Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kachel

Kleine Binnenkweek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik had deze lamp gevonden: https://nl.aliexpres...1e-cbd6195b19ee

Ik heb helaas niet veel verstand hiervan maar het leek me wel een goede lamp. Als ik de 80 watt versie neem, zou ik daar dan 2 kleine autoflowertjes binnen onder kunnen doen? Snap dat ik dan niet volledige opbrengst haal, maar als ik ze in een 19L smartpotje zet zou ik er dan toch nog wat af kunnen halen? Gewoon meer voor de leuk en om van te smoken. Ben dan ook niet van plan om hele koolstoffilter en alles aan te schaffen, geur maakt namelijk op de bovenverdieping niet uit, en het raampje kan af en toe open voor frisse lucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer n nieuw project?

 

Op zich kan alles, echter reken niet op meer dan n paar jointjes aan (waarschijnlijk waardeloze) wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja wil vanalles proberen. Niet echt project, die staat vast voor de zomer, maar gewoon wat proberen. Misschien dan toch maar onder hps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het toch maar voor de 'leuk' is zou ik er 80 watt TL boven hangen, of 2x55 watt T-neon!

 

Die lamp is meer geschikt voor andere 'dames' ;) :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar dan wordt het voor mij niet meer een makkelijk geinig projectje, want ik heb niks liggen behalve een kant en klare e27 fitting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De geur bereikt alle andere verdiepingen ook. En af en toe een raampje open lijkt me zonder filter ook niet de beste optie. Los van t feit dat je plantjes toch graag continu verse lucht hebben. Ik zou ook voor dit projectje de basis ff op orde maken. Ik heb een autoflower onder 2 philips hue lampen (18 watt totaal) gegroeid, daar kwam een grammetje of 10 af, ik verwachtte er niet veel van en t was ook meer als test bedoeld. Maar ik onderschat de geur die van 1 plant af komt echt noooit meer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo'n ding kost gelijk 60 euri, dat is het dan ook weer niet waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo'n ding kost gelijk 60 euri, dat is het dan ook weer niet waard.

 

Dan lekker naar de shop rijden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja ik weet dat het echt kan meuren. Neef van me had een normale silver haze zonder filter op zn kamer. Heeft een keer een vest van me geleend. Kwam terug stinkend naar wiet, en die hele bovenverdieping stonk als een malle. Al was dit dan ook wel een +- 80 grammer. Maar met koolstoffilter enzo is voor mij gewoon niks ben daar helemaal niet in thuis met alles aansluiten enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

gamma, 3.50 voor 10watt e27 lampjes, haal je de plastic bol er af, heb je 20% meer licht, hang er paar naast elkaar en je kunt wat pepers kweken :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar zijn die lampen dan beter dan de lamp die ik in de eerste post heb genoemd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ongeveer even waardeloos, maar wel n stuk goedkoper.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn er idd genoeg die er met d'r kut onder zitten :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie meer resultaat onder wat huistuinkeukenlampjes dan veel discolampen, ik heb ze al paar jaar boven mijn pepers en groentjes hangen, google zei dat ik niet de enige was:

 

picture.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig :)

Als je er maar genoeg van ophangt werkt ongeveer alles natuurlijk.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is zeker beter dan tl buizen, zowel in verbruik/lumen als aanschafkosten, als je iedere 3-4 maanden 100-200 gram kunt kweken kun je de meeste mensen wel in hun behoefte voorzien, en met de lage instap, zowel qua ruimte, tijd en kosten kun je je eigen plantjes kweken makkelijk verkopen aan het grote publiek

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk hier heb ik veel aan! Ik ga nog ff doorzoeken. Heel erg bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop gewoon wat T-neon of koop 1 cree led ofzo

kan je ongeveer wel 5 gram per week mee kweken

Edited by MisterX
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zoiets dan? http://www.growexpert.nl/150-watt-lampen/sylvania-shp-ts-150w-super.html

Of kan je dan beter voor tl gaan?

 

Zoals dit? Dit is echt plug and play, wat meer voor mij : http://www.dutch-headshop.com/nl/turbo-neon-tl-armatuur-2x75w-p-827.html

Koop ik gewoon 2 75 Watt groei en 2 75 watt bloei turbo neon tl'etjes. Haal ik daar veel rendement uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...