Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
-Henkie-

Verhalen/hallucinaties paddotrip?

Recommended Posts

ik hoor van naasten dat ze zeggen; als je naar het gordijn kijkt, kan het heel fel op je afkomen, maar als je gewoon denkt dat het een normaal gordijn is niet en ze zeggen dat het allemaal veel intenser is, je zintuigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb welles waar niet volledige smurfen of draken gezien maar ik heb zeker wel visuele hallucinaties gehad van paddo's, hele kamer die heen en weer gaat , grond in de wc die vloeibaar wordt en omhoog komt. Ook in mn ooghoeken wel veel beweging en soms gedaantes maar die kan je nooit scherp bekijken want zodra je je omdraait is het weg of nog steeds in je ooghoek :whistling

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, hier volgt dan ook mijn tripverslagje van de paddo ;)

 

Setting: Mijn kamer, met een aantal relaxte zetels, lekker muziekje, surffilmpje, ramen toe, deuren toe, gsm uit, 1 lamp aan (gezelligheid).

Personen: 2 : -kameraad van me die nog nooit paddos had gedaan en die nog nooit alcohol of weed had gedaan.

- Ikzelf (alcohol in mindere maten tegenwoordig, maar wel blowen)

Laatste keer paddos gedaan : jaar geleden

 

Portie: 2 porties van 35g Mexicaantjes ( omwille van de eerste keer van mn maat)

 

Ingenomen om 18.20 op een zeer nuchtere maag want we hadden van smiddags niets meer gegeten.

In het eerste half u voelden we niet echt iets. Na 45 min begonnen we langzaam in de trip te zakken... benen en armen werden zwaar en kregen lachkicks.

Tot 2u na de inname was het echt super leuk, nl veel plezier maken en wat gitaarspelen en veel lachen en totaaaaaaal geen besef van tijd. iedere minuut leek echt een uur te duren :P.

Alles ging goed tot op het punt wanneer een ex-huisgenootte aanbeld en zich naar binnen praat en dringt. Ze is iemand die totaaal tegen drugs is en ze begreep dus ook niet dat we haar er liever niet bij wilde hebben omdat we aant trippen waren. Dus na een half uurtje tekeningen te hebben zitten maken met een onaangestoken sigaret op een groot kussen :lol: , ben ik gewoon naar beneden gegaan en bij wat maten gaan zitten die stevig aan het blowe waren ( dus weg bij dat vreselijke storende mens). en toen weer een super harde lachkick.

Ik heb zelfs nog macaroni gemaakt, maar toen ik deze had opgewarmd toen rook ie heeeeel slecht en vrienden zeiden dat het door de paddo kwam, maar ik geloofde het niet en heb em helemaal weggegooid B) . Toen uiteindelijk na een uur terug naar boven gegaan want dat meisje was eindelijk weg.

Stripverhaaltjes zitten lezen, en alle kleurtjes kwamen los. en ik was erg aant nadenke over vanalles. En misschien dat ik me onderbewust een beetje teveel was aant concentreren om geen bad trip te krijgen, maar omwille van die vriendin ging ik er dan toch een krijgen want ik voelde hem opkomen. Dus heb ik een maat van me naar de nightshop gestuurd achter dexto-reep. En van mijn eerste hap daarvan , kwam alles, maar dan ook alles uit mn maag gespoten en ik was opslag uit de trip. terug in de realiteit met een normaal tijdsbesef.

Dat deed wel goed. ;) nog effe suf gevoeld en toen gaan slapen :o....

 

Paddotrip gedaan : 23u

 

Nu weer een tijdje wachten vooralleer ik het nog eens doe. stomme vriendin, die heeft echt alles verkloot. maarja, onze schuld dat we haar hebben binnen gelaten, maar ze begrijpt gewoon niet wat trippen inhoudt en ze houdt gewoon geen rekening met trippende mensen. pffff

 

Laterzz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kort maar krachtig

 

 

8 en een half uur lang tom en jerry gekeken, was een maraton op een of andere tekenfilmzender.

 

 

bleef leuk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...