Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

obiwan

Wietthee Of Wietolie Bij Slapeloosheid?

Recommended Posts

Als je "wetenschappelijke" opmerkingen plaatst dat de wiet "doodgestraald" is door de gammastraling en dat er amper nog werkzame bestanddelen in zitten dan zit je gewoon te zwetsen/liegen. Het is toch niet zo raar dat ik dat soort onzin corrigeer? Ik vind het eerder vreemd dat er zo absurd gereageerd word op feitelijke informatie.

 

Dat jij er misselijk van wordt neem ik dan overigens ook al niet meer serieus. Je hebt jezelf duidelijk ingebeeld dat het wel een wanproduct moet zijn en dan verbaasd het me niets dat het ook niet werkt voor je. Een omgekeerd placebo effect zeg maar. Net zoals dat mensen enorme hoofdpijn kunnen krijgen van een GSM zendmast op hun dak. Terwijl die bij wijze van test juist uit staat!

 

Wees eens een keer trots op wat een Nederlands bedrijf presteert. Ondanks wat voor hun ook een tegenslag zal zijn dat gedwongen worden om de wiet te bestralen.

 

Hoe dan ook, heb in ieder geval het fatsoen om gewoon bij de feiten te blijven.

 

Ik plaats geen wetenschappelijke opmerkingen, houdt toch eens op dat zo te interpreteren :thumbsdown:

Als ik die intentie al zou hebben dan onderbouw ik het toch ook en ga niet lopen zwetsen over iets wat ik niet ZELF heb ervaren puur omdat ik denk dat ik er verstand van zou hebben?

 

Je 2e alinea geeft heel mooi aan dat met wat voor bewijs ik ook kom het toch niet serieus te nemen is want wie ben ik de eindgebruiker die ervaart en voor wie het product gemaakt is en als dat niet rijmt met dan is het gezwets en gelieg :wave:

 

Ik stond 100% open voor de bestraalde wiet mag je weten, alles liever dan de illegaliteit waarin ik nu verkeer als gebruiker en kweker van mijn eigen medicijn.

Helaas kon de apotheek wiet niet voor mij doen wat me voorgehouden werd en heb ik nu een criminele status, nog dank heren (ook D66 ivm legaal eigen kweek) om echt vd patiënt te staan.

 

Voor mij kon het niks doen, ik krijg dat terug van andere lotgenoten maar ik hoor ook verhalen over dat het wel aanslaat al is de werking over verloop van tijd dan weer minder, zou kunnen komen door de standaardisering en de optredende gewenning?

 

Ik wissel zoveel mogelijk bepaalde soorten af omdat ik bemerk dat de s5 met al haar goeds na een week of 5 in de weckpot helemaal zo goed niet meer is.

 

Hoezo standaardisering en bestraling de heilige graal op gebied van Cannabis als medicijn?

 

Vanuit 1 positie bezien wel ja en bijna 100% dichtgetimmerd maar net niet genoeg :search:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zegt dat er amper terpenen zitten of dat het doogestraald is dan is dat gewoon een aantoonbaar incorrecte bewering. Hou toch eens op met liegen :thumbsdown:

 

Als je het wilt hebben over je eigen ervaringen dan hoef je dat soort leugens niet toe te voegen. Dan kun je ook gewoon alleen met je tranentrekker verhaal komen.

 

Jouw "ervaringen" zijn inderdaad geen bewijs. Gewoon nooit. Dat is hooguit een anecdote, omdat mensen gewoon niet altijd in staat zijn om de waarheid te vertellen. Zeker de mensen die bij voorbaat beginnen te liegen kun je nauwelijks serieus nemen.

 

Als je nou van duizenden mensen de ervaringen neemt en daar een analyse van maakt is het een "bewijs". Dat hebben ze gedaan en dan is de conclusie dat die Bedrocan soorten gewoon werken. Daarom zijn er steeds meer landen die het spul willen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Obiwan ,

 

Allereerst lang doorkoken beinvloed de kracht en de werking , probeer eens niet meer doorkoken .

 

Helpt bij jou de thee ?

 

Op aanraden van een kennis gebruik ik wietolie een paar druppels onder de tong en ik slaap beter en dieper .

Dus olie is voordeliger .

 

Wel is het belangrijk van welke wietsoorten de olie gemaakt wordt , de ene soort is de andere niet , ook moet er veel cbd in voorkomen en niet teveel thc .

Tevens belangrijk is de sterkte , hoeveel is de verdunning .

