Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

silverboxx

Buiten Kweek Met Slechte Start 1X Supersilver Haze 1X Big White Shark En 1X Amnesia Lemonator

Recommended Posts

Breng je ze niet naar buiten? De mijne zijn een stuk kleiner, maar die vinden het daglicht heerlijk (en zon is natuurlijk nog beter!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wa voor lamp is dat dan..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste zindrin

 

ik wil dat de planten op dit moment niet verder omhoog groeien maar meer in de breedte en ik moet er dus voor zorgen dat de temp. tussen licht en donder constant is en wat licht betreft hoe verder de licht bron hoe harder hun omhoog groeien om naar de lichtbron toe te gaan

 

dus voor nu alleen als het echt lekker weer is gaan ze naar buiten in de kweekbak als het twijlveachtig weer is heb ik ze liever onder een lamp vanwege het groei probleem

Ze strekken juist om dat je een peppie en kokkie lampje gebruikt waar bijna geen licht af komt. Zonkracht is vele male hoger en zorgen er juist voor dat ze niet groter worden maar breder

 

Ik weet niet wat je bedoeling is maar deze soorten buiten zonder verduisteren is vrij kansloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je groeiprobleem, komt omdat planten onder de zon of onder een goede, sterke lamp horen te groeien, niet onder een zwakke lamp die jij gebruikt, dan kan je ze veel beter gewoon buiten zetten, dan worden ze juist breder en sterker dan onder dat lampje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn goede tips die gegeven zijn op een heel vriendelijke manier.

Dus snap niet waarom je zo op je teentjes getrapt bent..?

 

Dit is natuurlijk niks. Je gaf zelf al aan dat je eerdere jaren ook al te vroeg begonnen was. En nu denk je.. een ander voeding merk en alle problemen zijn uit de wereld..?

Die lamp kun je niet gebruiken voor wietplantjes. Die gaan met de minuut achteruit.

Dus waarom begin je dan zo vroeg als het je alleen slappe plantjes op levert? Als je nu was begonnen had je meer winst..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...