Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HackTheSystem

Ongeval Met Scooter, Betrokkene Partij Wilt Niet Meewerken, Wat Nu?

Recommended Posts

Junk na afgetuigd ivm eigen rechter bij zijn mede junkies en de dealer: ja die gast heb me afgetuigd.

Jij bent ook heel vindbaar en wat ik zei was niet dat je moet gaan schooieren maar soms een andere keuze kan maken die je misschien geld kost maar later wel eens de beste keuze ooit kon zijn.

 

Vraagje aan allen die menen dat je maar verhaal moet gaan halen: heb jij zelf wel eens (of een naaste) mot gehad met een junk en omdat je in je recht stond dacht je dat het recht je ook dekte, ga er niet bij voorbaat van uit maar houdt er rekening mee dat in elkaar gemept worden een junk amper wat doet en hij wel in de scene zit van 'verkeerde mensen' en die 'verkeerde mensen' reageren dan zo op het verhaal zoals de meesten hier op jouw verhaal reageren: goh die mot ff mores geleerd worden.

 

Naast de mogelijke nasleep trammelant met de junk(en)(een junk is nooit alleen..) mag jij straks en gaan zitten, en de maatschappelijke consequenties gaan dragen omdat jij je recht halen ohzo belangrijk vindt, wijs.

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand springt in de bres voor een junk en 4-5 van die zombies worden aangepakt met een knip van een vinger.

Dit is gewoon een persoonlijke kwestie geworden. Ik gun het hen niet weg te komen met iets wat ze willens en wetens hebben gedaan en een ander met de gebakken peren laten zitten, dan vraag je er gewoon om.

Ik ga hier niet lopen opscheppen maar ik kan er voor kiezen een groot probleem te zijn voor hen die lastig willen zijn, dus ik ben niet zo'n geschrokken type als je begrijpt wat ik bedoel. Het gaat maar om peanuts, maar ze lachen en dat wil ik ze absoluut ontnemen vlak vóór de kerstdagen nog.

en ze op die manier een gelukkig nieuwjaar wensen met een duidelijke boodschap.

 

vooralsnog geen bericht van de verzekering maar dat kan nog wel een week of twee weken duren nu iedereen fraude gaat lopen plegen met volgelopen huiskamers die blank staan bla bla bla om wat over te houden voor de aankomende feestdagen dus geduld is een schone zaak.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel slim om op een openbaar forum te zetten dat je voor eigen rechter gaat spelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net zo slim als al die verslagen toch?

 

Misschien zet ik het er wel strategisch nee in de hoop dat die junk meeleest en zich bedenkt.

 

Altijd zulke opmerkingen, het halve forum staat er vol mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe je het verder regelt is geheel aan jou, maar dit topic heeft niks op dit forum te zoeken.

 

:closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...