Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BosTeler

Aller Eerste Keer Guerilla Kweek 2015.

Recommended Posts

hier de 2 lowryderz tussen de grote dames. en ja de vele regenbuien hebben ze niet goed gedaan, hier en daar al toprot. maarja we zullen zien wat ervan overblijft.

 

gallery_44345_18057_1339518.jpg

 

gallery_44345_18057_909761.jpg

 

gallery_44345_18057_1656014.jpg

 

 

Hele mooie LR's! Maar laat je niet verrassen door het rot, want het verneukt je hele plant in een hels tempo.

Je kan beter te vroeg oogsten dan niet oogsten B)

 

Hoe groot zijn ze eigenlijk?

 

Grtz,

Deep

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bosteler gaat heel goed daar bij jou zijn mooi groot geworden die planten van je..

Je lowriders zijn echt mooi voor een autoflower.

Goed breed ook. Er komt niet zo'n mooi weer aan deze week, weet niet hoelang ze nog moeten bij jou pas maar goed op met die rotte plekken...

 

Veel succes de mooiste tijd breekt langzaam aan...

De bloei periode

 

Greetz limbo

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Die lowryders zijn dat reguliere zaden , wat een planten zeg , volgend jaar en dakje erboven en je moet eens zien wat je oogst , dat scheeld een slok op een borrel .

Je gaat spullen naar een andere spot brengen zei je , hou je in de gaten dat de bladeren van de bomen gaan en alles zichtbaar word , of anders vast een groot gat graven voor dewateropvang , daar je spullen inmieteren , ik zou het nog niet doen , of je moet de gaten al gaat maken voor volgend jaar ,dat zou ik dan doen , ook meteen bemesten en zo ,volgend jaar wat spul erbij gooien , een beetje luchtig maken , en klaar ben je volgend jaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Deep, ja de lowryders stonden eigenlijk neit op de planning om naar buiten te gaan. maar goed vind het ook erg mooie planten hoog boven me verwachtingen. en ze moeten nog wel even helaas. deze week nog regen en volgende week zal het beter worden volgens mij. ik zal zien wat ik ervan over hou.

 

@Limbo grower, ik vind het ook goed gaan veel liefde steken in de planten doet wonderen. en nogmaals had dit niet verwacht van de lowryder die maar 40cm zou moeten worden. en de planten zouden nog een dikke maand moeten staan theoretisch.. zal anders een klein dakje erboven gaan maken van de week. beter te laat dan nooit.

en ja de groten planten zullen aankomende weken ook in bloei gaan denk ik. nog geen verstand van...

 

@ wiet61, nee zijn gefems als het goed is heb ze bij azarius vandaan. maarja vond het voor de rest slechte zaden waren maar 3 van de 10 open gegaan.

de nieuwe spot ga ik gewoon een flinke kuil graven denk ik voor wat spullen zoals water voorziening. en als het weer enz het toe laat al kuilen graven, op me nieuwe spot staan van die grote hoge varens dat zijn ook maar jaar bloeiers maar ze zijn wel lekker hoog en groen. dus heb er wel vertrouwen in.

en ga natuurlijk op zoek naar meer/betere spots.

genoeg om te doen voor volgend jaar!

 

laat het lekkere weer nu maar komen nu het bloei proces langzaam opgang komt. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eergisteren weer langs de dames geweest en de storm en zware regen buien hebben ze overleefd. :verrygood

we hebben een leuke nieuwe zaklamp aangeschaft eens kijken wat jullie ervan vinden. wij zijn er super blij mee!

de planten hebben nu meer dan genoeg water gehad! laat het zonnige weer maar weer komen. gelukkig hebben ze het erover dat de zomer weer terug komt :jump:.

alleen de lowryderz waren zo hoog geworden dan ik ze genoodzaakt voor een groot deel heb moeten omhakken...

oke zonder dolle de regen hebben de compacte toppen gewoon gekild heb enkel nog maar de onderste takken over van de plant. rest was gewoon flink rot. heb er wel wat grammen tussen uit kunnen knippen wat nu te drogen ligt. maargoed ik was gewaarschuwd zulke plantjes moeten gewoon onder een lamp binnen of gewoon heel goed weer hebben.

