Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pope

Marok maken

Recommended Posts

Yup dat is de manier! heel veel hars verzamelen en een hydraulische pers gebruiken! Dan is je hash uberhard ja...

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt eraan welke Marok hash je bedoeld , er zijn ook zachtere soorten.

 

De geoogste planten worden eerst als geheel te drogen gelegd en daarna zo'n 3 maanden opgeslagen , daarna komen de diverse zeef processen . De eerste keer zeven levert steeds de beste stuff op , naarmate ze langer zeven wordt de kwaliteit steeds minder .

 

De smaak van echte marok kun je hier niet verkrijgen met nederwiet , omdat de planten daar heel anders zijn ,als gevolg van het klimaat en de gebruikte kweekmethode en het ras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de duidelijke uitleg.

Maar ik tracht niet de kwaliteit van Maroc, maar wél de substantie te evenaren.

 

Ik probeer volgende week eens met een bankschroef. Ik zal er een bescheiden fotoreportage van maken voor eventuele geïnteresseerden.

 

Dees weekend plaats ik mijn ervaring met de Ice-O-Lator online adh. foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat naar mijn ervaring heel goed werkt is je skuff in alluminiumfolie te verpakken, en dit vervolgens warm te persen, bv met een strijkijzer. aangezien ik geen vrouwen in huis heb ontbreekt ook een strijkijzer, dit heb ik opgelost door de in zlufolie verpakte hasj telkens boven een kaars te verwarmen en er vervolgens met een bierflesje overheen te rollen. na dit 4 a 5 keer gedaan te hebben was het resultaat een mooi stukje soepele, buigzame hasj. dus geen harde brokken ala goedkope marok, maar een wel een lekker plakje hasj wat kwa struktuur in de buurt komt van een sputnik oid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt voor de duidelijke uitleg.

Maar ik tracht niet de kwaliteit van Maroc, maar wél de substantie te evenaren.

 

Ik probeer volgende week eens met een bankschroef. Ik zal er een bescheiden fotoreportage van maken voor eventuele geïnteresseerden.

 

Dees weekend plaats ik mijn ervaring met de Ice-O-Lator online adh. foto's.

Bankschroef kan heel goed werken als je er ff een stukje gereedschap voor maakt. Een stukje van een cm of 5 metalen buis met een diameter die afhangkelijk is van de hoeveelheid die je wilt persen en een massieve metalen staaf die je net iets langer dan het sukje buis maakt. Het massieve stuk moet ruim in het stukje pijp passen . Je kunt hiermee je hash persen in de bankschroef.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat naar mijn ervaring heel goed werkt is je skuff in alluminiumfolie te verpakken, en dit vervolgens warm te persen, bv met een strijkijzer. aangezien ik geen vrouwen in huis heb ontbreekt ook een strijkijzer, dit heb ik opgelost door de in zlufolie verpakte hasj telkens boven een kaars te verwarmen en er vervolgens met een bierflesje overheen te rollen. na dit 4 a 5 keer gedaan te hebben was het resultaat een mooi stukje soepele, buigzame hasj. dus geen harde brokken ala goedkope marok, maar een wel een lekker plakje hasj wat kwa struktuur in de buurt komt van een sputnik oid

Vrouwen worden vervangen door bierflesjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een proefstukje hasj gemaakt.. onder mijn tafel poot :D :wOOt :execute en toen er zelf op gaan zitten en dan druk erop zetten.. hhaha maar ik was toch nog niet zwaar genoeg... :verrygood :)

 

Het wou wel maar het kan nog veel beter (na het drogen was het wel hard nou ja stevig.. je kon het nog wel met je vingers verkruimelen)

 

Wil het nu proberen met een grote machine klem, Ik denk daar meer druk mee te kunnen krijgen als met een gewone bankschroef...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wel iets hebben om de hash in te persen ,anders pers je het zo uit de machineklem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de kijkshop zag ik een kleine potkrik voor nog geen 9 euro. Daar kan je wel wat moois van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker weten ! daar kun je echt veel kracht mee uitoefenen, het nadeel is dat je een supersterke constructie moet maken om die kracht gecontroleerd te kunnen uitoefenen. Zelf gebruik ik ook een potkrik voor een heel ander doel : het persen van de stuwstof voor rockets , en andere pyrotechnische doelen, maar dat terzijde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , klopt!! De stammen en takken van cannabis geven trouwens uitstekende houtskool voorhet maken van bv buskruit, of raket brandstof ,enz..

 

Terug naar de hash : Weet iemand wat er gebeurbij het verhitten van hash? , volgens mij breekt thc dan ook af .

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ja, je zet een klein deel om naar CBN, daarom moet je het ook niet te lang verwarmen, gewoon genoeg warmte generen om het goed bij elkaar te persen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat idee had ik al ,vandaar dat ik altijd kokend water gebruik om een plastic zakje met de hash in te verhitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!

 

waarom marok maken als je ook ff gr33nf!ngers een belletje kunt geven :)

maar met verhitten wordt volgens mij ook veel afgebroken ja best zonde! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...