Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Flowalistiq

Thee-time

Recommended Posts

Guest Flowalistiq

weet er iemand hoeveel wiet takjes er in 1 tas moet om thee te maken ?? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan beter een plak spacecake eten bij die thee. Zeg, zijt gij van België? Een tas is hier in Nederland iets waar je spullen instopt. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Flowalistiq

Ja completely belgium :verrygood

 

Belgie suckt, jullie kunnen naar coffee shops zonder een grend te moeten oversteken en ver te lopen, maar mensen uit belgie moeten gewoon een heel georganiseerd plan op maken om aan een auto te graken en naar nederland te rijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij kunnen zo naar de coffeeshop? Dus niet :verrygood Ben nog geen 18 :verrygood Maar ik heb ong. binnen een minuut wiet/hash als ik wil dussss :D das wel btr vergeleken met bels. Belgie hebbe ze wel chiller vuurwerk als in NL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb als eens thee proberen te maken maar was niet zo goed gelukt.

Wel heb ik al wietmelk gemaakt en da werkte wel goed :verrygood

was toch een langere tijd scheef maar het drinken van de melk zelf was ook maar een tegenvaller.

 

Best van al is nog een gewone joint hoor, tenzij je gezond wil doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet lost wel op in warme boter dus:

 

Zet warm water aan de kook, als het eenmaal kookt schenk het dan in een glas en doe er dan een beetje (een *thee* lepeltje) boter in. vervolgens stop je je wiet in een zakje en die doe je dan in het glas met heet water laat het daarna 5 minuten intrekken.

 

viola en je hebt wiet thee!

:rofl

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

het werkt wel, maar ik vind de thee dan niet lekker meer door de boter.

 

je kunt dan beter proberen de THC op te lossen in koffieliquer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb laatst wat toppen laten trekken in gekookt water en na 2 uur was ik zo stoned als een garnaal dus het kan wel zonder boter en zonder koken!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Belgie hebbe ze wel chiller vuurwerk als in NL.

Maar als je daar tussen moest kiezen is het ook niet echt moeilijk wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest yinkey
kan iemand snel zeggen of het wel goed werkt wat sneaky henk net vertelde?

 

want wil zometeen wat maken

 

 

edit probeer het wel ff

hoi..

klein steelpannetje water,water koken..,en wat weed toevoegen,niet teveel is mijn advies.Ik zou met een gram beginnen op 6 a 8 dl water.(ik praat dan over op een normale manier gedroogde en gecurede toppen,optimale weed dus)Dus,als het water kookt,weed erbij en een deksel erop,10 a 15min doorkoken.En dan,als je het probeert,neem een paar slokken en wacht minimaal 1uur om het effect te peilen.

NEEM NIET TEVEEL TEGELIJK..het effect treed pas (veel) later op,en als je je daarmee vergist..kan de klap erg hard aankomen!!

Oke..thc lost niet op gaan mensen nu roepen,klopt..en gelukkig maar,anders zou je nooit het effect kunnen halen.Maar,de thc zal zich zeker door het water mengen.

En dat je dan een HIGH-tea zal hebben staat buiten kijf!

Mijn advies:drink de thee als je nuchter bent en blow er de 1e keer niet bij,kijk eerst wat het met je doet.Nuchter in de zin van geen weedgebruik ed.

Wel zorgen dat je ruim van tevoren gegeten hebt.

En boter?..dat koop je bij de super,smeer het op je brood ofzo.

succes..proost! :verrygood

 

En wat betreft je gebruikte thee toppen,droog en rook deze :specool

yinkey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...