Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jantje053

Wiet Bij De Apotheek

Recommended Posts

Maar, is er nu zoiets als CBD Medgom te koop bij de apotheek of iets wat in die buurt komt?

Hoog in CBD en THC wat lager?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedrolite®

 

De niet psychoactieve soort Bedrolite® is nu beschikbaar voor gebruik door patiënten en voor onderzoek. Momenteel wordt er aan een standaard gewerkt voor Bedrolite®. Het bevat ongeveer 9% CBD en 0,4% THC. Bedrolite® is in Nederland verkrijgbaar en in landen die worden bevoorraad door het ministerie van VWS. CBD heeft duidelijke farmacologische eigenschappen. Voor meer informatie hierover kunt u terecht op de website van het Bureau Medicinale Cannabis (BMC) van het ministerie van VWS.

 

hennep dus :spell:zijn 5? soortjes tegenwoordig

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Nederlandse regering verdient flink aan de export van cannabis, terwijl het opsporen en vervolgen van kwekers in eigen land prioriteit is en flink wat centen op smijt door de fikse bekeuringen die worden uitgedeeld. Zo verdienen ze dus aan de beide zijden van de wet geld aan het groene goud.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

voc mentaliteit he, gratis spul jatten van een ander en dan verkopen aan een derde

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Nederlandse regering verdient flink aan de export van cannabis

 

Is NL regering eigenaar van Bedocran International BV dan dat ze flink verdienen aan de export?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze doen het zeker niet voor niks & BMC bepaalt bv de export als opdrachtgever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kosten bestaan o.a. uit de kosten voor de aanvraag van de exportvergunning, de kosten voor de overeenkomst en het transport.

bron

 

BMC mag geen winst oogmerk hebben als overheids orgaan dus geen sprake van dikke mik.

Hebben we het niet over gemeentes met sjoemel belastingen omdat de wethouder zo'n mooi project had wat 6ton duurder uit viel dan gepland wat meer schering dan inslag is in de meeste gemeenten :thumbsdown:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, geen winstoogmerk... als je dus een miljoen winst over zou houden na alle kosten dan kan je je eigen salaris effe flink opschroeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kan je nu winst overhouden als je werkt tegen kostprijs :huh:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op grond van het 'Enkelvoudig Verdrag inzake verdovende middelen' heeft het Bureau voor Medicinale Cannabis (BMC) het wettelijk alleenrecht op de import en export van cannabis(extracten) en cannabishars. Het verdrag vereist dit monopolie om te voorkomen dat cannabis in de illegaliteit terecht komt.

Als een bedrijf deze producten wil importeren of exporteren moet dat via het BMC en kan dat alleen als het bedrijf een opiumontheffing heeft.

BMC zorgt dan, tegen een vergoeding, voor de benodigde Nederlandse documenten en voor het transport.

Tegen kostprijs documenten en transport

Keep the facts straight svp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg vd week bericht van een nieuwe arts. De vorige mocht ik het van uittesten. Baad het niet dan schaad het niet; echter toen het bleek te werken krabbelde ze terug. Zonder durf ik niet op vakantie. Verzekering gaat 0 vergoeden maar dat maakt me voor de 2 weken per jaar niet zo uit.

 

Ik had contact gehad met de transvaal apotheek in den haag. Er werkt daar een mevrouw met enorm veel verstand van onze vannabis plant. Ze maakt ook de olie die daar beschikbaar is. Ik heb haar gevraagd om mijn nieuwe arts in te lichten over cannabis, na het telefoongesprek met de arts heeft ze me gebeld dat de arts een half uur met haar heeft gesproken en dat ze verwacht dat het wel goed komt.

 

 

Ik had er een hard hoofd in na de ervaring met de vorige arts die er eerst wel voor open leek te staan maar later niet meer. Vermoedelijk tegengehouden door haar collegas.

 

Dus het credo is volhouden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...