Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vincent Vega

Eerste Kweek, 5 Maal Jack Herrer Autoflower

Recommended Posts

Beste vega

 

Op de.foto van 10-6 stonden ze ook al een paar dagen in de bloei ...

En met auto planten moet je nou eenmaal een goede groei periode hebben anders eindig je in de bloei

met kleine planten.

 

Maar ik vind ze ondanks ze klein zijn wel mooi erbij staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahhh dat is goed om te horen, ik heb nu 2x super lemon haze zaden en ga morgen wat spulletjes bestellen voor een klein kastje te maken in de schuur 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Vega,

 

De plantjes zien er goed uit, kun je het verschil in lengte afleiden van welke planten je wel en geen voeding geeft?

Dat ze zo klein zijn gaan bloeien maakt niets uit.

 

Gr Classic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Vega,

 

De plantjes zien er goed uit, kun je het verschil in lengte afleiden van welke planten je wel en geen voeding geeft?

Dat ze zo klein zijn gaan bloeien maakt niets uit.

 

Gr Classic

Nee eigenlijk niet.

Lekker soortje uitgekozen

jaaaa jack herrer is zo nice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal. Hier nog wat nieuwe foto's 18-6-15. Hoe komt het dat de ene plant veel donkerder is dan de andere?

35jgxgg.jpg

5dl6ba.jpg

11sfehj.jpg

b3r5p0.jpg

2ai0eo7.jpg

2w7gxg1.jpg

219oz7s.jpg

 

 

 

Ik ga die laatste kleine plant (michelangelo) er maar uit halen denk ik...

Vervangen voor een super lemon haze. daar ga ik er 1 binnen en 1 buiten van proberen.

 

 

PEACE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoelde meer die super lemon haze ....!

 

Ben meer van de haze met lekkere smaken

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje? kan ik 1 plant als moederplant gebruiken en daar zoveel mogenlijk stekjes afhalen?

 

Het zijn autoflowers toch? Die kan je volgens mij niet stekken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje? kan ik 1 plant als moederplant gebruiken en daar zoveel mogenlijk stekjes afhalen?

 

Het zijn autoflowers toch? Die kan je volgens mij niet stekken....

owwww jammer zeg, waarom niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omda je ze nie terug in de groei krijgt...

 

Zijn autoflowers...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom heb je 2(?) van je plantjes getopt?

 

En wat bedoel je met niet ontkiemt maar van zaad gegroeid? Want dat is gewoon hetzelfde. Ik veronderstel dat je ze in de aarde ontkiemt hebt ipv op watten. En ik denk dat je tijdens het ontkiemen enkele fouten moet gemaakt hebben want op je eerste foto lijken de eerste blaadjes vrij veel kleurverschillen te hebben ofwel zie ik het verkeerd maar ze zien er niet gezond uit op die foto.

 

Je hebt volgens mij je plantjes ook veel te lang in die kleine potten laten staan, en ik snap niet dat je ze in doorschijnende bekertjes zet. Dat zal de groei wat tegengehouden hebben. Ik zie dat je er een opvangvat onder had staan dus ik veronderstel dat je alleszins toch drainage gaatjes in de bekertjes had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom heb je 2(?) van je plantjes getopt?

 

En wat bedoel je met niet ontkiemt maar van zaad gegroeid? Want dat is gewoon hetzelfde. Ik veronderstel dat je ze in de aarde ontkiemt hebt ipv op watten. En ik denk dat je tijdens het ontkiemen enkele fouten moet gemaakt hebben want op je eerste foto lijken de eerste blaadjes vrij veel kleurverschillen te hebben ofwel zie ik het verkeerd maar ze zien er niet gezond uit op die foto.

 

Je hebt volgens mij je plantjes ook veel te lang in die kleine potten laten staan, en ik snap niet dat je ze in doorschijnende bekertjes zet. Dat zal de groei wat tegengehouden hebben. Ik zie dat je er een opvangvat onder had staan dus ik veronderstel dat je alleszins toch drainage gaatjes in de bekertjes had.

hey mayne, ik had er 2 getopt om het verschil te zien tussen wel en niet toppen. Ik bedoel dat ik ze in de aarde heb ontkiemt ja.

Ik denk inderdaad dat mijn planten daarom zo klein zijn gebleven en ze hebben te weinig zon gehad.

Ik zal morgen foto's maken want volgens mij zijn 2 er al klaar voor om te oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes kerel!

Dat is maar weer binnen. Doe je een rookverslagje wanneer het te roken is :innocent: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, ziet er goed uit. Heb ook net geoogst voor het eerst, jij hangt ze per takje op en veel meer blad eraf geknipt zie ik al.... is dat idd beter om gelijk te doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is makkelijker om dit gelijk te doen. de blaadjes worden namelijk erg slap of gaan krullen waardoor de met de schaar een stuk minder makkelijk te pakken zijn ;)

 

ziet er goed uit man :)

begrijp ik dat je nu nog een ronde gaat doen? daar lijkt het me iets te laat voor eigenlijk.. mja wie weet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is makkelijker om dit gelijk te doen. de blaadjes worden namelijk erg slap of gaan krullen waardoor de met de schaar een stuk minder makkelijk te pakken zijn ;)

 

ziet er goed uit man :)

begrijp ik dat je nu nog een ronde gaat doen? daar lijkt het me iets te laat voor eigenlijk.. mja wie weet..

Dank jullie wel, ja nog een ronde maar dan in een kastje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoeveel grammetjes heb je overgehouden na het drogen Vincent? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...