 

Wel eens gedacht om zelf te kweken en zelf olie maken ? Alles is beter dan die rommel van de apotheek .

Ik heb vorig jaar olie gemaakt van mijn planten in de tuin, ik moet zeggen dat deze veel beter en natuurlijker is dan in de apotheek. en puur natuur . Daar ik dagelijks heel veel daglicht en zon heb is de kwaliteit veel beter en gezonder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vorig jaar olie gemaakt van mijn planten in de tuin, ik moet zeggen dat deze veel beter en natuurlijker is dan in de apotheek. en puur natuur . Daar ik dagelijks heel veel daglicht en zon heb is de kwaliteit veel beter en gezonder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is een onderzoek uit 2002?

jawel echt update.

Tsja dat is het onderzoek waar je held konopi mee komt. Het is niet mijn schuld dat hij "jouw" agenda zo slecht verdedigt en daarmee juist mijn gelijk aantoont.

 

"" Waar komnopi dan bij verzint dat als het 2 weken verouderd""

dat verzint hij niet dat staat in de verkorte tussentijdse versie, die heb je dus helemaal niet gelezen.

Er staat letterlijk boven dat er nauwelijks terpenen verloren gaan. Dan kun je niet concluderen dat alle terpenen wel eens verloren zouden kunnen zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor als je begrijpend zou kunnen lezen.

 

Ik begrijip nu pas dat je geen enkel verschil ziet tussen subjectieve waarneming

en beargumenteerde discussie.,

Daarom is het voor jou zo makkelijk om iedere "andere"mening te bagatelliseren en af te doen met"gemekker"

Dat is precies jouw probleem. Je denkt dat het een kwestie van "mening" is en dat alles aan je agenda moet voldoen waardoor je gewoon feiten overboord kunt gooien als ze je niet bevallen.

 

Ik corrigeer alleen feitelijk onjuiste beweringen. Dat heeft helemaal niets met meningen te maken.

 

Die opmerkingen over hoeveelheden verloren terpenen door bestraling zijn feitelijk toetsbare beweringen. Dus als er uit onderzoeken blijkt dat slechts minimale hoeveelheden van de terpenen verdwijnen, dan kun je uit dat onderzoek niet concluderen dat er nauwelijks terpenen overblijven of dat het product doodgestraald is.

 

Ook jou opmerking dat er voor- en na het bestralen wordt geanalyseerd getuigt van onkunde van het proces.

Als dit waar zou zijn zou deze discussie namelijk niet nodig zijn,

Wederom zijn je leeskunsten abominabel. Echt niet normaal hoor. Ik schreef:

alsof Bedrocan niet al lang de voor en na wiet vergeleken heeft

Ik zeg dus overduidelijk niet dat ze dat altijd doen of dat het onderdeel van het proces zou zijn, maar dat ze dat geheid EEN KEER gedaan hebben.

 

Denk je serieus dat ze dan niet op zijn minst één keer een test voor en na het bestralen hebben laten doen? Denk je dat het een soort magie is om wat in een lab te laten testen? Ze moeten bergen van die tests (laten) doen omdat ze moeten aantonen dat hun product iedere keer dezelfde samenstelling heeft.

 

Bedrocan geeft zelf aan dat ze ook wel zonder dat bestralen kunnen. Dat zeggen ze ook niet zonder reden. Ze zullen ook van dat bestralen af willen, maar voorlopig moeten ze dat blijven doen om de medicinale status te behouden. Hun insteek zal eerder zijn dat ze willen aantonen dat ze de hoeveelheden pathogenen ook wel op andere manieren binnen de perken kunnen houden.

 

Vraag je maar eens af waarom deze testen nooit gepubliceerd zijn

en waarom er analyse wordt gedaan voordat er bestraald wordt,

zou men dan iets te verbergen hebben?

Ik kan die analyses gewoon vinden, maar ja ik heb geen copietjes van de kassabonnetjes dus dan is die analyse voor jullie nutteloos. Zo werkt dat helaas als je denkt dat meningen hetzelfde zijn als feiten.

 

Er is bovendien dus al een voorlopige conclusie uitgekomen van dat onderzoek dat er ook in dit geval weer nauwelijks terpenen verdwijnen. Net zoals bij alle voorgaande onderzoeken over dit onderwerp. Dus je kunt ophouden met vage insinuaties dat het mogelijk wel eens zou kunnen zijn dat ...

 

Trots op dit product?

yeah right....

dat blijkt ook uit de kamervragen die op dit moment behandeld worden.

