Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Scirocco1

Verdampte Cannabis: Wat Kan Je Er Nog Mee Doen?

Recommended Posts

Ken mensen die het doen ja, zo hoeven ze geen gore tabak te gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal zou ik de verdampte wiet weggooien, maar morgen ga ik het proberen in wietmelk, met een theezakje.

Ik weet dat eten en drinken van cannabis veel sterker is dan blowen, dus eerst een kleine teug, en een uur wachten.

 

Er zit Amnesia Haze en White Widow in, dus het effect zou nog best weleens sterk kunnen zijn, met name door de Amnesia Haze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien door er ijs van te maken, maar dan moet je wel biologische volle melk nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het effect tegenvallen van de wietmelk met verdampte wiet, en deze dosering van 1 theelepel, is niet de moeite waard voor herhaling.

Na het verdampen, is zo'n beetje alle thc eruit gehaald, anders zou ik het merken in de wietmelk.

 

Wat ik wellicht nog probeer, zijn 2 theelepels verdampte wiet in wietmelk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik wel eens wil doen is een bak vla pakken, eetlepel AVB erdoor, hagelslag.

 

na 1~2 uur krijg ik prettige milde high wat op zich niet veel is, maar een prima baseline is om naast nog wat bij de dampen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor iedereen die een hekel heeft aan de verdamper schoonmaken, je kan er ook nog een beloning uithalen :D

http://thechillbud.com/how-to-make-vaporizer-stem-milk/

 

Paar weken geleden geprobeerd, kwamen 2 kopjes melk uit, nam de eerste rond 15:00, die duurde tot zon 19:00~20:00 knetter, daarna had ik nog een kopje, super geslaagd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan er ook nog qwiso mee maken , opbrengs is afhankelijk van welke temperatuur je hebt verdampt:)

of gewoon thee van zetten , je hoeft geen melk of vet te gebruiken want de abv is door het verdampen reeds gedecarboxyleerd ;) je kunt ook gelcapsules vullen en gewoon inslikken, kan je makkelijk je dosis bepalen en langzaam opbouwen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...