Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spongepot

"waarom Zie Ik Er Zo Uit?"

Recommended Posts

Hallo, mijn naam is Chronic. Zoals jullie kunnen zien zie ik er anders uit dan de bedoeling is. Mijn vriendinnen om me heen plagen me. Ze vinden dat ik eruit zie als een gemuteerde bassilicum plant, terwijl ik een mooie cannabis plantje wil zijn. Mijn vriendinnen beginnen mooi te groeien en hebben al een flinke bos haar. Ze doen al weddenschappen over wie het meeste okselhaar zal hebben, terwijl ik me afvraag of ik ooit wel van de grond zal komen. Ik groei namelijk erg slecht. Wat is er met mij aan de hand? En wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat het toch goed komt?

 

chronic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat op haar mischien een beetje tocht.

Voor de rest is het nog vroeg die trekt wel bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In nederland heb je als freak een goede kans op overleven...

In andere landen worden freaks al gauw verbannen..

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat op haar mischien een beetje tocht.

Voor de rest is het nog vroeg die trekt wel bij.

 

Ik zal haar eens een klein beetje ophogen, hopelijk dat ze dan iets minder op de tocht staat. En dat meer licht haar misschien wat goed doet.

 

 

In nederland heb je als freak een goede kans op overleven...

In andere landen worden freaks al gauw verbannen..

 

Nou, mijn volledige aandacht en liefde zal ze krijgen :) Ik zal om de paar dagen wel een foto posten met de voorgang van haar ontwikkeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

K weet niet hoe de rest erbij staat en of het de moeite waard is.

Als de rest er al ver bovenuit steekt is t denk k de moeite niet waard.

 

Maar iig suc6 ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, de rest is een stuk groter. Het gekke is dat de rechterkant van mijn tent opvallend veel beter gaat dan de linkerkant van mijn tent. Er hangt zowel links als rechts dezelfde lamp, zowel links als rechts komt er via een passieve ingang lucht binnen waarbij m'n filter in het midden van de tent hangt. Waar zou dit aan kunnen liggen?

 

Zou het kunnen liggen aan mijn normale ventilator die voor luchtcirculatie zorgt? Deze staat namelijk aan de rechterkant. En ik heb een tent van 2.40 meter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

kan er ook een klein mespuntje overbewatering meespelen ?

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het moment mijn dames nog zo jong en klein zijn, geef ik ze meestal om de 5 dagen water. Dit doe ik dan ook nog eens met zo'n dompel ding, waar je dan bijna een uur mee bezig bent, maar zo voorkom ik dat ze ineens een bak water in 1 keer krijgen. Ik stop mn vinger ook in de aarde om de voelen hoe droog of nat het is. Persoonlijk heb ik dan ook niet het idee dat het daaraan kan liggen, maar goed, ik weet natuurlijk ook niet alles :innocent: De rest van de dames krijgen net zo veel water (ik tel natuurlijk niet de druppels), en die zien er ontzettend mooi uit. Ze groeien ook als kool. Afin, ik geef haar sowieso een kans. Wie weet komt hier een nieuw gemuteerde wietsoort uit en verander je na het roken hiervan in een freak :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon elimineren dat mongooltje

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dr ook voor om dr eruit te halen ..

Maar zullen genoeg zijn die dr laten staan.

 

Ze gaat strekken geeft weinig en neemt ruimte in

Geef de rest een beetje meer ruimte paar dagen langer groeien en je hebt r veel meer aan.

 

Maar joh ieder zn ding

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...