Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rinja

Man Of Vrouw

Recommended Posts

helaas, 1 heeft ballen...Die is de kliko in. De anderen vertonen dit gedrag nog niet....Fingers crossed. Les 1 voor de beginner: koop dus altijd feminized....

 

360.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas nog geen tekenen van bloei/bloemen. Sinds eind april/begin mei staan ze buiten.

 

Geduld is een schone zaak?

 

360.jpg

360.jpg

360.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal geen activiteit in de plantjes. Geen voorbloei, niks, nada, noppes. Helaas...Zie foto's. Ik denk dat deze planten alleen kunnen dienen als decoratie of parkietenvoer.

Alle 10 Citral zaden zijn een mislukking. Dit was dus een gigantische kat in de zak. Vervelende maar goede leer voor de volgende keer. Altijd gefeminiseerd bestellen dus...

 

360.jpg

360.jpg

360.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat niet wat worden ook denk ik,

Volgens mij heb ik nog nooit zulke paarse stengels gezien

en 3 vingerig blad.

 

Ik weet niet wat je er mee doet,

maar het lijkt op mishandeling..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical is meestal indica dominant, dit lijkt toch echt meer op een sativa.

En ze staan er idd niet echt fraai bij, regelmatig te droog??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit lijkt wel rabarber. Helaas wat aan de magere kant, anders had je er nog een maaltijd van kunnen koken.

 

Ook ik zie hier geen heil in, hier wat van willen maken is als aan een dood paard trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ziet een plant eruit die heel hard wil groeien maar geen stikstof heeft om het te kunnen doen lol.

 

Paarse stelen en 3 vingerig blad, geef ze wat N is wat voor vorm ook en ze zal opknappen maar of het de moeite is.....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die stikstof kan je ook wel aan het dode paard voeren, want het is alweer bijna winter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze liggen in de kliko. Mislukt seizoen. Uithuilen en volgend jaar opnieuw beginnen. Ik heb een redelijk genept gevoel bij deze 10 zaadjes Citral. Alles was nix.

Planten kregen, in mijn beleving, voldoende water en voeding van BioBizz. Laatste maand BioBloom. Daar moet in theorie voldoende stikstof, fosfor en kalium in zitten.

Ook af en toe Alg-a-mic tegen vergeling van het blad.

Deze bleven echter alleen maar in hoogte groeien.

 

Het is jammer. Volgend jaar ga ik auto's proberen en dan Kush (ik denk dan aan Afghan Kush x White Widow van World of Seeds). Sterker dan de Channel+ van afgelopen jaar in de hoop dat dit de zenuwpijn van mijn vrouw nog meer onder controle krijgt zodat ze de morfine nog meer kan afbouwen.....

Tuurlijk baal ik omdat ik probeer om een goede pijnstiller voor mijn vrouw te kweken.

 

Nogmaals; volgend jaar proberen we het gewoon opnieuw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...