 

de rest van de dames gaan lekker alleen wachten die ook al lang op weer wat zon.

als eerst de 3 easy's

gallery_44345_18057_1977718.jpg

 

gallery_44345_18057_1512253.jpg

 

gallery_44345_18057_2211449.jpg

 

en de BB cheese

 

gallery_44345_18057_1624401.jpg

 

Purple Maroc

 

gallery_44345_18057_2123915.jpg[/

 

???

gallery_44345_18057_36801.jpg

 

wat er nog over is van de low ryders :thumbsdown: maargoed je kan zeggen wat je wil het zijn nu wel weer lowryderz. achja leren we weer van!

gallery_44345_18057_944026.jpg

 

gallery_44345_18057_3319446.jpg

 

nog een Purple Maroc

gallery_44345_18057_600997.jpg

 

nog een ???

gallery_44345_18057_2380815.jpg

 

overzichtjee

gallery_44345_18057_1070332.jpg

 

gallery_44345_18057_2165353.jpg

 

nu de spot met de 3 grapes vind ze niet echt gegroeid maar ja vind je het gek met het weer dat we gehad hebben. :thumbsdown:

en we hebben ff met het licht gespeeld op de foto's :likken:

 

gallery_44345_18057_186526.jpg

 

gallery_44345_18057_1450860.jpg

 

gallery_44345_18057_1787556.jpg

 

gallery_44345_18057_1023740.jpg

 

gallery_44345_18057_1140234.jpg

 

gallery_44345_18057_294523.jpg

 

gallery_44345_18057_1345526.jpg

 

gallery_44345_18057_183669.jpg

 

dit was hem weer! laat de zon maar komen!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de rot, veel slechter weer hadden ze zowat niet kunnen treffen met afbloeien. Het mooie weer komt er idd gelukkig aan!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt dat risico lopen we... meer dan ons best doen kunnen we niet. moeder natuur doet toch wel waar ze zin in heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo is het.

Gewoon zo vaak mogenlijk rot knippen en lang mogenlijk rekken die struiken.

 

Aan een boom zo vol geladen mist met 10, 20 topjes niet..

 

En doorrrrrr! Bon!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder jaar heb je periodes met slecht weer/goed weer. Door je ruim assortiment ga je andere panten wel weer rotvrij kunnen afbloeien.

 

Spijtig van de LR's, want je had mooie pheno's staan. Autoflowers (zeker LR's) is meer iets om in je achtertuin te hebben, dan kan je ze bij slecht weer binnen zetten.

Hoe ruiken ze eigenlijk?

 

Grtz,

Deep

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik als gevorderde guerilla kweker, zou niet zeggen dat dit je eerste keer is. Dit heb je vaker gedaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ deep, ja zeker jammer kijken wat we er nog van kunnen maken. heb toch nog 6 gram droog van kunnen knippen. wat tussen het rot zat. nu de rest maar afwachten van de lowryders. zijn zeker mooie planten ga ze volgend jaar denk ik weer een paar zetten in de tuin, met een afdakje denk ik. want voor een lowryder zaten er al beste toppen aan goed gevulde zijtakken ect.

 

@ HackTheSystem, je mag zeggen wat je wil, maar dit is echt me eerste keer :likken: . veel lezen van tevoren en lezen terwijl de dames staan te groeien helpt al heel veel.

was wel al vroeg met tuinieren enz. was vroeger nooit op straat altijd in de bossen boom/hutten maken. ben opgegroeid in een dorpje met alleen maar bos :whistle:

 

ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het tot nu toe allemaal aardig vlekkeloos verlopen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de bossen opgroeien is de beste start. Zeker met oog op latere guerilla.. ;-)

Jammer van die LR maar je noodgedwongen knipwerk zorgt er wel voor dat je alvast kan roken. Zo ist ook.