Dat is ook weer zo'n kinderachtige verdachtmaking. Die kamervragen gaan over de beperkte keuze en dat patienten zelf wiet zouden moeten kunnen kweken. Plus of het maken van cannabisolie van Bedrocan soortjes door apotheken wel legaal is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het feit is dat het alleen werkt voor degene die nog nooit echte medicinale cannabis heeft gebruikt, dat is bij ons niet het geval en dat is ook een feit. Hetzelfde dat een recreatief roker nooit de helende effecten zal ervaren zoals een patient...

 

En ze bestralen om hun medische status te houden hmm gaan ze dan van de patient uit?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch wel moeilijk om dat onderzoek uit 2002 even zelf naar voren te halen & dan in te lezen.De dosis die daar toegepast werd wel met een Cesium-137 bron ipv Co-60 was max 3kGy, dus niet extreem hoog dus.Health Canada past een dosis toe van 10 kGy & het BMC past een dosis toe >10kGy, blijkt uit dit document klik

 

13568414294_9ba67e1205_z.jpg

 

bedica.jpg

 

Als we kijken naar de tevredenheid van de patiënten hier in Nederland die de producten van Bedrocan gebruiken of gebruikt hebben & een cijfer mogen toepassen dan krijg je dit

 

Wat is je algemene ervaring bij het gebruik van deze Bedrocan soorten? – Geef aan per soort op een schaal hoe je die waardeert met 0=slecht tot 10= heel goed. (Bedrocan Bediol Bedrolite Bedica Bedrobinol) Max 200 tekens

 

Bedrocan gemiddeld een 7

Bediol gemiddeld een 6

Bedica gemiddeld een 3

Bedrobinol gemiddeld een 5

Bedrolite gemiddeld een 2

 

bron:pgmcg

 

Kwam nog een filmpje van een Duitse patient tegen op YT & daar betaal je dan 120 euro voor.

 

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij kwam met dat onderzoek aanzetten en je weet dondersgoed dat er zat onderzoeken zijn waar ook op 10 kGy getest is en die ook nauwelijks verschil in terpenen gaven. Zelfs op 30kGy is er met dit soort onderzoeken nauwelijks verlies aan terpenen aangetoond. Zeker niet in die mate dat je er de waardering "doodgestraald" of "bevat amper nog werkzame bestanddelen" aan kan geven.

 

Er staat ">=10kGy" en dat komt dus neer op 10kGy net zoals in Canada. Het gaat erom dat ze niet onder die 10 mogen komen omdat dat een eis is van het ministerie.

 

Het is ergens wel lief dat je het krampachtig blijft proberen voor je vriendjes op de tribune, maar we hebben nota bene de eerste conclusies al van dat onderzoek bij Bedrocan dat er slechts "een heel klein deel van de terpenen verdwijnt". Dus wat heeft het voor zin om net te blijven doen alsof je zeker weet dat er nauwelijks terpenen over blijven? Je kunt niet discussieren over feiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een onderzoek met Majoraan waaruit blijkt dat op 15 kGy grotendeels van de terpenen verdwijnen & waar is trouwens het onderzoek dat het roken van gegammastraalde cannabis veilig is & die is er niet.Medicinale Cannabis is geen keukenkruid die je over je eten heen strooit.

Deel van de soorten worden ook gegranuleerd aangeboden, heb je ook al verlies, tenzij ze misschien cryogeen vermalen.In Canada blijven de toppen gewoon ongemoeid.

 

Trouwens wat weet jij nu van terpenen af.Je kan nog geen eens zelf een goeie beschrijving geven wat jezelf kweekt.Hoe omschrijf jij zoet, is dat honingzoet, amberzoet? zelfs met fruitig (mango, papaya, citrus etc).Zou zeggen ga je neus eens trainen, zodat je een betere beschrijving kan geven, wanneer men dat vraagt, voordat je hier als hoogverwaande professor iedereen probeert af te bekken met je zogenaamde wetenschappelijke kennis;

 

124b55a9b986e52bb7f40cd55efacf23.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En bedankt maar weer voor het steeds verder onderbouwen van mijn gelijk (zelfs in 1995 al!):

These results prove that 10 kGy is a sufficiently high dose to eliminate the micro-organisms in spices, causing only slight changes in the flavouring materials.

 

Zoals gezegd gaat het me niet om meningen maar om feiten. Daar is namelijk geen discussie over mogelijk. Ondanks dat jullie blijkbaar denken van wel. Ik hoef ook niet pretentieus net te doen alsof ik alle terpenen herken om een simpelweg feitelijk foute bewering te kunnen tegenspreken.

