Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Noobstyle

Dorre Blaadjes Bruine Vlekjes En Krullende Bladen

Recommended Posts

Mijn plant ging aldoor redelijk goed tot hij nu in zijn bloei fase zit.

nu heb ik last van verschillende problemen met de bladeren.

ik heb op 1 blaadje na alles 3 vingers die ene is 5 vingers

tevens zijn er dorre blaadjes bij krullende blaadjes en hangen de meeste er een beetje slap bij.

 

hier een link naar mijn album die ik hier heb aangemaakt.

http://www.wietforum...splay__overview

 

ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik de fout inga en hoe ik dit kan oplossen.

Voor zover denk ik zelf iets meer water/ en dan mischien nog extra voeding.

ow hij staat op cocosblokken (kan hem alttijd op aarde zetten mocht dit beter zijn voor de plant)

tevens gebruik ik Hesi Bloei Complex.

hierin zit Stikstof, Fosfor, Kalium, Magnesium, Calcium, sulfaat, Ijzer, Mangaan, Zink, Koper, Borium, Mylodeen plus vitamine B1, B2, B6, plantensuikers en aminozuren.

ik meng dit als 7.5ml op 1.5l water

 

Tevens gaat dit om een thai die nu sinds het mooie weer buiten staat

Edited by Noobstyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles wat fout kan gaan gaat hier zowat fout. Wanneer je je niet inleest is cannabis kweken een lange leerschool. Het buitenseizoen begint net dus je bent nog mooi op tijd om overnieuw te beginnen. Heb je de mogelijkheid om de planten in de volle grond te zetten? Zo ja, dan zou ik een goed buitensoortje als Durban Poison nemen en die in de volle grond planten. Wat A + B voeding voor de groei en bloei kopen en gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al 2 nieuwe zaden die aan het ontkiemen zijn die gaan dan wel weer in een pot al ga ik nu gewoon de plastic variant gebruiken en extra voeding voor de groei periode gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kun je nog wel redden door m in een veel en veel grotere pot te zetten met goede aarde en meteen een stuk dieper in te graven.

En dan heel veel aandacht geven.

Thai houdt niet van kleine potten, zelfs in 65l beginnen de blaadjes te vergelen itt andere soorten.

 

Al zou je een tuin hebben dan was een Durban Poison idd een perfecte optie, dat worden echte bomen als je het goed aanpakt.

Maar ook Thai is geen slechte keuze als je niet te ver van de kust woont, beide soorten zijn gewend aan hoge luchtvochtigheid en doen het prima hier.

Dit is DP ten noorden van Alkmaar (met toevallig nog net een paar Thai blaadjes linksonder);

 

gallery_21888_8278_42106.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inspirerend en nu moet ik toch eens verder gaan verdiepen met zulke bomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_46135_18859_1842903.jpg

 

op aanraden verpot in een iets, en dan ook een klein beetje maar grotere pot

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaten onderin die ton gemaakt zodat teveel aan water weg kan (ook handig met een flinke regenbui) ?

 

Anders kijk je zo weer tegen problemen aan :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gebeurd vandaag, gisteren geen boor bij de hand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou vooral even de foto's uit je album waar de halve woonwijk op zichtbaar is even verwijderen. Niemand hoeft te weten waar je woont toch?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...