Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
omg

belaazerd :(

Recommended Posts

geerde medemensen op dit forum :D , ik heb 1 vraagje of beter gezegd 2 :wOOt

ik heb eens voor 25 euro in rotterdam bij de Graspriet super polm gekoch , een vriend van me heeft het gekocht , ik kreeg nie veel ik kreeg zo ongeveer 1.5 dobbelstenen hasj :S ... heeft die vriend me belaazerd of is dat nouw die shop.. die vriend van me zegt dat hij altijd zo weineg krijgt , en dan vraag ik vandaag een vriend van op school hoeveel huj krijgt en dan zegt die .. ik krijg zeker zo 10 cm lang repje van 2*2*1 cm groot hasj reepje ... en kent iemand van julie een koffeshop in Rotterdam in de omgeving zuidplein , hartelijk bedankt bij voorbaat maar heben coffeshops geen bonetjes ofzow :) ... en ... wat zou ik het beste volgens julie doe ... ik wil hasj heben veel hasj :execute .. maar ik will wel zuivere hasj heben zonder dat er rotzooi in zit :verrygood .... en mja... ik gaa nie meer trug naar de graspriet ... ik heb er gewoon geen vertrouwen meer in ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe,

 

sensi geeft altijd gigantische blokken hash voor weinig, maar of dat nu goede hash is...

 

je moet maar zo denken, goede hash is duur. dus als die shop meende een stukie top stuf aan te bieden dan kan die 1.5 dobbelsteen voor 25 euro wel kloppen.

 

wil je er achterkomen of je vriend je verneukt heeft dan zou ik nog 's x dezelfde stuf haluh... dan weet je 't cker

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja ... ik zal gewoon zegen tegen men m8 als je me belzaazerd heb dan hoef je nie meer te koomen en mag je op rotten :D ... maar is polm zo duur ? of super polm ??? en mja... ik will wel wat goedkoopere hasj :wOOt ... moet wel heb nie zoveel geld .... en bij hasj zie je nie zulke effecten als roode oogen en dergelijke ... maar kunen julie mij nog mss een goede shopin rotterdam zegen waaar je heeeeeeel veeeeel hasj krijg voor heeeeeeeeeel weineg geld ..... en .. weeten julie meteen waar ik zon joint roller kan koopen omdat ik nie eens shag kan draaien rooken is ook ongezond ... dus ..... ik rook nie aleen bl0wen :) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom is 't beter als je zelf je wiet/hash haalt :verrygood

 

En als dat niet lukt kan je altijd proberen een 'WietTax" te bellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

plz... ik ben 15 dus hij moet et doen ... en ,... eknt nog iemand een sho[p die egt gigantische bloken hasj verkoopt voor kleine prijzen ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

:unsure: plz..... ik vraah om hulp ..... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha een paar shops in de buurt van zuidplein zijn Bilbao, Sultan, & Charlois.

goeie hash is altijd duur. dus kom uit die illusie dat je Gigantische blokken hash voor weinning geld kan krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha een paar shops in de buurt van zuidplein zijn Bilbao, Sultan, & Charlois.

goeie hash is altijd duur. dus kom uit die illusie dat je Gigantische blokken hash voor weinning geld kan krijgen.

klopt helemaal wat je zegt je krijgt echt niet super veel voor weinig allemaal gelul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan word et libaneese :verrygood of ketama mar geen super ketamaa omdat ik daarvoor geen geld heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

das geen waar :)

 

hier iig lekker nie :D

de hash is in de shop waar ik naar toe ga lekker

net zo duur of goedkoper dan de wiet die ze verkope

dr zit toevallig polm bij... 3 E de gr.

 

maar ja das ''mijn prijs'', die IK dus betaal

en niet iedereen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwaliteit kost nou eenmaal geld.Als je goedkope troep haalt moet je er veel van ingooien, de smaak is slecht en je voelt er weinig van :D Koop je duurdere shit,moet je er weinig ingooien,is de smaak goed en word je lekker stooned.. :) Keus lijkt me niet zo moeilijk.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je wordt gewoon in je poepertje genomen door je vriend, voor 25 euro krijg je zeker wel 2.5 gram in de shoptenzij je bubble hasj ofzao haalt (20 euro de gram)

 

good luck met smoken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAAR , kenen julie een naam van een van de goedkoopste maroc , mag nie duurder zijn dan 3 euro :D .... hartelijk bedankt bij voorbaat :verrygood

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAAR , kenen julie een naam van een van de goedkoopste maroc , mag nie duurder zijn dan 3 euro :D .... hartelijk bedankt bij voorbaat :verrygood

:)

Jongen als je wil blowen moet je geld hebben.. En als je dat niet hebt dan moet je maar genoegen nemen met minder.. pff

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer ..... julie moeten ook een beetje begrijpen datk op het vwo zit en ook GEEN werk heb ..... mja ... dat zijn dorpen nou eenmaal ... maar ik heb wel keiharde NLX geregld voor 5 euro voor 1.1-1.2 gram dat is echt shit als ik een klein stikie draai met een haklve toppje dan word ik knetter :D :) :verrygood :execute :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha als ik het zo hoor moet je aan de band hasj gaan; heel goedkoop (wordt veel verkocht in het buitenland) maar je wordt er niet stoned van als je neredrlandse shit gewent bent :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je in een dorp woont is het dan geen idee om volgend jaar ergens in een weiland of bos een paar plantjes te guerilla farmen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehmm... een dorp in de buurt van europort .... en mss gaa ik ffies naar maasluis om een plaats op te zoeken die ervoor ideaaal is ... maar ja ... ik gebruik hasj (ik will het gebruiknme) omdat je men ouders dan nie zien dat ik een slappe lach heb :verrygood ... maar anders word het maar keihard nederwiet :D ... maar tog hasj vindk lekkerder :wOOt ... en voor 5 euro kan je nie eens een gram goede koopen ... :unsure: :) :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa maar dat heeft GEEN ene kwaliteit ... aik wil polm voor 3 a 4 euro maximaal ... :verrygood :D ..... als er dat5 zou betsaan zou alels veranderen :)

thx voor al die antwoorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...