Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

growup

I Grow Box

Recommended Posts

van de week wil ik zo,n i grow box kopen voor de kweek hij is 2 meter lang en ong 1,35cm breed met 4* 600watt lampen erin.wat raden jullie me aan kwa hoeveelheid plantjes want het is de bedoeling om er zoveel mogelijk vanaf te halen.

ik dacht zelf aan 20 plantjes in 10 liter potten en dan hoop ik daar minimaal 1500gram vanaf te halen.

dat moet volgens mij haalbaar zijn

graag wat suggesties

Share this post


Link to post
Share on other sites

hartstikke bedankt voor de vele reacties hier kom ik echt mee verder.

ik dacht dat dit een site was waar je vragen kon stellen en waar kwekers ervaringen uitdelen maar zo heb je er niks aan als niemand antwoord geeft.

goeie site ga zo lekker verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je doet je naam eer aan.. :verrygood

 

je wilt 75 gram per plant halen, dat kan...alleen zul je wel even moeten oefenen een aantal kweken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben al een tijd bezig met kweken alleen nog niet in zo,n box heb nu een grotere ruimte maar daar heb ik geen zin meer in.er worden de laatste tijd zoveel gepakt.

dus ik dacht als ik het iets kleiner doen dan heb je ook wat minder risico.

maar goed er moet wel wat vanaf komen.

bij de growshop heeft van 5 planten in dezelfde box 860 gramm gehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben al een tijd bezig met kweken alleen nog niet in zo,n box heb nu een grotere ruimte maar daar heb ik geen zin meer in.er worden de laatste tijd zoveel gepakt.

dus ik dacht als ik het iets kleiner doen dan heb je ook wat minder risico.

maar goed er moet wel wat vanaf komen.

bij de growshop heeft van 5 planten in dezelfde box 860 gramm gehaald.

ligt eraan hoe lang je ze voor laat groeien, soort, tijd dat je ze laat bloeien blablabla een hoop factoren!

 

maar 860 gr van 5 planten is wel te behalen :D

mits...

4 a 5 weken groeien laat, lekker soortje als big bud of een skunk pakt....

maar die izjn niet rijp binnen 8 weken :verrygood (nadeel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

860 gram van 4 lampen ik zou me dood schamen in de growshop nog wel nou top shop hoor,als ik jouw was zou ik die 20 plantjes die je wilt zetten in 23 liter potten doen na 1,5 week groei toppen dan nog een weekie groeien.dan moet je de 2 kilo toch wel kunnen halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee het zijn 4*600watt en ik denk ong 20 plantjes.ik weet het nog niet precies daarom ben ik hier op het forum.

ik kweek nu op cocos slabs maar dat huisje waar het staat word gesloopt dus ik heb nu wat kleiners nodig voor bij mij thuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee het zijn 4*600watt en ik denk ong 20 plantjes.ik weet het nog niet precies daarom ben ik hier op het forum.

ik kweek nu op cocos slabs maar dat huisje waar het staat word gesloopt dus ik heb nu wat kleiners nodig voor bij mij thuis.

lol dat is 2400 watt....

de 2kg moet je dan toch echt wel halen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben hem een beetje aangepast naar eigen inzicht en nu ik 1,5 week verder ben kan ik alleen maar zeggen dat ze dat goed hebben gedaan.de stekken zijn goed aangeslagen en ze schieten nu de lucht in met lekkerre dikke stammen dus ben benieuw wat het gaat worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu wel benieuwd geworden naar je "aangepaste grow box B) "

 

mischien een fotootje ofzo :verrygood :D :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kan je nou 4 x 600 watt in een growbox hangen ? Wordt naar mijn weten veel te heet in die kast. Ik heb er 2 x 600Watt in hangen en heb al problemen met temp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat nu goed met de temp max 32 graden,was in het begin wel te hoog ong 43,maar er hangt nu een goede afzuiger in en het gaat prima,zal straks wel even een foto maken weet alleen nog niet hoe je die moet toevoegen maar ga wel even rommellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

43 GRADEN...!!!!!!!! :verrygood

 

kan je er met je blote reet tussen gaan zitten :verrygood :D :P :verrygood ;)

 

lijkt wel een sauna....

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al wat foto,s maar moet ik ze dan verkleinen of kunnen ze er zo op,want ik weet nog niet hoe ik ze kan verkleinen.ben nu net in de 4de week en ze zien er echt toppie uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wietwarior

hoi

ik heb ook zo`n kast helemaal orgineel gekocht. maar heb nog steeds problemen met mijn druppelsysteem :verrygood Wat een rommel is dat :verrygood geef nu met de hand water. Ik wil voor de volgende kweek mijn hok ook aan passen ben erg nieuwsgierig naar jouw foto`s

groeten wietwarrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...