Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gothdragon

CO2 Tabs

Recommended Posts

Ok ik heb alle mogelijke zoek mogelijkheden geprobeerd maar er is dus geen topic over co2 dan die over gisting. Mijn vraag is hoe werken die CO2 tabs van NO Mercy nou precies ? De co2 komt vrij op het moment dat je deze oplost in water, ok. Maar komt de co2 dan vrij in de lucht of blijft de co2 in je voeding hangen waardoor deze opgenomen word door de wortels ? What's the clue here? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, de Co2 blijft een tijd in je voedingsvat hangen en nee, het wordt niet opgenomen door de wortels. Is allemaal een onzin-verkopppraatje om je het geld uit de zakken te kloppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik rondneus op de site van nomercy, valt het me juist op dat ze juist géén gelikte verkooppraatjes houden. Ik vind hun prijzen ook alleszins redelijk. Probeer elders maar eens aan zaadjes te komen voor 75 cent per stuk. Ook zo'n pot CO2 tabs vind ik niet duur (ik dacht een euro of 8).

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow 75 cent per stuk ? Maar dan weet je niet of het mannen of vrouwtjes zijn natuurlijk ? Of is dat het 99.9% vrouwelijk zaad ? Dat is wel vet,

 

k ga die co2 tabs toch proberen, al heb ik begrepen dat de pH dan wel kan oplopen

 

nou ja pleur toch altijd een dopje pH- op een voedingsbak van mijn growbox...

 

k meet eigenlijk nooit, alleen goed kijken wat de plant doet en anticiperen op haar needs.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, de Co2 blijft een tijd in je voedingsvat hangen en nee, het wordt niet opgenomen door de wortels. Is allemaal een onzin-verkopppraatje om je het geld uit de zakken te kloppen.

Als er één man bestaat die geen verkooppraatjes houdt dan is het Cees van nomercy wel . Die tabs zijn al jaren te koop ,als het onzin was dan waren ze al uit de handel!!!

 

Er is ook uitgebreidt onderzoek verricht naar CO2 in opdracht van nomercy , zoek maar eens op hun site.

 

Op dit moment heeft cees geen vrouwelijk zaad te koop , wel heeft hij het normale zaad voor 75€cent per stuk te koop,wanneer je er 250 afneemt . Wil je er maar 10 ofzo dan kun je die online wel ergens bestellen ,bv bij Aliën maar dan betaal je een euro of 15 voor 10 zaden, wat nog steeds niet duur is in vergelijking met andere merken .

Share this post


Link to post
Share on other sites
k ga die co2 tabs toch proberen, al heb ik begrepen dat de pH dan wel kan oplopen

 

De pH daalt juist door het toevoegen van CO2.

Ik weet niet of je dat ook bedoelde maar ik zet het er voor de zekerheid maar ff bij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar er zit ook Magnesiumsulfaat in die tabs , en dat zorgt voor een tijdelijke verhoging van de ph .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...