Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowo

Dingen om te doen als je in je eentje stoned bent?

Recommended Posts

Naar een supermarkt gaan (liefst Jumbo)

Das gewoon spacen man!

Al die mensen, al dat lawaai, echt gek!

Of misschien heb ik nu wat teveel op :spliff:

 

Haha, heb ik ook wel is. Ga er dan niet bewust heen, maar zo ervaar ik het dan ook.

Ook soms echt een kwartier twijfelen over wat je nou te drinken wilt.. alles afwegen, en dan uiteindelijk met een drankje waar je nog niet aan had gedacht weggaan..

 

Zulke kleine dingen, maar zo leuk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

forum lezen en updaten :jump:

of met de hond wandelen ook heerlijk met je knetterkoip :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

boobies online checken ghehe..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keihard in een deuk liggen om, eh...

 

Whahahahahahahaha.

 

en dan even later maar een glaasje water drinken.

 

Waarna je het bijna uit je neus naar buiten proest, om te vergeten waar je nu om in een deuk lag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ene openbaring na de andere krijgen, die achteraf niwt zo geweldig zijn, maar op het moment wel, en achteraf geven ze tenminste nog een goeie grap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo min mogelijk :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo min mogelijk :blink:

 

 

Idem :smoke

 

Hier wordt meestal Discoverychannel, animal planet of national geographic opgezet, met een zak chips! Heerlijk!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog maar een jointje rollen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het:

 

In een mega lekkere stoel gaan zitten, muziek aan, flesje drinken erbij, en gewoon helemaal niets doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet het:

 

In een mega lekkere stoel gaan zitten, muziek aan, flesje drinken erbij, en gewoon helemaal niets doen...

 

A stoners life:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kortstondig leuk want zonde van je rookwaar, zojuist ontdekt. Met je rokende joint (liefst eentje met een dun sliertje, hasj helpt!) meebewegen, maar subtiel, met de muziek, dan schets je met een rooksliert een jointchoreografie, naar eigen inzicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt spannend infinity! heb je daar ook beeldmateriaal van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i am hooked on pool op www.king.com

Mooie pool site en meer speletjes...

 

oja ik speel ook om doekoe's ;)

 

 

Go play.......... :P

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een muziekje op gamen bevalt me altijd goed :lol:

 

of op wietforum mooie verslagjes lezen natuurlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gamen:

Spore (spel van amoebe tot overheersing van de ruimte, eigen wezens maken, erg vet allemaal)

Schaken (liefst met 2 mensen)

 

Dan nog gitaar spelen, film kijken, muziek luisteren, uitgaan, fietsen, lopen, chillen, niks doen, eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah zelf muziek maken is ook erg mooi inderdaad!

ik doe het ook vaak maar dan op de piano

heerlijk in je eigen muziek opgaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had vandaag na school nog wat gerookt met m'n vaste stonerbuddy:d

en hij had plots het geniaal idee om een black book te kopen, en telkens als we stoned zijn, schrijven we er in wat we denken, wat er gebeurd etc...

de meeste random gebeurtenissen ever, wat alleen wij 2 gaan snappen:P

 

na dag 1 (vandaag) hadden we al 4 paginas <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst een paar ouwe cheech&chong films gekeken die eigenlijk te flauw zijn om te lachen... en dan gewoon in een deuk liggen om de flauwigheid <_<

 

Btw: wie kent ze nog??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal ben ik dus alleen :huh: :) en meestal irriteer ik me al aan dat kortzichtige tv aanbod, dus blijft mijn sony 200hz full hd tv met een scherm van 107 cm dus uit, ja ook op de zaterdag avond.

Gelukkig heb ik hier een koei van een geluidsinstallatie staan dat mij al vele uurtjes luistergenot heeft opgeleverd en meestal vermaak ik me wel daarmee: Altijd leuk om met je stonede kop een plaat op te zetten op helemaal knetter een band op het deck leggen. Als ik echt helemaal knettertje stoned ben betrap ik me er weleens op dat ik terwijl ik naar mijn bandrecorder luisterd dat ik mijn ogen maar niet van die draaiende spoelen of die wapperende vu meters af kan houden, ik raak er nog net niet door gehypnotiseerd :tu

Of ik ben met digitale geluids techniek aan het rommelen, kan ik me ook kostelijk mee vermaken, vooral de multitrack mogelijkheden spreken mij wel aan, daar legt een 8 spoors tapedeck het genadeloos bij af. Een hele wereld aan mogelijkheden gaat er open.

