Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Thijmen

Wiet-kweek-film

Recommended Posts

vond net op internet een film over hoe je het beste je weed kan kweken, het hele proces :smoke

het is een DivX, dus je moet een DivX codec geinstalleerd hebben om de film te kunnen kijken. Ik weet niet hoe lang hij er nog staat... ohja, hij is ruim 700 Mb dus afhankelijk van je internetverbinding kom het nog wel eens een tijdje duren

 

Download hier de film

 

:verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is denkek wat veel beginende kwekers nodig hebben. vooral het deel van die stekken maken zal heel veel vragen laten verdwijnen. wel vind ik het spijtig dat het niet een nederlands filmpje is(ge weet wel waarom zekers? :verrygood ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thijmen, is de link nog ok? Krijg de melding "page cannot be displayed"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

LOL mooie film man! bedankt voor de link, had em 3 dagen terug even binnengezogen! Leuk gemaakt en nog leerzaam ook voor iemand die zn eerste grotere hok nog moet gaan bouwen ! :verrygood

 

Ik kan er een torrent van maken misschien, is daar interesse in, of snapt niemand wat een torrent is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik wil die film, ik was te laat, ik dacht dat doe ik nog wel, dus niet. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Ik weet inmiddels hoe je zelf een torrent kan maken en uploaden :D

 

Maar dan krijg je ineens zo'n moment van helderheid, en weet je gewoon dat er al een torrent moet zijn van die film :verrygood en 2 sites verder had ik em!

 

De file heet: Cannabis.Cultivation.-.I.Grow.Chronic.(By.Mr.Green).-.How.To.avi

 

Hier staat de torrent, http://thepiratebay.org/torrents-details.p...d=3231468&hit=1

Edited by IkDoeULatenSterven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe doe je die torrent ofzo?

Daar snap ik niks van, hij download maar een bestandje van 500 kb

Share this post


Link to post
Share on other sites

download een programma van een bittorent client hetgeen je gedownload hebt is een bit bestand je moet een bittorent client installen voor hem binnen te halen ik gebruik azureus

voor meer uitleg google dan even

over de film zelf ik denk dat ik hem ooit al es gedownload heb maar weet het niet zeker

speelt zich dit af in een kamer die vervolgens volledig verduisterd word en dan stap voor stap uitgelegd word hoe de afzuiging moet enz

en een water ton met dompel pomp zo ja dan heb ik em al ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest petfinder

iduls, toppie de torrent, link loopt nog lekker, ik doe u danken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

Kunnen wat mensen hem misschien seeden?

0 seeds, dload echt heel langzaam van een paar peers...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gerritje2

Ik heb em binnen waar krijg je in nederland een potje lieveheers beestjes :verrygood. Echt goede film duidelijk te volgen !!! super vet gemaakt!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah haha vond ik ook grappig van die lieveheersbeestjes :specool :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, link broken, topic closed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...