Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Moerasgeest

De kutste smoke muziek verkiezing

Recommended Posts

mijn muziek smaak is gruwelijk breed. Ik luister van hardcore met die foute trainingspakken tot hardcore met die hanekammen. Maar ook veel blues, jazz tekno breakcore. Van alles eigenlijk. Ik heb een grote hekel aan de commerciele crap muziek die je doorgaans op mtv en tmf ziet. Muziek moet iets artistieks hebben, gevoel en emotie. Maar carnavals muziek spant echt de kroon blgh

 

ik denk dat we qua muziek dezelfde smaak hebben, zo kan ik losgaan op hardcore, maar ook op jazz, reggae, blues, nu-jazz (easy listening) als St. Germain e.d. af en toe een ouwe gouwe van de hardcore genre kan er wel in bij mij. Maar niet dat ik verder al mijn interesses daar leg o.i.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind hardcore lekkere muziek om bij te roken. voor sommigen ongegrijpelijk maar ik wordt er rustig van en dat strookt met het roken van een joint. en nee ik ben geen meeloper, luister deze muziek al 15 jaar en ga nog steeds uit. voor mij is r&b de meest irritantie muziek om een joint bij te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazz

Reggae

Hip-Hop

Drum 'n Base

70's :whistling

 

Gaan er allemaal in bij mij. MAAR, bij de volgende stylen wordt ik helemaal gek (en dan niet alleen bij het smoken):

 

Punk Rock

Heavy Metal

Hardcore

Smartlappen enz. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij graag : raggea, ragga, jungle, DnB, '60s.

wat ik echt niet kan hebben: jump, hardcore, rnb en hiphop (sommige franse wel)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor mij graag : raggea, ragga, jungle, DnB, '60s.

wat ik echt niet kan hebben: jump, hardcore, rnb en hiphop (sommige franse wel)...

 

En wat moet ik me voorstellen bij jungle dan?

 

Wilde apen en onder ontwikkelde mensen die op holle boomstammen aan het rammen zijn :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hardcore, hardstyle, hardtrance, trance, techno, goa, dNb, jungle, jump, jumpstyle, reagea, rap, r&b, hiphop, bleus, jazz en metal is top

 

Maar, punk, alle commerciele muziek ( ala 50cent ), pop, kermis/carnaval muziek haat ik :whistling

Edited by geoxkepoe

Share this post


Link to post
Share on other sites
het kutste is pop en technomuziek

en vooral happy hardcore

 

Duidelijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
het kutste is pop en technomuziek

en vooral happy hardcore

 

Duidelijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil ook zeker geen hardcore en metal en andere troep luisteren als ik een joint rook of stoned ben

geef mij maar hiphop dan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, gewoon iets wat relaxt is en waar je niet zo opgefokt van wordt (al die metal shit, hardcore e.d.)

gewoon chille muziek luisteren als je stoned bent (Reggae <_<).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiphop, regea da's het juiste materiaal. Al is lekker trippen op iets als the prodigy, of een lekkere slome techno bas van iets als radioABF (Alternative Bas Frequance) ook op zijn tijd wel lekker. En surf rock zoals Johnson doet het voor mij ook goed. Jazz is vaak wat te ingewikkeld als ik lijp ben, maar dat blijft ook heel mooie muziek.

Waar je bij mij inderdaad echt niet mee aan moet komen is schreeuwende metal of agressiverende hardcore, joh vind je het dan vreemd dat je bad gaat.. duuh als je daar naar luisterd, voor mij geld dat de gedachte alleen al niet relaxt is.

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles wat ik nuchter ook niet kan luisteren... Alhoewel metal en hardrock ook niet bepaald tot mijn favo nummers horen als ik high ben... :nerd

 

R&B :blink: wie dat heeft uitgevonden moet dus echt ff een dikke blow roken zodat die erachter komt hoe fucking irritant dat is als je stoned ben <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa R&B vind ik zeikerig en sloom. Drum&Bass is daarentegen veel sneller en flexer :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

supervage spacemuziek en dan op je mp3.

danzit je helemaal in je eigen wereldje en het versterkt altijd mijn stonede gevoel.

weet niet hoe het heet maar ga altijd gewoon beetje zoeken en downloaden, heb het trouwens over muziek die je de ene keer helemaal meesleurt en de andere keer hoor je opeens hele vage pliepjes en hoe tonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoned fietsen met muziek op is ook altijd nog heeeeerlijk om te doen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh op goede muziek, heb ik minder nood om een joint te roken dan op slechte muziek

ok je hebt goede muziek die je uitnodigd voor een joint, das een feit

maar als ik hardcore of speedcore hoor, geloof dan maar snel dat ik eerst een joint wil roken om me niet op die muziek te hoeven concentreren

op breakcore daarentegen moet ik zo helder mogelijk blijven want ik wordt der psychotisch van, hehe :rofl

op d'n'b heb ik meestal niet veel tijd om te smoken, zo veel en zo lang mogelijk een danske placeren, ahaaa ( na een tijd rol ik er wel ene al dansend omdat de nood het hoogst is hehe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha,man dit is lachen hoeveel mensen hier carnaval -en ski-hu muziek haten.Ik dacht dat ze in Nederland zo pro-carnaval waren :P :blink: ...Ik hoor die muziek echt nooit ergens,echt zelden...

 

Ik haat momenteel echt 1 liedje en f*ck ik weet de naam niet,maar tis its RnBachtig ,met zon wijf zonder constant zit te dansen...Echt een irritante stem,en die achtergrondmuziek :D ..Het wordt ongeveer 50 keer per dag gedraaid...Als iemand het weet zeg het me dan...Dat is echt KUTmuziek.

 

Hoor wel vrij veel graag.Gewoon niet die harcore etc...Voor de rest kan ik vrijwel alles apprecieren.EN hangt ook van men 'murgheid' en mood af.Nu heb ik St.Germain opstaan,maar daarjuist was het nog Jimi Hendrix etc.En de metal zal ook nog wel aan bod komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aight St. Germain.. die kom je niet vaak tegen :D

 

En een vrouw die danst met achtergrond muziek? Kan van alles zijn :P :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een onzin over hardcore, alle machtig.

 

Kutste smoke muziek? Ik zou het niet weten, gewoon muziek waarbij je je niet goed voelt denk ik he..

 

En wat moet ik me voorstellen bij jungle dan?

 

Wilde apen en onder ontwikkelde mensen die op holle boomstammen aan het rammen zijn :D

Neen, jungle is een muziek soort wat onder de vorm van "experimental" valt, het is een soort samensmelting van soorten. Het is tot stand gekomen door bepaalde engelse clubs waar house/acid samen kwam met hiphop tracks. Deze werd gedraaid op een laag bpm en kenmerkte zich door asynchrone ritmes.

 

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.. als je wat jungle tracks wilt moetj e maar even pm sturen :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen nederlandstalige smartlaps en geen ''yo, nigga, yoyoyo'.

Wat versta jij onder "yo, nigga yoyoyo"? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat versta jij onder "yo, nigga yoyoyo"? :D

50 cent en dergelijke neem ik aan :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...