Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

De_Föhn

02X Kalashnikova 600W Hps Scrog

Recommended Posts

Goed dat je het probleem hebt gevonden, foto's zijn van augustus, betekent dat dat deze kweek inmiddels zo goed als afgerond is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man. Hulde aan de mannen van de growshop in Haarlem. Die gast die rook zelfs aan mijn blad materiaal dat ik de stek te laat had genomen. Mijn aarde gemeten. Had alles voor ze uitgetekend. Hij pikte het er na wat toelichting zo uit. "Hercirculatie"

 

Dacht er in ene aan. Wel handig om nog ff te melden. En kan ik ff dik doen met wat mooie plaatjes. Dat ook natuurlijk.

 

Nee. De batterij van mijn Camera was leeg :D. Deze heb ik gisteren gemaakt. Dit verslag was mijn eerste kweek in die kast. Heb daarna een rondje 15x Super Lemon Haze gedaan. Ook wat opstart problemen. Toen de beluchting opgelost. Dit is de derde ronde. 2x Lemon skunk, 6x super lemon haze, 2x Trainwreck en een Royal medic. Een bonte verzameling stekken die ik deze zomer verzamelt heb zo her en der lol. Niet efficient, wel lekker. Blijf een hobby bobber natuurlijk.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik de lucht die ik uit mijn kast blies aan de andere kant weer passief mijn kast in trok. Dat gaat niet werken.

 

Hier het zelfde probleem.

En ben dus aan het knutselen geslagen met mijn hokje.

De oude lucht gaat nu zeker weten niet terug komen en de nieuwe lucht is van een constante temperatuur.

Ook actief..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zat ik dus ook aan te denken. Aanzuiging van constante temperatuur. Blaas nu weg naar de centrale hal. Zuig aan vanuit het slaapkamerraam in de etage eronder. Dat is lastiger met het controleren van de temp. De centrale hal is altijd tussen de 17 en 21 graden, maar gaat mijn filtertje een keer stuk. Dan blaas ik het liever mijn eigen hal in dan bij de buren in de tuin. Van die keuzes die je dan moet maken lol.

 

"Verse aanvoer van Co2". Zoveel moeite gedaan om het allemaal op orde te krijgen en dat over het hoofd gezien. :S

Het groeit nu zo gigantisch mooi dat ik alweer zit te denken aan de volgende projecten, Cree Cobs, DWC undercurrent.... haha, maargoed eerst maar is oogsten na al dat zaaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...