Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
El capitano

Random Vragen

Recommended Posts

Kdacht al hahaha :P

ik zij dat ook meteen tegen die gab van me Die ze kon regelen maar hij hij gelijk van hou op man daar hoef je je niet druk om te maken 100procent stek! Anders zou ik ze zeker niet aan nemen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, we komen er wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf ook met Co2 gespeeld in een hok met twee lampen. Moet zeggen dat het me niets heeft opgeleverd dan moeite, oogst bleef gelijk.

 

Werkte met een fles en handmatig stellen van een kraantje met waterkolom voor de bubbels. Magnetische klep was uitgerust met timer, 60sec dicht/1sec open, alleen met lampen aan. Een simpele co2 wandsensor(ong €150,-) klokte waardes rond 600/700 cuntinue overdag. Zo had ik voor onder €250,- een simpele co2 set welke goed werkt.

 

Van echt knal resultaat kwa gewicht kon ik toen -met of zonder co2- niet spreken, en vindt ik ook niet heel interessant meer tov smaak en uitwerking van het eindproduct.

 

Heb er dus wel de spullen nog voor liggen, laat maar weten als je interesse hebt.

 

Nakkeau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar je gebruikte er geen oc bij??

 

Vior de kenners nog n vraag ik lees dat racker altijd bevochtiger erbij gebruikte om rv temp etcetc allemaal optimaal te laten zijn...nu heb ik laatst nog wat topics gelezen waarin stond beter geen bevochtiger te gebruiken..ivm aanslag op kappen etc etc ?? Wat mag ik nu aannemen ?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar je gebruikte er geen oc bij??

 

Vior de kenners nog n vraag ik lees dat racker altijd bevochtiger erbij gebruikte om rv temp etcetc allemaal optimaal te laten zijn...nu heb ik laatst nog wat topics gelezen waarin stond beter geen bevochtiger te gebruiken..ivm aanslag op kappen etc etc ?? Wat mag ik nu aannemen ?

je kan wel een luchtbevochtiger gebruiken maar het is beter als je er dan een kalkfilter bij neemt anders krijg je kalkaanslag in je fan van je opti en ook op je kappen maar de fan is denk belangrijker.en zorg dat de bevochtiger niet in de buurt van je generator staat vocht kan je vlam geel worden en komen er giftige stoffen vrij of te veel CO2..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luchtbevochtiger is niet nodig.. krijg je kalk in je koelblok. Gaat je opti van naar de klote..

 

Heb je bijvoorbeeld veel watt op een meter en moet je dan toch bevochtigen..

 

Neem dan deze.. http://tuincentrumholland.com/nl/luchtbevochtigers/3830-he402-luchtbevochtiger-10l-p-u.html

 

Zou wel die boosterpomp er bij nemen..

 

Cannaz heeft ook een leuk verslag..

 

"Cannaz grote verbouwing" heet die

 

Heeft 3 of 4 verslagen van dat hokje. Gaat veel fout met gif andere problemen..

 

Dus veel hulp in dat verslag.. (altijd handig om van andere hun fouten te leren..)

 

Vind het ook nog steeds jammer dat groene mugs verslagen zijn verwijderd. :(

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar je gebruikte er geen oc bij??

 

Vior de kenners nog n vraag ik lees dat racker altijd bevochtiger erbij gebruikte om rv temp etcetc allemaal optimaal te laten zijn...nu heb ik laatst nog wat topics gelezen waarin stond beter geen bevochtiger te gebruiken..ivm aanslag op kappen etc etc ?? Wat mag ik nu aannemen ?

 

Geen bevochtiger. Zei hij zelf later ook nog.

 

Of je moet te lage rv hebben maar dan alleen via een adabiatische bevochtiger

 

 

Edit: zie dat het antwoord hierboven ook al gegeven was

Edited by Boefje030

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ja hoor, de vezelachtige, snelgroeiende CANNABIS SATIVA blijkt beter Co2 uit de lucht op te nemen als bomen. Er moet meer (lees alle polders der uit en cannabis eoutdoor gekweekt worden (lees alle polders der uit en cannabis erin) om klimaatverarming tegen te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry,

 

Klimaatvervuiling ipv klimaatverarming

 

 

Ligt niet aan uw ogen,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...