Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Vrouw Riskeert 30 Jaar Gevangenisstraf Omdat Ze Wiet Gebruikte

Recommended Posts

Afgelopen maand kwam Shona Banda uit de Amerikaanse staat Kansas in het nieuws toen haar zoon bij haar werd weggehaald omdat ze medicinale cannabis gebruikt tegen de ziekte van Crohn.

Het jongetje verdedigde tijdens een presentatie over drugs op school het gebruik van medicinale cannabis, waarna de school de autoriteiten en Jeugdzorg inschakelde. Op 24 maart werd er een inval gedaan in het huis van de vrouw. Tijdens de inval troffen agenten cannabisolie aan, zo meldde deWashington Post. Sinds Banda’s zoontje bij haar is weggehaald heeft ze hem maar één keer mogen zien.

“Dit slaat helemaal nergens op,” zei Banda. “Ten eerste heb ik mijn kind nooit in gevaar gebracht. Ten tweede is dit de minst giftige plant op aarde, nog veiliger om te gebruiken dan aspirine.”

Banda heeft verschillende YouTube-video’s gemaakt en een boek geschreven over haar behandeling. Afgelopen jaar kwam ze met een innovatieve en goedkope manier om cannabisolie voor medicinaal gebruik te maken.

“Jarenlang was ik genoodzaakt mijn kinderen op te voeden vanaf de bank. Ik kon nauwelijks bewegen,” zei Banda. “Ik kon geen goede moeder zijn toen ik ziek was. Nu ben ik een fantastische moeder.”

Ze begon pas cannabisolie te gebruiken nadat ze alle andere behandelingen al had geprobeerd en nadat ze te horen had gekregen dat ze terminaal was. Banda, die zichzelf inmiddels heeft aangegeven, riskeert 30 jaar gevangenisstraf.

Meerdere petities, die alles bij elkaar ruim 142.000 keer zijn ondertekend, roepen de autoriteiten op om alle aanklachten tegen Banda in te trekken. “Ik ben heel erg bang,” zei ze. “Ik kan niet geloven dat ik misschien 30 jaar de gevangenis in ga omdat ik probeerde mijn leven te redden.”

 

 

http://www.thepetitionsite.com/takeaction/955/134/362/

 

http://www.ninefornews.nl/vrouw-riskeert-30-jaar-gevangenisstraf-omdat-ze-cannabisolie-gebruikt-tegen-ziekte-van-crohn/

 

 

 

 

 

 

Bijlagen

 

 

 

 

Baas In Eigen Brein!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shona Banda is al jaren een motivatie voor me. Ze is gewoon een lieve moeder.

 

Te achterlijk voor woorden dit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En momenteel gaat het hier langzaam steeds meer dezelfde kant op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom is het ook zaak om publiekelijk je mond open te doen. Je stem te verheffen en actie ondernemen.

Samen sta je sterk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn nazistreken, het zal me niks verbazen als de nazi's hebben gewonnen en de hele wereld voor de gek houden dat ze verloren hebben qant overal ter weteld geld nog steeda de ergste slogun die ooit is bedacht en dat blijkt uit alles ook hier in nederland.

 

'arbeit macht frei"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meissie moet zich in andere staat vestigen, is probleem weg...

 

Daarom is het ook zaak om publiekelijk je mond open te doen. Je stem te verheffen en actie ondernemen.

Samen sta je sterk.

 

https://www.burgercomite-eu.nl/

300000 handtekeningen en je kan je democratisch laten gelden via een referendum, succes nl'ers ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I.d.d. kan ze naar een andere staat maar de federal police kan je in heel amerika oppakken(als ze maar willen),hun jurisdictie is HEEL noord-amerika.

Dus dan mag ze nog steeds achterom kijken,typisch voorbeeld van geen eigen gedachtengoed MOGEN hebben ookal werken de conventionele(lees commerciele) medicaties niet eens,je MOET hun chemische shit kopen!(zoals de rest v/d schaapjes)

Wat voor een trauma zal dat zoontje hebben nu?vanwege een beetje olie van zijn mams? nee!,door de veel te grove aanpak v/d police!(zoals gewoonlijk)

IEDEREEN MOET een baan van 9 tot 5 zodat je jezelf sufwerkt&ziek word,zodat je HUN medicaties kopen MOET...klinkt best wel nazi toch? maar zo gaat het wel intussen.

 

Open de ogen & open de geest...

 

 

This story kinda brings more then one tear to my eyes....it makes me boil!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...