 

Hou ze groen daar. Bon.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er niet veel die je dat nadoen, dat de eerste keer vlekkeloos verloopt, zelfs bij mij en bij andere gevorderde guerilla's verloopt het niet vlekkeloos. Maar dat je een groenrijk verleden hebt zal vast en zeker bijdragen aan het verloop.

 

Gaat een flinke buit worden straks. Niet te vaak komen. Ik behoud me zelf voor, om de 3 weken te gaan.

 

Ik zou ook wel elke dag op me spot willen wegdromen maar dat is er bij guerilla niet bij, daarom maak ik mooie foto's waar ik lang van kan genieten achter mijn pc schermpje als ik mezelf eventjes op de spot wil wanen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Flierefluiter, dat denk ik zelf ook! vroeger deed ik altijd al mee met wedstrijden van wie de hoogste zonnebloem kon kweken. hier in het dorp en de grootste pompoenen enz. en ja daar ben ik ook wel eens mee in de prijzen gevallen.

 

ja dat noodgedwongen knippen geeft al wat te roken ja. maar had 2 auto flowertjes binnen staan die mij een 52 gram droog opgeleverd hebben. dat was me echte eerste ronde.

 

 

@ HackTheSystem, het moet ook een beetje in je zitten zeg ik altijd. naja vlekkeloos roep dat maar niet te hard :likken: . er kan nog van alles gebeuren.

en nogmaals groen verleden heb ik zeker! ben in het dagelijks leven metaal man, en heb daarnaast 2 leuke hobby's lekkere wietjes kweken en dat andere hou ik voor me zelf anders hebben mensen die dit lezen een vermoeden. want ben best bekend in een bepaalde sport :whistle:

 

hoop het wel, heb ook geen doel dat ik wil halen zie wel hoeveel er overblijft. dit was vooral een jaar om te leren ook al weet ik dat je na 25 jaar nog steeds leert zoals Wietje61 :likken:

wij proberen ook eens in de 2 weken te gaan en als we gaan is dat midden in de nacht, puur om het risico zo klein mogelijk te houden.

alleen wanneer de planten in hun eind fase komen dan zullen we wel wat vaker moeten controleren. :search:

 

ja ik geniet er echt van om te zien hoe ze groeien elke keer.

 

dat het maar goed weer mag worden voor iedereen! :verrygood :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi Bosteler om te zien dat je goed je best doet voor de planten , dat zien we hier wel eens anders , soms doen ze in het begin veel ,en na weken gaan ze nog maar eens in de maand kijken , en dan vinden ze gek dat het niks gaat worden .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks, ja ik heb ook al genoeg half werk gezien. meeste denken ohh dat doe ik wel even... en niet beseffen dat het stiekem toch aardig wat werk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe dat kunnen maar 2 sporten zijn, of voetbal of kickboks/MMA en ik vermoed het laatste B)

 

Het is zeker een flinke smak werk, je zal toch onkruidvrij moeten maken 1 keer per 3 weken. Kost een berg tijd maar dan kweek je wel

de beste bomen zonder tegenslag.

 

Ik draai ook al wat jaartjes mee maar elke keer als ik aan de slag ga komt de realiteit me weer eventjes met beide benen op de grond zetten want met de dosis moed waar je mee op pad gaat die zakt je halverwege wel even in de schoenen. Maar als je eventjes op je tanden bijt ben je helemaal happy als je straks je zak wiet of je pak geld hebt liggen!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooie planten heb je staan en dat voor de eerste keer, helemaal top!

 

Kijk uit naar je volgende update!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey mede kwekers!

heb even niks van me laten horen maar ja ook ik heb vakantie gehad! ben vorige week langs de planten geweest alleen nu pas een update geplaatst. de foto's zijn allemaal nog voor het lekkere weer van afgelopen week. en ja ik heb de eerste bloei symptomen ook gezien :dribble: op een enkeling na.

we zijn nu weer en week verder dus dat zal wel lekker verder op weg zijn!