 

Ik vraag er ook niet om dat je steeds weer met allerlei andere nonsens aan komt zeilen als je uitgeluld bent. Ik vraag je alleen om niet te liegen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Hou je gewoon bij de feiten en je hebt van mij geen last.

Edited by Wietefras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan je aandelen nu stijgen?? Dat is bij 10 kGy voor keukenkruiden, maat >10 kGy is wat hier toegepast, wordt.Het onderzoek uit 2002 paste een dosis toe van 3kGy, maar dat wil je nu weer niet zien.De feiten uit de praktijk laten zien dat wat uit het potje komt naar meut ruikt & niet naar wiet.Zeker nooit van organoleptisch onderzoek gehoord.De feiten uit de praktijk laten ook zien dmv een enquete dat 3 variëteiten van de 5 een onvoldoende tot een zware onvoldoende krijgen, dus zou zeggen er is werk aan de winkel.

 

Oja om je vraag nog te beantwoorden wat er mis is met funding door big agri bedrijven, zou ik dit filmpje maar eens bekijken.Grotendeels van de mensen in de VS leven van voedselbonnen & daar kan je echt geen biovoeding voor halen.Wat je dan krijgt is goedkoop voedsel die invloed hebben op gedrag & omvang.

 

http://www.liveleak.com/view?i=a13_1459062262

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zegt dat er amper terpenen zitten of dat het doogestraald is dan is dat gewoon een aantoonbaar incorrecte bewering. Hou toch eens op met liegen :thumbsdown:

 

Je springt op de verkeerde haverkist hier vrind, ik post als mede patiënt en niet als wetenschapper.

Dat jij er vervolgens van alles van maakt en persoonlijk mensen ergens op afrekent vindt ik jammer, ik had je net ff wat hoger zitten wat dat aangaat.

 

Definitie van liegen is dat je iets bewust doet, nogmaals, ik post vanuit mijn ervaring en onderzoek en dat is (helaas) wat beperkt, ik zou graag anders zien maar het gaat niet.

 

Je hebt het over begrijpend lezen, mensen begrijpen is ook een kunst :innocent:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt wel of Wietefrats zelf de witte jas aan heef en meningen of beoordelingen van de patiënt in dit geval Lost child in twijfel trekt of zelfs beweert dat ie liegt WTF haha....waar heb ik dat nou toch vaker gezien?

 

Heb je zelf wel eens bedrocan meuk gerookt/gedampt of olie van gemaakt, wij wel nameljk omdat een patient er 763 euro voor betaald voor de hele maand hebben we geprobeerd er alles uit te halen wat er in zit. Nou het is dramatisch wat daar nog aan werkzame stoffen in zitten als je het gaat vergelijken met organisch gekweekte cannabis. Trial en error bracht ons zover geen papiertjes......

 

 

@Lost child

 

Probeer het is 100% organisch en je wiet is ook na 5 weken nog heerlijk aromatisch en smeuig, onze wiet droogt bijna niet uit.

 

Pg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is bij 10 kGy voor keukenkruiden, maat >10 kGy is wat hier toegepast, wordt.
Leuk geprobeerd, maar zoals ik al eerder zei, in die testrapporten staat ">=10" en dat staat gewoon voor "10kGy en zeker niet minder".

 

Je springt op de verkeerde haverkist hier vrind, ik post als mede patiënt en niet als wetenschapper.
Prima man. Het gaat mij er gewoon om dat er geen foute beweringen voor feiten versleten gaan worden. Jammer dat je er geen goeie ervaringen mee had, maar ik ben het ook zeker met de klagende patienten eens dat ze gewoon zelf hun eigen wiet zouden moeten kunnen kweken. Laat onverlet dat zelfs als je het ergens wel of niet mee eens bent dat je je dan bij de feiten moet houden. Er gaat al genoeg onzin rond in dit wereldje en er zijn er een paar die vanuit hun ideologie graag dit soort leugens in stand houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feit is dat er een bedrijf achter zit met een bepaald verdien model, die staan niet achter hun patienten en laat het echt koud of het echt werkt of niet.

 

Feit is ook dat jou plantenkennis Wietefrats niet verder rijkt dan je neus lang is aangezien je net een test achter de rug hebt en werkelijk niet weet wat er met je planten gebeurt is of aan de hand is......laat staan dat je ook maar iets van terpenen afweet.

 

Ik wil het je best even uitleggen als je dat wil?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...