Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpacingBen

Bezig Met Stoppen/minderen?

Recommended Posts

Wie zijn er allemaal op het moment bezig met minderen/stoppen na dagelijks gebruik?

 

Ik ben momenteel ff geminderd omdat dat dagelijks gebruiken nou niet echt gezond is en ook helemaal niet meer het effect geeft als wanneer je maar af en toe gebruikt!

 

Ben nu 3 weken gestopt, en wat mij erg geholpen heeft is beginnen met de cannabis niet meer roken maar spacecake gaan eten. Dan kan je dus geen joints meer aannemen bij vrienden etc. Dan kan je dus zelf instellen wanneer je wel of niet gebruikt en bovendien raak je niet verslaafd aan nicotine (dat begon ik namelijk wel te worden) Je kan ook wel puur gaan roken, maar dit is niet altijd even handig... Verder kan je ook zorgen dat je wat meer met niet gebruikende vrienden om gaat (als je die niet hebt, zoek ze dan op!) Verder kan je misschien wat meer aandacht aan een hobby/verslaving(geen drugs, maar bijvoorbeeld computer, chocolade) besteden.

 

Hebben jullie nog wat tips om toe te voegen? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaa waterpijp rooken :verrygood een shisha met waterpijp tabak heeft ook een echt rustiggevend effect , kan je lkkr van slapen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik word er rustig van :D , maar ruken od neuken is het beste om in slaap te valen :verrygood naa het ruken/neuken val je zo in slaap :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekkere tips om te stoppen.... :verrygood :D

 

tip: zorgen dat je minder in de gelegenheid bent, niet 'savonds ergens gaan zitten waar iedereen blowt ed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik word er rustig van :D , maar ruken od neuken is het beste om in slaap te valen :verrygood naa het ruken/neuken val je zo in slaap :smoke

Hahaha ja zo'n jong jochie als jou wel hahaha

 

wat voor een tijdsduur versta jij onder 'neuken' ?

als we hier liggen te 'raggen' dan zie ik vaak zat de zon opkomen hahaha

 

Gr Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja als het een heel mooi meid is dan stop ik nie :verrygood maar daarna kan je zker lkkr slapen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, mja dat zou best wel us kunnen helpen bij ut slapen gaan... Ze zeggen dat een orgasme het zelfde effect op de hersenen heeft als een shot heroine:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ OMG, SpacingBEN, als dat waar zou zijn, zou jij waarschijnlijk een gruwelijke verslaving hebben die een "HARD-DRUGS- verslaving" zou moeten evenaren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zelf niet echt bezig met stoppen, maar het vinden van een ander soort verslaving help altijd, een nieuw tijdverdrijf zoals:

-sport

-snoepen (zeker als er papiertjes omheenzitten, eindeloos knisperplezier:P)

of wat dan ook dat een gezondere dwangneurose voor jou is:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

18 maart 2005... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...