 

de lowryders hebben het allemaal voor de rest overleefd en er zit nog aardig wat aan vind ik zelf :whistle:

 

hier de foto's

 

spot 1 3 easy's

 

gallery_44345_18057_1679573.jpg

 

gallery_44345_18057_1435310.jpg

 

gallery_44345_18057_297923.jpg

 

enige easy die het niet lekker doet.

 

gallery_44345_18057_1730013.jpg

 

gallery_44345_18057_1659654.jpg

 

gallery_44345_18057_1602422.jpg

 

 

wat er nog over is van de lowryderz... je kan zeggen wat je wil maar het zijn wel weer lowryderz :likken:

 

gallery_44345_18057_1181985.jpg

 

gallery_44345_18057_1218529.jpg

 

gallery_44345_18057_518928.jpg

 

gallery_44345_18057_1919682.jpg

 

gallery_44345_18057_414068.jpg

 

gallery_44345_18057_679458.jpg

 

gallery_44345_18057_345988.jpg

 

en hier de grote dames!

 

purple

gallery_44345_18057_640371.jpg

 

purple

gallery_44345_18057_142263.jpg

 

?

gallery_44345_18057_1416654.jpg

 

BB cheese

gallery_44345_18057_501451.jpg

 

gallery_44345_18057_329248.jpg

 

gallery_44345_18057_1524057.jpg

 

gallery_44345_18057_507289.jpg

 

en de laatste 3 grape's :icecream:

gallery_44345_18057_2186745.jpg

 

gallery_44345_18057_1922472.jpg

 

gallery_44345_18057_1509098.jpg

 

gallery_44345_18057_1489729.jpg

 

gallery_44345_18057_724890.jpg

 

gallery_44345_18057_625034.jpg

 

gallery_44345_18057_453584.jpg

 

gallery_44345_18057_923719.jpg

 

dat deze periode van de kweek maar mooi mag verlopen voor iedereen! :dribble: :jump:

:wave: :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

KIjk jij uit met dat belichten van je planten in de avond , ze kunnen in de stress schieten , en dan oogst je niks hoor , kan je niet op een andere tijd gaan , smorgens vroeg ,bijv

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wat wiet61 zegt klopt wel hoor..

dat is een flink licht baken op je planten zo.

een flits van een camera daar zitten ze niet zo mee maar liever geen dikke zaklamp er meer op schijnen.

al moet ik zeggen dat ik natuurlijk wel extra veel geniet van al die mooie plaatjes!

 

neem die laatste AF topjes maar snel mee hoor! straks zijn ze weggerot met dat stomme weer van gisteren

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad die auto zou ik ook meenemen. Gaat snel met dit weer.

 

Voor de rest ziet er lekker uit man. Maar waarom ga je als het donker is? Valt naar mijn idee meer op

als op een rustig moment overdag.

 

Weet niet of je alleen gaat maar je zult je poot maar breken in donker midden in het bos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha idd johnny.

er zijn van die plekken in de duinen hier waar ik ook absoluut wegblijf in mijn eentje.

het zit daar helemaal vol gebouwd met bunkers en lucht schachten,

heb al een aantal keren gehad dat ik daar bijna in gevallen ben..

en dan praat je wel over een gat van 1,5 bij 2 meter groot!

er zat wel een roestig gaas eroverheen maar niet sterk genoeg om een mens te dragen.

dan lig je zo met een gebroken poot onderin in zo'n bunker waar je niet meer uit kan!

geen telefoon bereik en geen mogelijkheid dat een mens je nog terug vind.

 

nee, ik ken mijn grenzen!

maar een nachtje naar het bos ofzo dat doe ik wel altijd alleen hoor.

ik ben een roofdier in de bossen, ben ook nooit bang om iemand tegen te komen 's nachts..

want ik ben juist die gek die in de bossen woont, waar je voor moet oppassen! :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik introduceer een nieuw concept na het lezen van de laatste post hiervoor.

 

-Kwekers zonder grenzen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...