top kocht. Er zat echter wit poeder op en ook in de top. Weet iemand wat dat was?? Het was verder een lekkere joint hoor, maar ben toch wel nieuwsgierig....

Denk meeldauw

 

 

Denk meeldauw

 

 

 

 

 

 

Denk nog steeds

meeldauw

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehej wit poeder is over het algemeen coke of wasmiddel hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
natuurlijk,dan blijven de toeristen komen,we strooien er zelfs heroine over heen.en kijk uit in een nederlandse coffeeshop want voor je het weet steekt iemand een naald heroine in je reet. :verrygood

 

geintje

je lacht ermee MAAR

onlangs is er nen gast gestekt in de buurt,

huiszoekingsbevel en al

hij had nog 75 gram shit liggen die hij nooit verkocht heeft omdat het slecht smaakte (maar wel nog steeds naar shit)

de politie brengt het naar het labo en het teste positief op heroïne

zo zie je maar :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap dat verhaal van positief getest op Heroine/ coke niet hoor. Waarom zou je iets verzwaren met een product dat duurder is dan het te verzwaren product.

 

Ik bedoel een grammetje coke kost ongeveer € 50,- Dus je hebt een hoopje wiet wat je wil verzwaren omdat het dan meer opleverd. Wiet kunnen we kwijt voor laten we zeggen € 3,- de gram. Hoopje van 10 gram verzwaren met een gram coke = totaal 11 gram. Leverd op 11x €3,- = € 33,-

 

Kosten in ieder geval al € 50,- voor die gram coke ????????????? :whistling

Kan aan mij liggen maar ik snap dit niet. Of je moet die coke al verschrikkelijk gaan versnijden maar dan zijn er makkelijker manieren om te verzwaren.

 

Boven alles: verzwaren deugd niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet positief getest op coke,

er staat heroïne tkost geen drol alst zoveel versneden is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...