Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pope

Help, hash begint terug te brokkelen.

Recommended Posts

Hash uit de Ice-O-Lator:

Was na een paar uur drogen goed kneedbaar. Dagelijks 2X kneden en na een paar dagen had ik een mooi glanzende massa.

Heb deze dan in een ceder sigarenkistje gestopt om te 'rijpen'. Na 1 dag er eens uitgehaald om te kneden. Maar dit ging niet, van zodra ik begon te kneden verpulverde die en de glans is kompleet verdwenen.

Ziet er nu precies uit zoals die uit de Ice-O-Lator kwam :verrygood

 

Weet iemand de oorzaak? Het kistje dat te goed afsluit misschien? Komt het nog terug goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit ook 1 keer gehad, sinds die tijd doe ik niet meer kneden, maar persen mbv een klein hydraulisch auto krikje, dit bevalt me beter omdat het blokje hasj dan beter "heel" te houden is (ook na het drogen en kneden had ik last met verkruimelen...het hele blokje viel dan vaak uit elkaar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier verwarm ik het altijd ff zodat het samen kan smelten, en dan 2 mnden laten liggen en klaar :verrygood

 

uber hash!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien zou je het allemaal weer op iets kunnen verpoederen, dan goed verwarmen op een kachel ofzo, niet te heet natuurlijk, en dan proberen opnieuw in een stuk folie tussen je handen er een bonk van te persen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe je hash(poeder) in een waterdicht zakje ,en hang het in heet water.

Zo weet je zeker dat het niet te warm wordt,omdat het water niet warmer dan 100 graden kan worden. Bij een graad of 80 wordt de hash voldoende kneedbaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar daarmee weet ik nog altijd niet hoe het komt dat een homogene kneedbare pasta op 1 dag tijd terug verpulverd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien doordat het niet volledig droog was toe je het voor het eerst bij elkaar kneedde? ik doe maar een gok . Heb je het al weer goed gekregen?

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, maar daarmee weet ik nog altijd niet hoe het komt dat een homogene kneedbare pasta op 1 dag tijd terug verpulverd.

Doordat je het te snel hebt laten drogen vlg mij.

Ik heb het in het verleden ook wel eens gehad.

Kwam vlg mij doordat het te snel volledig droog was.

Kneed nu het laatste restje vocht eruit en gaat zo prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het terug kunnen verpulveren tussen mijn vingers.

Kan ik dit zo laten drogen? Gewoon in de huiskamer of in de oven?

Of moet ik het zo snel mogelijk warmen en kneden?

 

Ik heb géén haast. Ik wil de beste oplossing voor de beste kwaliteit.

 

poeierke.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb het terug kunnen verpulveren tussen mijn vingers.

Kan ik dit zo laten drogen? Gewoon in de huiskamer of in de oven?

Of moet ik het zo snel mogelijk warmen en kneden?

 

Ik heb géén haast. Ik wil de beste oplossing voor de beste kwaliteit.

 

poeierke.jpg

ja klote ik heb precies hetzelfde van alles gebrobeerd maar niks werkt heb vandaag een tip gekregen dat je het ken mixen met pijnpitten olie ken mixen om te laten hechten of ik celefaan papier in de oven tot 100 graden en dan persen en vervolgens in de vriezer liggen ik gta het morgen proberen hoopen dat het lukt en jij ook succes met het persen greetz knip ;) ketel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...