Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DonkeyKush

Invloed Van Andere Plantsoorten?

Recommended Posts

Dag heren,

 

Ik kom eens uit de Indoor sectie gekropen en kom jullie hier wat lastig vallen :P

 

Op mijn dakterras wil ik graag deze zomer een outdoorplant zetten om mijn horizon te verbreden zeg maar.

 

Nu heb ik ook enkele andere planten staan aangezien ik mijn terras graag een beetje aankleed maar nu vraag ik mij af of ik geen invloeden ga krijgen van andere planten? Ik weet dat bv. fruit invloed heeft op wiet maar geld dit ook voor bv. Olijven en Chillipepers?

 

Ben een beetje een tuintje aan het aanleggen maar het laatste dat ik wil is dat ik een half jaar een vrouwtje verzorg en dat het niets word :(

 

Heeft iemand een leuke aanrader om buiten te growen? Ben meer into stoned met een zoet smaak. bv. Lemon Haze, Strawberry Haze of Bubblegum.

 

Alvast bedankt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat bv. fruit invloed heeft op wiet...

 

Verklaar je nader.

 

Een wietplant zal geen last hebben van aardbeienplanten en dergelijke.

En olijven groeien aan een boom.

 

het laatste dat ik wil is dat ik een half jaar een vrouwtje verzorg en dat het niets word :(

 

Dus je wilt garantie?

Dat kan niemand je geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten voeren onder de grond en boven de grond strijd voor voeding en licht, hoe dit precies in zijn werk gaat tussen eenzelfde plantensoort kan je terug vinden door te googlen, of- en hoe dit proces bij andere plantensoorten werkt en hoe dit gaat tussen verschillende plantensoorten die naast elkaar staan is mij in ieder geval onduidelijk maar er zal vast wel wat over te vinden zijn.

 

Als je een half jaar een plant verzorgt en t word niks dan doe je toch iets niet goed.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee. Dit jaar ga ik voor de eerste keer eens een plant buiten zetten. En met 'dat het niets word' heb ik het over toprot bv. Heb zulke problemen nooit gehad dusja.. Back to basics dan maar :)

 

Maar ik weet dat planten elkaar beïnvloeden zoals net is gezegd. Alleen vraag ik me af of mijn olijfboom niet gaat fucken met mijn meisje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rot komt er altijd in, dat is het spelletje. Wint de rot of win jij thats the game.

 

Als je rot spot kun je proberen het beperkt te houden door de geinfecteerde stukken ruim weg te knippen liever iets teveel dan te weinig. Gaat het echt om zich heen grijpen moet je oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, the same als bij rot indoor. Maar heb gewoon volgens mij sinds dag 1 toen ik begon met growen altijd enorm veel geluk gehad, nooit ziektes of zware problemen gehad en met outdoor lijkt het precies gewoon gokken of het goedkomt of niet. Dus buiten gaan growen lijkt me best een grote shock.

 

Het is neit dat ik er veel verwachtingen van heb ofzo hoor; wil gewoon eens buiten een leuke plant hebben tussen de rest waar ik eens iets leuks van kan roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen speel jij voor God, in je tuin heb je weinig in te brengen, daar speelt iemand anders het.

 

Je olijfboom wordt stapelverliefd op die Canna meid pas maar op :hug:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, lijkt me vet ;) Hopelijk komen er deftige olijven af aangezien ik veel heb geïnvesteerd in de boom. Die dingen kosten geld :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan opgroeien en verzorgtijd of € ?

 

Ik ben van plan om olijf- of wat palmbomen in de tuin te zetten in grote potten en heb een mooi adres

laat ik de eigenaar vd 'GS' nu kennen en me jaren geleden af vragend waarom die trailer van ze helemaal aan de andere kant vd loods aan het inladen was en dan palmbomen, dat was toch geen Hollands Glorie zaak..

 

Klik

 

Jawel zei Steve met een grijns :icecream:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietplanten waar THC olijfjes aan groeien zou wel erg mooi zijn, maar jammer zal niet gebeuren.

 

Een flinke fruitboom of struik gebruikt natuurlijk flink meer voeding dan een wietplant en op een dakterras zal je dus zeer regelmatig moeten bijmesten.

Zolang alles voldoende voeding, water, zuurstof en licht krijgt kan alles prima naast elkaar groeien.

 

Zoek een paar snelle planten, autoflowers en semi autoflowers en lekker experimenteren.

Kijk anders ook hier eens voor wat info : http://www.outdoorkingseeds.com/guerilla-gids.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...