Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Silent

Gouwe Ouwe.

Recommended Posts

Hallo daar, ik zal ff kort uit de doeken doen wie ik ben.

Ik ben i.d.d. een gouwe ouwe die na 25jaar uit de running geweest te zijn weer uit nood is gaan kweken vanwege 3 verschillende redenen.

 

Ten 1e: Een vrouw met reuma en artrose.

Ten 2e: Na jaren bikkelhard werken toch helaas failliet gegaan en in de schuldsanering gekomen.

Ten 3e: Omdat het een donders mooi plantje is.

 

Ik kom uit de tijd dat je zelf je eigen grondje maakte en kennis moest opdoen via via, aangezien er geen internet was.

Daarom kan ik mijzelf geen nieuweling noemen maar moet toegeven dat er in de jaren heel wat is verandert wat betreft documentatie, meststoffen, klimaatbeheersing etc. etc. maar dat gelukkig het plantje nog hetzelfde is gebleven.

Ik ga dus een heleboel van jullie leren [ een soort van nascholing dus ] maar denk dat ik hier ook diverse mensen van nut kan zijn met mijn ervaringen van vroeger.

 

Was getekend Silent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom oldtimer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ouwe, we kunnen mekaar een hand geven, mijn verhaal komt redelijk overeen met het jouwe. Hier gelukkig geen medische reden en heb ik het hoofd nog boven water weten te houden maar verder klinkt wat jij zegt mij bekend in de oren. Kijk.

 

Internet is prachtig, forums als dit zijn een geweldige hulp, dat hadden wij niet toen we vroeguh bezig waren. Ik vind het geweldig dat ik mee kan kijken met zoveel verschillende mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa silent

 

 

ja ik ben je a her en der tegengekomen al hier .

\maar toch nog ff welkom van af deze kant silent !!

helemaal goed helemaal leuk man

:specool :specool

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...