Tv kijk ik weinig, ja live voetbal zie ik graag en ik kijk programma's zoals 'Tussen kunst en kitch', maar ook discovery, ngc, history, nostalgie net enzo, eigen gemaakte homevideo's(ja een beetje filmen in hd is ook een hobbie), tv als 2e monitor aan mijn laptop en dan youtuben in full hd(gaat prima, opmerkelijk mooi beeld) en dan heb je het wel een beetje gehad, ja ok, dagelijks om 20:00 het journaal(geen GTST en andere zeiksoaps hier) en dat al zo lang als dat ik op deze planeet rond loopt. Voor de rest gaat de tv iig niet zo vaak aan en een spelcomputer heb ik al lang niet meer in huis. Als ik een spelletje wil spelen dan pak ik wel een balletje en gaat dan wat voetballen met de hond :no

 

Soms schrijf ik wat, of ik lees een boek of een online artikel en in de zomermaanden wil ik nog weleens s'nachts vlak voor zonsopkomst een wandelingetje maken door het bos(ik woon aan de rand van een bos) en dan helemaal alleen, naja alleen,meestal neem ik mijn harige viervoeter ook mee om in alle stilte genieten van een vette pétar.

 

Ik moet wel eerlijk erbij zeggen dat ik al inmiddels te lang alleen ben en ik langzaam aan wel weer toe ben aan een vaste relatie, maar het zoeken van een geschikte partner is nog moeilijker dan het zoeken naar ander werk(eh...hoewel dat wel lang geleden was dat ik serieus naar ander werk op zoek was, heb pas mijn 12,5 jaar dienstverband gevierd met gebak en een goud horloge mogen ontvangen en een bos bloemen :)).

Nu dwaal ik wat van het onderwerp af, maar het liefst zoek ik een vrouw die vooral eerlijk is en wat ik op prijs stel zo natuurlijk mogelijk(lees: geen borstvergroting enzo, hou ik niet van; liever wat kleinere hangers dat 2 van die opgepompte ronde skippieballen en in de natuur is niks gelijk, bij mij hangt mijn ene bal ook wat lager als de ander. Met borsten is dat net zo en het is de mainstream media die dat beeld nogal vertekend weergeeft) en liever een rimpeltje dan botrox. Diegene die mij kennen begrijpen dat van mij(hoe ik over hebzucht, welvaart enzo denk :D). Uiterlijk komt echter pas op plek 2. Een vrouw kan nog zo mooi zijn, maar als ze met Jan en alleman de koffer in duikt terwijl ik aan het werk ben heeft ze hier iig niks te zoeken iig, ik ben zelf iig niet het type van vreemd gaan, ben nogal monogaam(zodra ik bezet ben kies ik voor diegene en zal zelf iig nooit vreemd gaan, hoe groot de verleiding ook is), iets wat ik van mijn beide ouders heb meegekregen.

Anderzijds geniet ik weer zo van mijn vrijheid wat ook heel wat waard is en wellicht is een lat relatie een betere optie voor mij(heb toch geen kinderwens(ik zie mezelf al als vader....NOT)).

 

Er zijn ook momenten dat ik me enorm verveel zoals NU, ja ok, ik ben dit bericht NU aan het typen, maar daar ben ik zo mee klaar.

Ik denk dat ik nog een jonkoo rook en een bakkie troost neem en lekker ff een paar uurtjes ga fietsen, tis best mooi weer nu(beetje koud alleen, nog geen korte rokjes weer :huh: ;) ). Alleen waarheen weet ik nog niet :( EDIT: Plannen gewijzigd; Mijn buren zijn er aan beide kanten niet, dus gaan de speakers gewoon een tandje harder :) Misschien als ik uit gespeeld ben dat ik nog een stukje gaat fietsen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik dit maar op een datingsite plaatsen? :D Je hebt vast snel beet

 

En nog een ding om te doen in je eentje: Slapen.

 

Mijn bed roept mij heel hard :rolleyes: Lekker warm en tot rust komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oblivion Elder scrolls 4 spelen... helemaal chill! Skyrim is ook leuk, maar de gameplay van Elder scrolls 4 vind ik toch prettiger!

Lezen is ook lekker, op een gegeven moment besef je dat je al een minuut of 10 naar je bladzijde aan het staren bent en vraag je jezelf af waar het verhaal ook alweer over ging ;)

Documentaires kijken is ook helemaal goud, het maakt niet eens uit waar die over gaat, maar het gezwam van zo een voice-over met de beelden heeft gewoon wat rustgevends.

Autorijden is ook vet relaxed! Je vraagt je ineens af waarom iedereen toch altijd zo een vreselijke haast heeft...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook leuk om in het weiland een staredown the houden met een koe. Volgens mij zijn die dieren 24/7 stoned. Maarja wat wil je, they eat grass all day.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ lol

 

Dingen die ik graag alleen doe als ik stoned ben, is fotograferen. Ik kan ook volgens mij echt van de wereld afraken en helemaal in mn lens kruipen. Ik heb op dat moment ook totaal geen tijdsbesef meer en ga er helemaal in op. Heerlijk :) Verder allerlei creatieve bezigheden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...